Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?quote:
Ja dan zou ik 'm nog een week geven en het dan gewoon vertellen tegen m'n eigen vrienden en familie.quote:
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?
Gebaseerd op wat ik lees denk ik dat er wel een groter / meer issues zijn dan een zwangerschap die verzwegen wordt. Ik snap ook niet wat die ex er mee van doen heeft, want die is blijkbaar belangrijker dan jij.
Dit verhaal is imho 1 grote rode vlag.
Precies dat. Voor mij is dit kind prioriteit en het stelt me teleur dat hij zo lang wacht. Hij spreekt z'n kinderen en ex meerdere keren per week en doet ook dingen samen met ze.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:19 schreef Marsenal het volgende:
Persoonlijk vind ik dat als je 20 weken ver bent en je wilt het graag aan je moeder vertellen, dat hij dit nu gewoon binnen een dag gefikst moet hebben. Hoe lastig is het om op te bellen om een afspraak te regelen?
Ik snap dat hij het spannend kan vinden, maar er zijn meer mensen op aarde, bij 20 weken lijkt het me lang genoeg duren. Ga je dan ook je behinnende buik verbergen, omdat je man de wereld zo ingewikkeld vindt?
Ieder zn proces hoor, maar jij hebt ook een proces.
Moet dat een excuus zijn? Want met allemaal die dingen is het schijnbaar erg lastig om te vertellen dat jij zwanger bent.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:21 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.
Zie haar vorige topic. Zij had al lang en breed een geheime relatie met deze man vóórdat hij ging scheiden.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat ik lees denk ik dat er wel een groter / meer issues zijn dan een zwangerschap die verzwegen wordt. Ik snap ook niet wat die ex er mee van doen heeft, want die is blijkbaar belangrijker dan jij.
Ik heb geen posthistorie bekeken, maar als je zwanger bent, al 20 weken, en je doet alsof dat nog niet verteld hebben hét issue is, terwijl je vervolgens begint over de ex van je vent die blijkbaar belangrijker is dan TS, en dat 'niemand' weet van je relatie terwijl je wél samenwoont én zwanger bent, dan is die zwangerschap niet hét probleem, maar één van de problemen. Daaruit volgt automatisch dat er wel wat meer aan de hand is dan 'we vertellen de zwangerschap na 20 weken nog steeds niet'.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef Marsenal het volgende:
@:coolguy jij maakt er soms echt een sport van om iemand met zn posthistory om de oren te slaan zeg, hoe vaak ik jou al niet heb zien zeggen dat iemand meer problemen heeft dan één topic..
Ah kijk aan. Ja, maar dan heeft TS zich zelf in deze situatie gebracht, heeft zonder problemen haar benen geopend voor een gast die nog in een relatie zat, en is zich nu aan het verbazen over de situatie waar ze in zit.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie haar vorige topic. Zij had al lang en breed een geheime relatie met deze man vóórdat hij ging scheiden.
Ik kan me voorstellen dat het dan langer duurt voordat je publiekelijk als koppel door het leven gaat, laat staan als aanstaande ouders.
Maar met de baby op komst zullen ze wel moeten. Binnen nu en de komende 22 weken komt dat ongemakkelijke moment hoe dan ook. Is het dan niet nóg ongemakkelijker hoe langer je wacht? Zo heeft iedereen ook minder tijd om aan het idee te wennen.
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja...als je samen woont dan ben je toch gewoon een stel? Dat weet dan toch ook iedereen, of komen er bij jullie nooit vrienden op bezoek en gaan jullie zelf ook nooit naar vrienden dan wel naar een kroeg of whatever waar jullie samen gezien worden?
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Selenophilia het volgende:
En man verbergt maar voor 1 reden een relatie en dat is zijn opties openhouden.
Ja, dat zei je net al ja. Daar heb ik ook al op gereageerd, te weten:quote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Zijn kinderen en ex trekken nog erg aan hem en ze zitten momenteel nog best vers in de scheiding en in de weer met een ouderschapsplan.
quote:Op zondag 16 juli 2023 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet dat een excuus zijn? Want met allemaal die dingen is het schijnbaar erg lastig om te vertellen dat jij zwanger bent.
Weet je wat 'ie niet lastig vond? Je vol duwen waardoor je zwanger werd. Dát kon blijkbaar zonder problemen.
[..]
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:23 schreef Selenophilia het volgende:
En man verbergt maar voor 1 reden een relatie en dat is zijn opties openhouden.
Ja weet ze alleen tegen de kinderen is dit nooit officieel gedeeld.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef Sumppi het volgende:
Maar die ex weet toch van jou? Selenophilia heeft het over het verbergen van de relatie, maar dat deed alleen jij, toch?
Dat hield hem anders niet tegen om met jou in bed te duiken EN je zwanger te maken toch? Want je was al met hem samen blijkbaar toen hij nog een relatie had met zijn ex, en dat vond jij blijkbaar meer dan prima, om 'die andere vrouw' te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.
Zelf sta ik ook niet te springen om zo'n verhaal tegen mijn ouders te vertellen maarja moet toch gebeuren.
Ja natuurlijk gaat ie boosheid over zich heenkrijgen, hij heeft blijkbaar de vrouw waar hij mee vreemdging bezwangerdquote:Op zondag 16 juli 2023 21:26 schreef olijf09 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat hij gewoon erg tegen alle drama opziet en bang is dat zijn kinderen tegen hem opgezet worden en gewoon een hoop boosheid over hem heen krijgt.
Zelf sta ik ook niet te springen om zo'n verhaal tegen mijn ouders te vertellen maarja moet toch gebeuren.
Dit is nou de 3e keer dat je dit zegt.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:30 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |