snap haar volkomenquote:Op maandag 17 juli 2023 19:10 schreef engine het volgende:
Zoë wil niet nog zes weken met haar arm onder haar ziel lopen.
tja maar is beter voor haar , dan nog 6 weken je zitten op te vretenquote:Op maandag 17 juli 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het best zonde, zo vlak voor de finale. Niet dat ze van mij hoeft te winnen, maar ze is al zo ver gekomen.
Ik vind het slappe hap. Maar goed. Wegwezen dan en ook tot nooit meer ziens.quote:
Misschien wel de wijsheid dat ze nooit zal winnen.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het best zonde, zo vlak voor de finale. Niet dat ze van mij hoeft te winnen, maar ze is al zo ver gekomen.
Ik begrijp het ook wel, ze was al die tijd zo dik met en gefocust op Babette, maar die heeft haar ineens als een baksteen laten vallen, dus heeft Zoe het gevoel er helemaal alleen voor te staan.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja maar is beter voor haar , dan nog 6 weken je zitten op te vreten
Na haar urenlange "Moments Of Glory" wacht ik dapper tot morgenochtend 09:30h , als haar klok aflooptquote:
in vrienden laten vallen als baksteen is bep een ster inquote:Op maandag 17 juli 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, ze was al die tijd zo dik met en gefocust op Babette, maar die heeft haar ineens als een baksteen laten vallen, dus heeft Zoe het gevoel er helemaal alleen voor te staan.
Nou dat zit wel iets genuanceerder in klaar want Zoë liet haar niet met rust. Als ze kon had ze Babs aan zich vastgeketend.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, ze was al die tijd zo dik met en gefocust op Babette, maar die heeft haar ineens als een baksteen laten vallen, dus heeft Zoe het gevoel er helemaal alleen voor te staan.
Heb ik bij Babbel toch al het gevoel dat als een man nix meer oplevert, de sukkel weggegooid wordtquote:Op maandag 17 juli 2023 19:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
in vrienden laten vallen als baksteen is bep een ster in
deels ook de schuld van bep , beide schuldquote:Op maandag 17 juli 2023 19:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou dat zit wel iets genuanceerder in klaar want Zoë liet haar niet met rust. Als ze kon had ze Babs aan zich vastgeketend.
Wendy is ook aan de kant geschoven door babbel, heeft best wel verdriet gehad maar houdt zich behoorlijk staande en dat vind ik best wel knap van haar. Je ziet aan dat koppie dat het niet altijd lekker zit maar ze gaat ervoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar beroemd worden zal haar nooit lukken, en een ander de schuld geven van haar besluit, belachelijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:14 schreef Harry het volgende:
Zoe: mijn doel was om op tv te komen, en dat is gelukt.
Dat was na een dag al gelukt....... En volgens kwam ze ook bij andere series op tv.
Eens en Isaac zal ook opgelucht zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 19:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou dat zit wel iets genuanceerder in klaar want Zoë liet haar niet met rust. Als ze kon had ze Babs aan zich vastgeketend.
Zei ze dat?quote:Op maandag 17 juli 2023 19:10 schreef engine het volgende:
Zoë wil niet nog zes weken met haar arm onder haar ziel lopen.
Jupquote:
Natuurlijk, Zoe klampte zich als een kwal aan Babette vast, en Babette vond het maar al te prettig al die aandacht en zo'n hondje die achter haar aan liep, dus die hield dat in stand.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
En vergeet Leila nietquote:Op maandag 17 juli 2023 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wendy is ook aan de kant geschoven door babbel, heeft best wel verdriet gehad maar houdt zich behoorlijk staande en dat vind ik best wel knap van haar. Je ziet aan dat koppie dat het niet altijd lekker zit maar ze gaat ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |