Nah ja, in Utopia liep na 6 maanden al ½ Nederland naar binnen voor "Aapjes kijken" dingen op hun markten kopenquote:Op maandag 17 juli 2023 18:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat zal dan niet voor het eerst zijn. Utopia bijvoorbeeld.
vooral de 2e. hoe vaak de bewoners riepen om ajb iets te doen te hebben.
Nietquote:Op maandag 17 juli 2023 18:47 schreef realkijkers het volgende:
Poll houden wie wel/niet geloofd dat Zoe morgen vertrekt?
Ze mochten vooraf voor hun eigen bepalingen kiezen voor een salaris. Zo koos bv Jeffrey voor de totale ( = 100%) Hoofdprijs, Jasper voor 75% en GJ voor 50%.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat ze allemaal gewoon een maandslaris krijgen als acteurs.
Maar dat lijkt mij onwaarschijnlijker. Ik denk dat meespelen met scenes gewoon bij het contract hoort.
Sorry inderdaad, las het verkeerd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Er is 1 winnaar er staat nergens dat die al bekend was.
Ik moet het nog zien dat ze vertrekt.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een uurtje of 14 ZooWie-Stream te gaan![]()
[ afbeelding ]
Haha, succes ermeequote:Op maandag 17 juli 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
Oh shit dan komt ze hier weer in de buurt rondlopen
quote:Op maandag 17 juli 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
Oh shit dan komt ze hier weer in de buurt rondlopen
Die doet zo 'n Kaag-dansje op tafelquote:Op maandag 17 juli 2023 19:05 schreef danaqui het volgende:
Kijken hoe huigelachtig Babs nu gaat doen
Mexx weet dat wie de winnaar is maat dat kan ze nu niet zegge n, als latercde winnaar bekend zegt ze vast, zie je wel dat wist ikquote:Op maandag 17 juli 2023 18:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Er is 1 winnaar er staat nergens dat die al bekend was.
luisterde daarstraks effe naar gesprek zoen sasha, zoe gaat wel weg morgen , ze zegde dat ze er naar uitkijkt wie haar komt ophalen , is al langer bezig dan de laatste 4 dagenquote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die doet zo 'n Kaag-dansje op tafel
treffendquote:Op maandag 17 juli 2023 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sjah als ik achteraf de koe in zijn reet gekeken heb, weet ik ook allesquote:Op maandag 17 juli 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx weet dat wie de winnaar is maat dat kan ze nu niet zegge n, als latercde winnaar bekend zegt ze vast, zie je wel dat wist ik
hoop dat ze dan van de tafel valt , sorry ben die schijnheilige trees kotsbeuquote:Op maandag 17 juli 2023 19:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mexx die alles in de loods al bij elkaar verzon had even wat aandacht nodig.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx weet dat wie de winnaar is maat dat kan ze nu niet zegge n, als latercde winnaar bekend zegt ze vast, zie je wel dat wist ik
Ik vind het best zonde, zo vlak voor de finale. Niet dat ze van mij hoeft te winnen, maar ze is al zo ver gekomen.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
luisterde daarstraks effe naar gesprek zoen sasha, zoe gaat wel weg morgen , ze zegde dat ze er naar uitkijkt wie haar komt ophalen , is al langer bezig dan de laatste 4 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |