Marciano moet een liedje afspelen met Amsterdam er in of zoquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:51 schreef Seattle het volgende:
Iemand moet een liedje zingen en een lijntje trekken en nog iets maar dat kon ik niet goed verstaan
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:46 schreef juul. het volgende:
Iemand, geen idee wie, heeft tegen Bep gezegd dat zij buiten de favoriet zou zijn
Is een gave. Ik zie haar nog wel terugkomen in bimbo’s in de rimboe of hoe dat ook maar mag hetenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:56 schreef Limbus het volgende:
Wat een hoop onzin kan een mens, Zoë, uitkramen in een paar minuten
En dat kan ik me zo goed voorstellen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:58 schreef mootie het volgende:
Zoe is gewoon kneiterhyper door haar vertrek.
Als Zoe hier komt wordt ze welkom geheten. Dan is ze geen inwoner van een rls meer maar gewoon een cosser.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:58 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Al een paar dagen geen streams aan gehad ( waken bij schoonvader) .
Wel de cos gelezen waarvoor dank !!!
Zoe gaat dus echt en doet nu alsof Babs er aan onder door zal gaan als ze weg is.
Zoe gaat de page van ejvjl opzoeken en daar commentaar op geven zo van heb je dit gezien en heb je dat gezien.
Misschien beter als ze maar niet hier komt want.......
Totdat ze 30 posts achter elkaar hetzelfde zegtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als Zoe hier komt wordt ze welkom geheten. Dan is ze geen inwoner van een rls meer maar gewoon een cosser.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Totdat ze 30 posts achter elkaar hetzelfde zegt
Nee luister, nee luister, nee luisterquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:00 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:00 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee luister, nee luister, nee luister
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:03 schreef Seattle het volgende:
Zoe vraagt of haar neus niet wat donkerder moet. Was nog wat wit.
Nee Zoe, je neus moet ROOD
En dat heeft Babette gehoord? Vraag me dan af van wie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh sorry, Bep zou de favoriet buiten zijn waarop Zoë zei dan ben ik nu de favoriet omdat ik naar huis ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |