En daar is natuurlijk geen greintje eigenbelang bij voor Sashaquote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. SaikSas is In The Pocket... áls ZooWie blijft.. gaat SeikKut haar overal mee helpen
Oh jeeh, dat zal Sasha niet meevallen. Dan gaat Zoë daar aan hangen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. SaikSas is In The Pocket... áls ZooWie blijft.. gaat SeikKut haar overal mee helpen
Het is een manier om aan een meerderheid van stemmen te komenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk geen greintje eigenbelang bij voor Sasha
Zeker, De Babbel-Groep heeft haar goed verstotenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Oh jeeh, dat zal Sasha niet meevallen. Dan gaat Zoë daar aan hangen.
En "zwakke spelers" er in te houden...quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een manier om aan een meerderheid van stemmen te komen
Daarom, Sasha doet dit heus niet omdat ze zo begaan is met Zoe.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een manier om aan een meerderheid van stemmen te komen
ook dat.,quote:Op zondag 16 juli 2023 19:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
En "zwakke spelers" er in te houden...
SaikSas snapt de ballen van wat ze aanricht.. als ze met Bern gaat overleggen word het wel leukerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk geen greintje eigenbelang bij voor Sasha
Ik denk dat Sas heel goed weet waar ze mee bezig is, die heeft niet voor niets al die maanden heel veel geobserveerd.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SaikSas snapt de ballen van wat ze aanricht.. als ze met Bern gaat overleggen word het wel leuker
quote:Op zondag 16 juli 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SaikSas snapt de ballen van wat ze aanricht.. als ze met Bern gaat overleggen word het wel leuker
Als SeikSasje denk aan Ik was jou rug, was jij de mijne, heeft ze het zéker niet begrepen "al die maanden"quote:Op zondag 16 juli 2023 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Sas heel goed weet waar ze mee bezig is, die heeft niet voor niets al die maanden heel veel geobserveerd.
Ik ook niet, maar ze is wel al ver gekomen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik geef SeikSas helemaal geen stuiver voor de eindoverwinning.
Daarom niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ik zie niet waarom Sasha niet zou kunnen winnen.
Vreemder hoe een Obesitas Vrouw met kunstknieën en een kutkarakter 27 prima deelnemers liet voorgaanquote:Op zondag 16 juli 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze is wel al ver gekomen.
Ik verwacht dat de finale een mix van opdrachten wordt, met daarbij ook lichamelijke opdrachten en dan zijn er mensen die daar sterker in zijn dan Sasha.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ik schat Sasha net zo hoog in als Isaac bijvoorbeeld. Het is geen fitnesswedstrijd.
Bij de bewoners heeft Moraima blijkbaar ook een grote gunfactor.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreemder hoe een Obesitas Vrouw met kunstknieën en een kutkarakter 27 prima deelnemers liet voorgaan
Ik durf eigenlijk met zekerheid te zeggen dat er geen opdracht gaat zijn wie het meest gewicht kan tillen. Sasha haar figuur geeft ook weer voordelen tov het zware lijf van Isaac. Sasha is ook slimmer als Isaac denk ik. Zie geen absolute voordelen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de finale een mix van opdrachten wordt, met daarbij ook lichamelijke opdrachten en dan zijn er mensen die daar sterker in zijn dan Sasha.
Maar misschien ziet de finale er heel anders uit.
maar ook die lichamelijke opdrachten zou ze kunnen halen. Niet alle lichamelijke opdrachten hebben echt met kracht te maken, kan ook balans zijn, of puzzelen met grote stukken, of ballen in een korf gooien, boogschieten enz. En Sas is echt wel zich aan het voorbereiden, niet opvallend, maar wel bezig met bijv tafeltennis, toch wat sporten en nog meer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de finale een mix van opdrachten wordt, met daarbij ook lichamelijke opdrachten en dan zijn er mensen die daar sterker in zijn dan Sasha.
Ze kunnen net zo makkelijk met 12 mensen een weekje " De Alles Kunner" spelen.. lullige eindes is John de Mol niet vreemdquote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok er ook maar naar hoor, nog een week of 6 dan weten we meer.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk met zekerheid te zeggen dat er geen opdracht gaat zijn wie het meest gewicht kan tillen. Sasha haar figuur geeft ook weer voordelen tov het zware lijf van Isaac. Sasha is ook slimmer als Isaac denk ik. Zie geen absolute voordelen.
Is ook zo. Zelfs Moraima kan nog winnenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gok er ook maar naar hoor, nog een week of 6 dan weten we meer.
Of zo'n finale ala Miljon dollar eiland....quote:Op zondag 16 juli 2023 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo makkelijk met 12 mensen een weekje " De Alles Kunner" spelen.. lullige eindes is John de Mol niet vreemd
Het zal me een zorg zijn wie wint, ik heb er wel een paar die ik het juist niet gun en daar is Moraima er één van.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook zo. Zelfs Moraima kan nog winnen
Van mij mag ze. Vind haar best leukquote:Op zondag 16 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Ik zie niet waarom Sasha niet zou kunnen winnen.
5 willen op haar stemmen bij een volgende eliminatiequote:Op zondag 16 juli 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de bewoners heeft Moraima blijkbaar ook een grote gunfactor.
Zeker, als de Finale Opdracht 10 ballonnen in een uur knappen gaat worden en er geen tegenstanders zijnquote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook zo. Zelfs Moraima kan nog winnen
Dat hadden ze natuurlijk al veel eerder moeten doenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 willen op haar stemmen bij een volgende eliminatie
Nah, die kijk ik niet, geen live streamsquote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of zo'n finale ala Miljon dollar eiland....
eens.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn wie wint, ik heb er wel een paar die ik het juist niet gun en daar is Moraima er één van.
Ik wil haar zien springenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5 willen op haar stemmen bij een volgende eliminatie
Zeker weten, ze hopen dat het hoogspringen een eliminatie opdracht is. `en ja dan is Moraima weg want die wil niet springenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden ze natuurlijk al veel eerder moeten doen
DOet ze niet, ze wil niet voor gek staan zei ze vanmiddagquote:
Dan wil ik dat zienquote:Op zondag 16 juli 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOet ze niet, ze wil niet voor gek staan zei ze vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |