Klopt dat zei ze inderdaad, maar misschien is het anders als je zelf je 24 uur aanvraagt?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze zei vorige week zelf al dat ze een gesprek had ik k5 en die zeiden tegen haar "eerst moet Mori weg dan mag jij weg" , we gaan het zien
Achteraf altijd spijt dat wijfquote:Op maandag 17 juli 2023 21:27 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Bals hier nu het kleine zielige vogeltje ( gedeeld of niet)
Alle inzittende? Een voor een...quote:Op maandag 17 juli 2023 21:27 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat een kutwijf , hoeveel mensen heeft dit wijf voor de bus gegooid in 1 jaar tijd
Geen ideequote:Op maandag 17 juli 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat zei ze inderdaad, maar misschien is het anders als je zelf je 24 uur aanvraagt?
Alleen dat bruine gezicht blijft eeuwigquote:Op maandag 17 juli 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
Toch vreemd, als je Zoë nu ziet zitten, haar gezicht, haar manier van praten, haar toon..... het is een totaal ander iemand dan die daar de laatste weken/maanden rond liep te blaten
ha k5 wil morrie er ook uit hebben , en ice en ook willen haar zo lag mogelijk inhouden , wie gaat er aan het korste eind trekkenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dat zei ze inderdaad, maar misschien is het anders als je zelf je 24 uur aanvraagt?
Je ziet wel veel meer ontspanning in haar gezicht, eigenlijk zoals ze allemaal hadden toen ze naar huis gingenquote:
Ja Marciano blijft nu lekker buiten schot, die wrijft in zijn handen dat Zoë op deze makkelijke manier weg gaatquote:Op maandag 17 juli 2023 21:35 schreef pingu66 het volgende:
Zoe en Babs hebben geen idee waarom dd ruzie is begonnen....ik wel Tiano heeft zitten stoken bij Babetven daardoor is de ruzie ontstaan zelfde als bij Wendy. Tiano...
Word is out. Ze vertrekt morgen.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:38 schreef woxxel het volgende:
Wat? Ik ben een half uur weggeweest en zie babette met zoe gezellig zitten. Hoe komt dat
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
yessssssssssssss het haar van Marciano valt uit/breekt af!!!!!!
Andere streamquote:Op maandag 17 juli 2023 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja doe Marcie met Lokje maar wegdraaien
Je hebt je zin hoorquote:Op maandag 17 juli 2023 21:39 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat al het haar van Tiano spontaan uitvalt
Gelijk heeft ze. Zoek het lekker uit.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 17 juli 2023 21:45 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: ik ben in gesprek en denk 'je hele pluk valt uit'
Wendy: hij had allemaal haar in zijn handen!!
Babette probeert het te bagatelliseren (maar dat lijkt niet echt te lukken)
quote:Op maandag 17 juli 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Dan bestellen we op bol.com een pruik anders
Babette is echt een ratquote:Op maandag 17 juli 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, het is de schuld van Wendy
Babette: heb je weleens iemand gezien die zo chronisch boos is????
ze vertelt snel even dat Zoë gezegd heeft dat als ze het gesprek vanmorgen hadden gehad ze haar 24 uur niet had aangevraagd
Marciano: die gaat niet!!!!
Kutwijf , ondertussen dus bang dat Zoe toch blijft. Dit stukje moet zoe eens zien de komende dagen. Dit is nu precies hoe Babet isquote:
geschorenquote:Op maandag 17 juli 2023 21:54 schreef danaqui het volgende:
Wendy bloed knieen beetje kapot lees sneetjes
Rechterbeen drupt weer
Groot gelijk dat hoeft voor mij ook nietquote:Op maandag 17 juli 2023 21:56 schreef Hoempah het volgende:
Sasha wilt niet wakker gemaakt worden voor haar verjaardag.
Eigenlijk denk ik dat Baps bang is dat Zoe nu thuis alles kan zien op de livestream en dan ziet hoe Baps daadwerkelijk isquote:Op maandag 17 juli 2023 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kutwijf , ondertussen dus bang dat Zoe toch blijft. Dit stukje moet zoe eens zien de komende dagen. Dit is nu precies hoe Babet is
Juist liever niet. Beter lang doorgaan dan vroeg beginnen.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk dat hoeft voor mij ook niet
En daar weer dagenlang over doorzagen net als bij dat racen tegen Janet of Janet haar wel of niet had ingehaaldquote:Op maandag 17 juli 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje zeikt, dat "men" tijdens de opdracht de matten en de lat anders gelegd hebben ...
Rancuneusje
Denk dat babbel dat niets boeit.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat Baps bang is dat Zoe nu thuis alles kan zien op de livestream en dan ziet hoe Baps daadwerkelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |