Erg hygiënisch doet ze dat nietquote:
Moriamaquote:Op zondag 16 juli 2023 15:03 schreef engine het volgende:
De hele tijd zit ik op jou te wachten. Dat is toch niet leuk!
Ballonnen tellen!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
was is Jasper aan het doen bij het zwembad?
Je moet het maar net weten, dacht even die is van het padje afquote:
Stage gelopen misschien?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoord
Klopt ze had het over haar cliënten buiten, daar stond ze ver van afquote:Op zondag 16 juli 2023 14:00 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ging over cliënten. Dotteke heeft het ook gehoord
Vaak doen ze het in azijn leggen dan komt er veel vet af van het vleesquote:Op zondag 16 juli 2023 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vlees in de week leggen vind ik ook erg smerig.
Ook met kip?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak doen ze het in azijn leggen dan komt er veel vet af van het vlees
Wat ik vaak zie is dat men het daarna afspoelt droogdept en dan in de pan om te bakken.
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjesquote:Op zondag 16 juli 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Zoë durft niet geloof ik. Ze staat er nu al een tijdje omgekleed en al. De stok is verzet voor haar en er gebeurd niks.
Ja ook hier zal ze wel weer niks van kunnen. Ze is maar gaan zitten zodat ze zeker weet dat ze er niks van kan.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjes
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is Zoe niet zo soepel ,zag haar laatst dansen en dat was best stijfjes
Net als Babette nuquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt het op z´n minst even proberen maar die is zo stijf als een plank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |