Klopt dat zei ze inderdaad, maar misschien is het anders als je zelf je 24 uur aanvraagt?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze zei vorige week zelf al dat ze een gesprek had ik k5 en die zeiden tegen haar "eerst moet Mori weg dan mag jij weg" , we gaan het zien
Achteraf altijd spijt dat wijfquote:Op maandag 17 juli 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Bals hier nu het kleine zielige vogeltje ( gedeeld of niet)
Alle inzittende? Een voor een...quote:Op maandag 17 juli 2023 21:27 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat een kutwijf , hoeveel mensen heeft dit wijf voor de bus gegooid in 1 jaar tijd
Geen ideequote:Op maandag 17 juli 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat zei ze inderdaad, maar misschien is het anders als je zelf je 24 uur aanvraagt?
Alleen dat bruine gezicht blijft eeuwigquote:Op maandag 17 juli 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
Toch vreemd, als je Zoë nu ziet zitten, haar gezicht, haar manier van praten, haar toon..... het is een totaal ander iemand dan die daar de laatste weken/maanden rond liep te blaten
ha k5 wil morrie er ook uit hebben , en ice en ook willen haar zo lag mogelijk inhouden , wie gaat er aan het korste eind trekkenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat zei ze inderdaad, maar misschien is het anders als je zelf je 24 uur aanvraagt?
Je ziet wel veel meer ontspanning in haar gezicht, eigenlijk zoals ze allemaal hadden toen ze naar huis gingenquote:
Ja Marciano blijft nu lekker buiten schot, die wrijft in zijn handen dat Zoë op deze makkelijke manier weg gaatquote:Op maandag 17 juli 2023 21:35 schreef pingu66 het volgende:
Zoe en Babs hebben geen idee waarom dd ruzie is begonnen....ik wel Tiano heeft zitten stoken bij Babetven daardoor is de ruzie ontstaan zelfde als bij Wendy. Tiano...
Word is out. Ze vertrekt morgen.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:38 schreef woxxel het volgende:
Wat? Ik ben een half uur weggeweest en zie babette met zoe gezellig zitten. Hoe komt dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |