quote:Op maandag 17 juli 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Dan bestellen we op bol.com een pruik anders
Babette is echt een ratquote:Op maandag 17 juli 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, het is de schuld van Wendy
Babette: heb je weleens iemand gezien die zo chronisch boos is????
ze vertelt snel even dat Zoë gezegd heeft dat als ze het gesprek vanmorgen hadden gehad ze haar 24 uur niet had aangevraagd
Marciano: die gaat niet!!!!
Kutwijf , ondertussen dus bang dat Zoe toch blijft. Dit stukje moet zoe eens zien de komende dagen. Dit is nu precies hoe Babet isquote:
geschorenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:54 schreef danaqui het volgende:
Wendy bloed knieen beetje kapot lees sneetjes
Rechterbeen drupt weer
Groot gelijk dat hoeft voor mij ook nietquote:Op maandag 17 juli 2023 21:56 schreef Hoempah het volgende:
Sasha wilt niet wakker gemaakt worden voor haar verjaardag.
Eigenlijk denk ik dat Baps bang is dat Zoe nu thuis alles kan zien op de livestream en dan ziet hoe Baps daadwerkelijk isquote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kutwijf , ondertussen dus bang dat Zoe toch blijft. Dit stukje moet zoe eens zien de komende dagen. Dit is nu precies hoe Babet is
Juist liever niet. Beter lang doorgaan dan vroeg beginnen.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk dat hoeft voor mij ook niet
En daar weer dagenlang over doorzagen net als bij dat racen tegen Janet of Janet haar wel of niet had ingehaaldquote:Op maandag 17 juli 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje zeikt, dat "men" tijdens de opdracht de matten en de lat anders gelegd hebben ...
Rancuneusje
Denk dat babbel dat niets boeit.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat Baps bang is dat Zoe nu thuis alles kan zien op de livestream en dan ziet hoe Baps daadwerkelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |