Alle bedden hier al afgehaaldquote:Op maandag 17 juli 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker weer hier, lekker om heel huis te luchten en alles goed door te laten waaien
Heb maar 1 bed hier, zo klaarquote:Op maandag 17 juli 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle bedden hier al afgehaald
Nu alles nog wassen
Hey Zucht, nog lekker in Turkije? Ben je daar voor vakantie of voor werk?quote:
Nee ik had het met Mailey dat ik netflix via Argentinië aan het regelen was, ze wees me op een goedkopere deal in Turkijequote:Op maandag 17 juli 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
aha, je houdt er dus van ons de gek aan te steken
Ik heb het dus gewoon slecht gelezenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee ik had het met Mailey dat ik netflix via Argentinië aan het regelen was, ze wees me op een goedkopere deal in Turkije![]()
Jij bent niet de enige een ander leest alles en overal mee maar snapte het ook nietquote:Op maandag 17 juli 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het dus gewoon slecht gelezen![]()
quote:Op maandag 17 juli 2023 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Omg nou snap ik dit pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik nog vragen over handdoekjeleggen![]()
![]()
![]()
het lag dus niet aan mijquote:Op maandag 17 juli 2023 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Omg nou snap ik dit pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik nog vragen over handdoekjeleggen![]()
![]()
![]()
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij heeft Zucht iedereen in de waan gelaten dat hij echt in Turkije zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |