Nou echt niet,in den treure ging je door.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb het er 2 keer over gehad.
Het ging om 2 keer kapen en bij de eerste ben ik even flink doorgegaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou echt niet,in den treure ging je door.
Remember: Ik lees mee.
Je gaat je echt van de domme houden?quote:
?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat je echt van de domme houden?
Laat ik het anders zeggen. Jammer dat ik daar een ban heb want je had aan mij een een lastige gehad.quote:
Huh? Ik lees alles na. Ik probeer juist netjes te blijven over het algemeen. Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Jammer dat ik daar een ban heb want je had aan mij een een lastige gehad.
Je speelt op een heel vieze manier.Je stoot maar kan niet incasseren.
En dat vind ik jammer.
Loop maar weg.Maar denk goed na.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben echt helemaal flabbergasted.....ik word voor de bus gegooid.
Wendy of Mirthe for the win. Slaap lekker.
De rest zijn allemaal engeltjes. Duhuh.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loop maar weg.Maar denk goed na.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De rest zijn allemaal engeltjes. Duhuh.
Toch fijn je even gesproken te hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De rest zijn allemaal engeltjes. Duhuh.
Het vertrouwen is foetsie. Wellicht ben je door een fok vriendin gevraagd om mij aan te pakken en natuurlijk ga je nee zeggen. Jammer voor jou.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch fijn je even gesproken te hebben.
Ga door,en het is me door meerdere mensen verteld hoe jij doet.En die vertrouw ik zeker.quote:
Ik snap er echt niets van. Wat een haat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga door,en het is me door meerdere mensen verteld hoe jij doet.En die vertrouw ik zeker.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van. Wat een haat.
Yep.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Killerboi![]()
![]()
Volgens mij hebben wij flashbacks
Hey Puzzie, ik heb je gemistquote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Killerboi![]()
![]()
Volgens mij hebben wij flashbacks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |