Inderdaad, ook letterlijk zo gehoord. Enkele dagen geleden ook nog. Babbel zat net boven bij Immadi en marciano, een bal op te gooien: "wij, de groep" waarop marciano nog vroeg: welke groep bedoel je?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef juul. het volgende:
Isaac en Marciano hebben al gezegd tegen elkaar dat ze nooit op de kop van Moirama, Rupie, Imi en elkaar zullen drukken, Beppie zat daar niet bij
Ze zoekt smoesjes om er onderuit te komenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Babette twijfelt of ze er over de rug overheen kan springen vanwege haar stuitje. Voorover kan ook niet want de pols weetjewel.
Ze gaat zo oefenen geloof ik maar wacht tot iedereen naar bed is.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zoekt smoesjes om er onderuit te komen
Wendy komt ook weer ter sprakequote:Op zondag 16 juli 2023 22:41 schreef schizolientje het volgende:
ze zit nu met voorbedachte rade met Erik te praten want ze wil weten wat hij gaat doen. Had ze het al met Marciano over.
Jawel hoor, Erik mag Wendy nietquote:Op zondag 16 juli 2023 22:42 schreef realkijkers het volgende:
Erik tegen Babbel: "Wendy is een afhankelijk mens, jij niet"
No way dat Erik dat echt denkt.
De vorige pogingen van Babbel, info loskrijgen bij Erik, faalden ook.
Mirthe denk ik. Pocahandtasquote:
hij vergeet jasper en myrte erbij te zeggenquote:Op zondag 16 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
Jij, Bern en ik zegt Isaac over wie het hoogste zouden kunnen springen.
Babette gaat zo nog oefenen maar wil niet dat anderen het zien.
Volgens mij valt het wel mee hoe hoog Marciano kan springen (wat ik vanmiddag gezien heb). Denk ongeveer hetzelfde als Jasper en Mirthe. Isaac kwam daar nog wel een stukje boven. Bern heb ik ook niet echt gezien dus weet ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij vergeet jasper en myrte erbij te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |