Ze maakt TV, en doet dat met verve. Dat is het enige wat telt. Je moet wat spraakmakende types hebben anders wordt het met nog maar zo weinig deelnemers wel erg saai. Daarom is een Erik er b.v. ook nog. En gelukkig maar.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft zich al bijna de finale in gewauweld, met kapotte knieën, waggelend overgewicht, grote brutale bek, waarschuwingen voor buitenlands hoesten... tsja wie wil zo'n gedrocht nou mee naar de finale hebben
Ben wel heel benieuwd nu naar de eliminatie, als die morgen al komtquote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef woxxel het volgende:
Ze laten haar niet zo vrijwillig gaan.
Dit gaat via een eliminatie dan kan ze morgen al gaan
Je zegt dus wat we al jaren weten..... Regie bepaalt precies van begin tot eind welke Irrators mogen blijven tot de laatste week en welke Brave Sukkel ( wendie) mag gaan winnenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze maakt TV, en doet dat met verve. Dat is het enige wat telt. Je moet wat spraakmakende types hebben anders wordt het met nog maar zo weinig deelnemers wel erg saai. Daarom is een Erik er b.v. ook nog. En gelukkig maar.
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruikenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Babette: de reden waarom ik op Zoe ga stemmen is, omdat ze naar huis wil. Je snitcht mij, dus ik kan op je kop drukken.
Babette is heel goed in zich verantwoorden met haar eigen verzonnen ideeën. Ratel de ratel.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een loeder zeg, kan ze als een goed excuus gebruiken
En toch denk ik dat Zoe eigenlijk helemaal niet naar huis wil. Waarom zou ze anders oefenen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Babette: de reden waarom ik op Zoe ga stemmen is, omdat ze naar huis wil. Je snitcht mij, dus ik kan op je kop drukken.
Mooi, laat Babette maar onzeker zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef Harry het volgende:
Babette: Bern kijkt me niet aan, Sasha praat niet met mij. Mirthe doet oppervlakkig. Ik denk dat ze weten dat ze op mij gaan drukken.
Jeffrey wilde ook naar huis maar daar stemde babbel niet op.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
En het merendeel trapt er in. Maar ze valt al wel meer en meer door de mand. Maar nog niet niet genoegquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Babette is heel goed in zich verantwoorden met haar eigen verzonnen ideeën. Ratel de ratel.
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerdquote:Op zondag 16 juli 2023 20:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeffrey wilde ook naar huis maar daar stemde babbel niet op.
is echt geen merendeel meer heb ik het gevoelquote:Op zondag 16 juli 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het merendeel trapt er in. Maar ze valt al wel meer en meer door de mand. Maar nog niet niet genoeg
De grootste helft geloof ik niet Maar we gaan het zienquote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
is echt geen merendeel meer heb ik het gevoel
ook in de loods hebben steeds meer mensen haar door
En die 2 zinnen spreken elkaar flink tegen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerd
Ze is kampioen in alles rechtlullen wat krom isquote:Op zondag 16 juli 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was uit loyaliteit zei ze vanmiddag. Ze had heel veel tijd in hem geïnvesteerd
Ze lult zichzelf meer en meer klemquote:Op zondag 16 juli 2023 21:00 schreef pingu66 het volgende:
9
[..]
Ze is kampioen in alles rechtlullen wat krom is
Daarom ligt hij ook 90% van zijn tijd daar horizontaal met Rupertquote:Op zondag 16 juli 2023 21:01 schreef Harry het volgende:
Imadiddin: je kan nooit bezig zijn met de show en het spel tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |