Ze zit vlak naast haar vriendje, voor de laatste keer mag ze nog even genieten van die stoere beerquote:
Kim had geen moeite met Zoëquote:Op maandag 17 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wil geen advocaat van de duivel zijn, maar volgens mij hebben we hier maandenlang zitten vertellen dat Babette (en Isaac) Zoë eens aan haar verstand zouden moeten peuteren dat ze moest stoppen met dat gekleef, geclaim en dat constant op hun lip zitten.......dat hebben ze ook op hun eigen manier (meer of minder subtiel gedaan, en waarschijnlijk veel te lang gewacht en het maar door laten sudderen)....
De manier waarop kun je natuurlijk vraagtegens bij zetten, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen dat ze het op een gegeven moment echt helemaal zat waren (ook de grote bekken en de attitude van Zoë)
Hoe je ook over Babette denkt met haar gelul en geratel, ze heeft in al die maanden heel veel voor Zoë gedaan en haar heel vaak uit de wind gehouden....... uit eigenbelang of uit 'bescherming' zoals ze haar 'mijn vogeltje' noemde.
Eind van het liedje zou Zoë voor bijna 100% snel geëlimineerd worden en dat is ze nu met veel drama een stap voor.
(ze heeft het er zelfs net over om Kim en Jeffrey te zien..... uh.....???)
Helemaal eens !quote:Op maandag 17 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wil geen advocaat van de duivel zijn, maar volgens mij hebben we hier maandenlang zitten vertellen dat Babette (en Isaac) Zoë eens aan haar verstand zouden moeten peuteren dat ze moest stoppen met dat gekleef, geclaim en dat constant op hun lip zitten.......dat hebben ze ook op hun eigen manier (meer of minder subtiel gedaan, en waarschijnlijk veel te lang gewacht en het maar door laten sudderen)....
De manier waarop kun je natuurlijk vraagtegens bij zetten, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen dat ze het op een gegeven moment echt helemaal zat waren (ook de grote bekken en de attitude van Zoë)
Hoe je ook over Babette denkt met haar gelul en geratel, ze heeft in al die maanden heel veel voor Zoë gedaan en haar heel vaak uit de wind gehouden....... uit eigenbelang of uit 'bescherming' zoals ze haar 'mijn vogeltje' noemde.
Eind van het liedje zou Zoë voor bijna 100% snel geëlimineerd worden en dat is ze nu met veel drama een stap voor.
quote:Op maandag 17 juli 2023 19:19 schreef pingu66 het volgende:
wendy komt met een schaal worstjes aan ...
Morri: ik wil geen worst ik wil vlees!
Onbeschofte verwende dikke diva.
Ik denk dat Babette er heel goed in is om mensen aan zich te binden, door al die kletspraatjes en tijd die ze in een ander steekt, daarom komt zo'n breuk extra hard aan. Ik vind het ook knap dat Wendy zich toch zo staande weet te houden, maar je ziet het inderdaad aan haar dat ze het er moeilijk mee heeft.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wendy is ook aan de kant geschoven door babbel, heeft best wel verdriet gehad maar houdt zich behoorlijk staande en dat vind ik best wel knap van haar. Je ziet aan dat koppie dat het niet altijd lekker zit maar ze gaat ervoor.
Beb deed het ook bij Wendy dus zie ik het wel als een dingetje van Beb.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou dat zit wel iets genuanceerder in klaar want Zoë liet haar niet met rust. Als ze kon had ze Babs aan zich vastgeketend.
Dat heeft ze waarschijnlijk iemand anders horen zeggenquote:
De vrolijke grappige Wendy is wel verdwenenquote:Op maandag 17 juli 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Babette er heel goed in is om mensen aan zich te binden, door al die kletspraatjes en tijd die ze in een ander steekt, daarom komt zo'n breuk extra hard aan. Ik vind het ook knap dat Wendy zich toch zo staande weet te houden, maar je ziet het inderdaad aan haar dat ze het er moeilijk mee heeft.
Nou, als je al niet tot 10 kan tellen......quote:Op maandag 17 juli 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ze waarschijnlijk iemand anders horen zeggen
Neej, ze heeft de kok horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangtquote:Op maandag 17 juli 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ze waarschijnlijk iemand anders horen zeggen
Iedereen ziet elkaar, ik staat daar wel een beetje van te kijken, dus zal Zoe ook best naar Kim en Jeffrey gaan.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2023 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej, ze heeft de kok horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangt
Mexx en Martin waren ook bij Jeff en Kim op bezoek en daarna een of ander festival in Amsterdamquote:Op maandag 17 juli 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen ziet elkaar, ik staat daar wel een beetje van te kijken, dus zal Zoe ook best naar Kim en Jeffrey gaan.
Ze waren met elkaar naar de Amsterdamse Zomer ja, ik was echt verbaasd toen ik dat zagquote:Op maandag 17 juli 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx en Martin waren ook bij Jeff en Kim op bezoek en daarna een of ander festival in Amsterdam
Alles voor de kliks !!quote:Op maandag 17 juli 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren met elkaar naar de Amsterdamse Zomer ja, ik was echt verbaasd toen ik dat zag
Nee hoor de kliks had jeffrey al, als je al die kaarten en cadeautjes zag die hij en Kim gekregen heeft.quote:
Nee, ZooWie heeft voor de rest van de week verpestquote:Op maandag 17 juli 2023 19:40 schreef Limbus het volgende:
Wat denken jullie, zal er toch nog een eliminatie komen deze week, had zo het gevoel dat de opdracht van vandaag dat eigenlijk geweest zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |