Flipt ie net zo als bij Martinquote:Op maandag 17 juli 2023 21:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oeeee dan gaat goudlokje heel boos worden op Babs
Wie weet is het lokje straks wel oranje....... of groenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien vergeet ze de krulletjes van goudlokje wel uit te spoelen
Doel bereikt, die blijft.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Volgens mij was het Zoë hier allemaal om te doen.
aan haar reactie te merken heb je groot gelijk enginequote:Op maandag 17 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
Volgens mij was het Zoë hier allemaal om te doen.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag mocht ze niet, nu welquote:Op maandag 17 juli 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Zoe mag niet weg, dat is toch duidelijk. Die gaat dus helemaal nergens heen, let maar op.
Ze zei vorige week zelf al dat ze een gesprek had ik k5 en die zeiden tegen haar "eerst moet Mori weg dan mag jij weg" , we gaan het zienquote:Op maandag 17 juli 2023 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Zoe mag niet weg, dat is toch duidelijk. Die gaat dus helemaal nergens heen, let maar op.
Wat een kutwijf , hoeveel mensen heeft dit wijf voor de bus gegooid in 1 jaar tijdquote:Op maandag 17 juli 2023 21:25 schreef pingu66 het volgende:
Baps gooit nog ff Wendy onder de bus.
Zoë blijft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |