Hey Kodiak, miste je al. Maar beter dat je je tijd anders kon invullen toch.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb echt te weinig tijd gehad om dit de laatste 2 maanden te volgen.
sssttttt heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit hier gewoon de hele tijd en denk waarom reageert er niemand wat een doos ben ik ook zeg...
Ik heb de tv uitzendingen soms met een schuin oog gezien en de SV’s gelezenquote:Op donderdag 20 juli 2023 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kodiak, miste je al. Maar beter dat je je tijd anders kon invullen toch.
Heb wat SV geschreven, maar dat is meestal als iemand weggaat of als ze een opdracht hebben
Zoë en Babette hebben wel flinke ruzie gehad, maar later weer goed gemaakt.
Dit is de SLOW chatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit hier gewoon de hele tijd en denk waarom reageert er niemand wat een doos ben ik ook zeg...
Dat heb je netjes gedaan, is wel een feestje waardquote:Op maandag 31 juli 2023 01:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dit is de SLOW chat![]()
Vannacht vier ik een feestje
Toen ik (101 kilo) 9 april begon met lijnen was 90 kilo mijn ultieme droomgewicht.
Ik weeg inmiddels 86.![]()
![]()
Ja dat weet ik maar ik dacht dat ik in de cos zat...quote:Op maandag 31 juli 2023 01:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dit is de SLOW chat![]()
Toen ik (101 kilo) 9 april begon met lijnen was 90 kilo mijn ultieme droomgewicht.
![]()
Netjes hoor! Dat heb je goed gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 01:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dit is de SLOW chat![]()
![]()
Quote hem even hier anders worden de mods boos als ik offtopic gaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan af en toe vreselijk zeiken op EJVJL maar ik ga het toch ook vreselijk missen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |