Hi Aardbeienmoes , puur toeval maar vooral omdat een vriendin mij tiptequote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey Puzzie, ik heb je gemist
Kijk je uit met wat je zegt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Jammer dat ik daar een ban heb want je had aan mij een een lastige gehad.
Je speelt op een heel vieze manier.Je stoot maar kan niet incasseren.
En dat vind ik jammer.
Ik weet het Puzzie.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk je uit met wat je zegt?![]()
Ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk ,maar straks krijg je hier ook weer een gedwongen vakantie opgelegd en dat zou jammer zijn , en je snapt wel waarom ik dit zeg
Ben je laat of wakker?quote:
Half om halfquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Half om half![]()
Ben wel moe maar was van alles aan het doen en ineens kwam ik hier terecht
Plaag haar nou niet.quote:
Wow dit kan mijn brein ff niet verwerkenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:29 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd welkom. Ik moest dit echt even doen.
Ik ga strekken. Trusten maat..En Puzzie ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort filmpjes:
Doe de groeten aan die man uit Den Haag.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze gebruiken je lieve schat. Ik was oprecht naar jou toe. Het is je vergeven dat je voor de gemakkelijkste weg kiest. Zucht.
Ik ga ook zo pitten. Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga strekken. Trusten maat..En Puzzie ook.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze gebruiken je lieve schat. Ik was oprecht naar jou toe. Het is je vergeven dat je voor de gemakkelijkste weg kiest. Zucht.
FreshFruit is natuurlijk niet de meest betrouwbare persoon als het op regeltjes aankomtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind al die regeltjes maar wat lastig en ook onduidelijk, de ene keer mag iets wel en dan weer niet, wist niet dat het hier niet over de streams mag aan en dan ga je mssn zo de fout in.
Maar gaan jullie maar gezellig kletsen, zal jullie niet storen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |