Vooral veel praatjes heeft die. Showmannetje.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe doet Lang het eigenlijk in de wedstrijden die hij heeft gespeeld?
Heeft hij. Niet die.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:58 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Vooral veel praatjes heeft die. Showmannetje.
Stel je niet aan, vooralsnog staan de duurste en de een-na-duurste transfer van het jaar gewoon op jullie naam.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Leuk, weer tegen die Oostenrijkers.
Maar kom op waar blijven de inkomende transfers?
Met dit materiaal kun je echt niet concurreren met Ajax en Feyenoord om het kampioenschap...
daar heb je weinig aan, als geen goed team hebtquote:Op woensdag 26 juli 2023 02:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stel je niet aan, vooralsnog staan de duurste en de een-na-duurste transfer van het jaar gewoon op jullie naam.
:’)
En jij weet nu al dat Bosz hier geen team van kan smeden?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan, als geen goed team hebt
een trainer die overal is geflopt, en om maar niet te spreken over zijn wanbeleid bij Feyenoord als technisch directeurquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
En jij weet nu al dat Bosz hier geen team van kan smeden?
Ik heb er een heel hard hoofd in met deze verdedigers. Hier kun je Ancelotti of Guardiola neerzetten, maar met Boscagli - Ramalho achterin is het een schiettent.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
En jij weet nu al dat Bosz hier geen team van kan smeden?
Zo iemand kun je beter afschrijven nog voordat het seizoen is begonnen, van welle club ben jij eigenlijk supporter?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een trainer die overal is geflopt, en om maar niet te spreken over zijn wanbeleid bij Feyenoord als technisch directeur
Fortuna Sittardquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo iemand kun je beter afschrijven nog voordat het seizoen is begonnen, van welle club ben jij eigenlijk supporter?
Haal 1 goede CV voor naast Ramalho. Ramalho kan echt wel iets, ik vond hem in z’n eerste seizoen bij PSV echt niet slecht. Onder van Nistelrooij was elke verdediger knudde, maar een andere coach die de poppetjes net wat beter neerzet kan al een groot verschil maken. Bosz heeft al aangegeven z’n spel dat hij wil gaan spelen aan te passen aan de spelers. Dus ik verwacht minder aanvallend als dat ik gewend ben van Bosz.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb er een heel hard hoofd in met deze verdedigers. Hier kun je Ancelotti of Guardiola neerzetten, maar met Boscagli - Ramalho achterin is het een schiettent.
Ik hoop dat je de eerste wedstrijd wint, al kan het zomaar zijn dat je weer met beide voetjes op de grond staat na die wedstrijd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Fortuna Sittard
en ik heb zin in komend seizoen
umm nee, Feyenoord is de hevig favoriet die eerste wedstrijd, ik hou mijn verwachtingen bij uitwedstrijden nogal laag, alhoewel we wel recentelijk keertje van ze hebben gewonnen als ik me nog goed kan herinneren 1-2 volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de eerste wedstrijd wint, al kan het zomaar zijn dat je weer met beide voetjes op de grond staat na die wedstrijd.
Ik zou nog liever Teze naast een goeie LCV zetten of een goeie RCV naast Boscagli want die Ramalho kan er niet zoveel van, echt een alibi verdediger en heeft PSV toch 2 keer op rij CL deelname gekost?quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haal 1 goede CV voor naast Ramalho. Ramalho kan echt wel iets, ik vond hem in z’n eerste seizoen bij PSV echt niet slecht. Onder van Nistelrooij was elke verdediger knudde, maar een andere coach die de poppetjes net wat beter neerzet kan al een groot verschil maken. Bosz heeft al aangegeven z’n spel dat hij wil gaan spelen aan te passen aan de spelers. Dus ik verwacht minder aanvallend als dat ik gewend ben van Bosz.
Teze is zo mogelijk nog wisselvalliger dan Ramalho, die heb ik soms op lager niveau (NL comp.) echt de meest achtelijke dingen zien doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou nog liever Teze naast een goeie LCV zetten of een goeie RCV naast Boscagli want die Ramalho kan er niet zoveel van, echt een alibi verdediger en heeft PSV toch 2 keer op rij CL deelname gekost?
Teze is een jonge speler, van Ramalho moet je meer eisen en Boscagli vind ik een beetje de Blind van PSV, goed aan de bal, verdedigend wat minder maar een leuke voetballer, opbouwend waarschijnlijk de beste bij PSV.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Teze is zo mogelijk nog wisselvalliger dan Ramalho, die heb ik soms op lager niveau (NL comp.) echt de meest achtelijke dingen zien doen.
Boscagli is vaak geblesseerd maar ik denk wel de beste centrale verdediger die PSV heeft.
Ik las dat Yerry Mina transfervrij is, misschien is dat wat. PL, WK en Barcelona ervaring. Zal wel te duur zijn natuurlijk qua salaris.quote:
Waar gáát dit over.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan, als geen goed team hebt
'Ik lees hier niet zo vaak mee'.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:47 schreef tja77 het volgende:
Users die PSVCL serieus nemen![]()
Dat is nog erger dan ingaan op Klaasweetnietzoheelveel.
En negentig uuro voor een t-shirtje lopen betalen ook!quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:09 schreef RipCity het volgende:
25 euro betaalt om stel amateurs (drommel) en kinderen te zien voetballen pfffff
Volwassenen boven de 30 horen sowieso niet in zo’n shirtje te lopen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En negentig uuro voor een t-shirtje lopen betalen ook!
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:09 schreef RipCity het volgende:
25 euro betaalt om stel amateurs (drommel) en kinderen te zien voetballen pfffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |