Dank, dat ga ik proberen, heb ik geloof ik nog een accountquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
Geen idee, maar heb je je vraag ook op het Tweakersforum gesteld? Daar heb je een grotere kans op zinnige antwoorden vermoed ik.
Vraag het aan TicketSwap?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:24 schreef prinsrob het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar tickets voor wat uitverkochte festivals op TicketSwap. Het is me nog niet gelukt een ticket te kopen, steeds als er een notificatie komt dat er een ticket beschikbaar is, is deze al weer weg als ik erop gedrukt heb. Nu las ik laatst in het nieuws dat er veel bots op TicketSwap zijn, die vaak tickets kopen voordat mensen de kans hebben dit zelf te doen, omdat ze sneller zijn. Zie bijvoorbeeld https://www.rtlnieuws.nl/(...)matisch-ticket-kopen
Het lijkt erop dat de service die TicketSwap aan gaat bieden momenteel nog niet werkt. Nu zoek ik een goed werkende bot die ik kan kopen, maar Google brengt me nergens. Heeft iemand enig idee waar dit te koop is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop