Zo dat is een lange vergadering..quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm.. niet zo, had gisteravond vergadering, begon om half 7 en was om 1.00 afgelopen. Helemaal gaar en dan zit mijn hoofd te vol
Laatste vergaderring voor de "vakantie", duurt dan altijd zo lang en serie kijken helpt dan niet, dan kan ik het niet volgenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat is een lange vergadering..![]()
Waarom duren die zo lang, logisch idd dat je dan niet kon slapen.. moet je eerst idd even ontspannen door serie te kijken ofz
Wat doe je dan? Om je hoofd leeg te maken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laatste vergaderring voor de "vakantie", duurt dan altijd zo lang en serie kijken helpt dan niet, dan kan ik het niet volgen![]()
Candy crush, beetje bijlezen hier, muziek luisteren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Om je hoofd leeg te maken?
O, dat is wel een lange vergadering, snap dat je dan niet gelijk kan slapenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm.. niet zo, had gisteravond vergadering, begon om half 7 en was om 1.00 afgelopen. Helemaal gaar en dan zit mijn hoofd te vol
Ah ok,Candy Crush ook veel gespeeldquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Candy crush, beetje bijlezen hier, muziek luisteren.
Een vergadering tot 1 uur snachts vanaf 7 uur? Is iemand dan nog wel helder? Klinkt inefficiënt..quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laatste vergaderring voor de "vakantie", duurt dan altijd zo lang en serie kijken helpt dan niet, dan kan ik het niet volgen![]()
jawel hoor, en wordt tussendoor wel geschorst voor benenstrekken en koffie etc.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een vergadering tot 1 uur snachts vanaf 7 uur? Is iemand dan nog wel helder? Klinkt inefficiënt..
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw in de supermarkt en spotgoedkoop![]()
Maar waarom.. Waarom niet gewoon overdag?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel hoor, en wordt tussendoor wel geschorst voor benenstrekken en koffie etc.
Hey hey aardbeienmoesquote:
Niet zoveel spannendsquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij nog iets leuks te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |