Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik juich omdat het bijna zaterdag is,![]()
Wordt het hondje van mijn dochter weer opgehaaldquote:
Oh, ja dat snap ik wel van die haren zou ik ook gek wordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt het hondje van mijn dochter weer opgehaald![]()
Ben er klaar mee niets meer voor mij op een dier passen, die haren, dat uitlaten, dat gekef
EN dan ook tussen door nog de kat van de buurvrouw verzorgen ik ben er klaar mee
Ik loop slecht he is voor mij echt een ramp. Met de scootmobiel lukt niet met die kleine terror hij verzet dan geen stapquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, ja dat snap ik wel van die haren zou ik ook gek wordenUitlaten dan weer niet
Is idd dan niet fijn nee..quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop slecht he is voor mij echt een ramp. Met de scootmobiel lukt niet met die kleine terror hij verzet dan geen stap
Het is echt een verwend hondje zeg pppffffquote:
Zou idd niet verwachten, dat er nog poep restjes uit komenquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt een verwend hondje zeg pppffff
En dan moet ik zijn billen poetsen na het poepen, zijn tanden poetsen, zijn oogjes twee keer per dag schoonmaken![]()
Tis en een klein kind wat je te logeren hebt
Sta versteld dat er dus echt nog poep afkomt he als je het veegt met zo vochtig doekje. Moet je nagaan wat er in je huis ligt als je een hond hebt die poept en dan thuis op je bank.bed/ vloer of schoot gaat zitten.
Vond een hond in het bed altijd al heel goor, nu nog meer. En het is een klein kortharig hondje.
Hij weet het wel als hij gepoept heeft komt hij naar je toe staan met zijn kont, staart omhoog
En toch veeg je het er af. Je ziet het niet maar het zit er welquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou idd niet verwachten, dat er nog poep restjes uit komen![]()
Mijn zus en zwager hadden ook een hondje, maar die lag op de bank of schoot maar geen poepresten hoor
Haha, zie het zo voor mij
Ah ok. nja wie weet doen meer mensen dat wel bij hun hond(jes)quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch veeg je het er af. Je ziet het niet maar het zit er wel
Ik verklaarde haar voor gek dat ze dat doet m aar je veegt er echt wat af
Ik had het nog nooit gehoord/gezien maar zal vast wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok. nja wie weet doen meer mensen dat wel bij hun hond(jes)
Getverquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt een verwend hondje zeg pppffff
En dan moet ik zijn billen poetsen na het poepen, zijn tanden poetsen, zijn oogjes twee keer per dag schoonmaken![]()
Tis en een klein kind wat je te logeren hebt
Sta versteld dat er dus echt nog poep afkomt he als je het veegt met zo vochtig doekje. Moet je nagaan wat er in je huis ligt als je een hond hebt die poept en dan thuis op je bank.bed/ vloer of schoot gaat zitten.
Vond een hond in het bed altijd al heel goor, nu nog meer. En het is een klein kortharig hondje.
Hij weet het wel als hij gepoept heeft komt hij naar je toe staan met zijn kont, staart omhoog
O hij is wel lief hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Getver
Wat een gedoe en dan ook nog voor geen leuk hondje
Snap dat je er klaar mee bent
Oh gelukkigquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij is wel lief hoor.
ALleen veel werk
quote:Op donderdag 20 juli 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt hier helaas weinig meer te juichen, steeds stiller hier![]()
Denk dat mensen op andere plekken ziten.. er zijn zoveel slowchatsquote:Op donderdag 20 juli 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo is heel FOK!quote:Op donderdag 20 juli 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die lopen ook amper.quote:Op donderdag 20 juli 2023 07:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat mensen op andere plekken ziten.. er zijn zoveel slowchats
quote:Op donderdag 20 juli 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |