abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209904193
Ik ben al een tijd op zoek naar tickets voor wat uitverkochte festivals op TicketSwap. Het is me nog niet gelukt een ticket te kopen, steeds als er een notificatie komt dat er een ticket beschikbaar is, is deze al weer weg als ik erop gedrukt heb. Nu las ik laatst in het nieuws dat er veel bots op TicketSwap zijn, die vaak tickets kopen voordat mensen de kans hebben dit zelf te doen, omdat ze sneller zijn. Zie bijvoorbeeld https://www.rtlnieuws.nl/(...)matisch-ticket-kopen

Het lijkt erop dat de service die TicketSwap aan gaat bieden momenteel nog niet werkt. Nu zoek ik een goed werkende bot die ik kan kopen, maar Google brengt me nergens. Heeft iemand enig idee waar dit te koop is?
pi_209904277
Hoeveel heb je er voor over?
pi_209904503
Geen idee, maar heb je je vraag ook op het Tweakersforum gesteld? Daar heb je een grotere kans op zinnige antwoorden vermoed ik.
pi_209904760
Lol, ja wij willen natuurlijk meer concurrentie
Nieuw is niet altijd beter.
pi_209905969
Ik heb er 1 voor je.. kost je ¤4500,- na betaling in btc krijg je de download link.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_209906006
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 16:50 schreef Regilio_ het volgende:
Geen idee, maar heb je je vraag ook op het Tweakersforum gesteld? Daar heb je een grotere kans op zinnige antwoorden vermoed ik.
Dank, dat ga ik proberen, heb ik geloof ik nog een account :).
pi_209906620
Ga het zelf bouwen, zo moeilijk zijn bots niet hoor! Hier op FOK struinen er ook genoeg rond! :)

Dus lees je in, in PHP, Python of een andere script taal! *)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 15 juli 2023 @ 22:58:36 #8
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_209910364
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 16:24 schreef prinsrob het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar tickets voor wat uitverkochte festivals op TicketSwap. Het is me nog niet gelukt een ticket te kopen, steeds als er een notificatie komt dat er een ticket beschikbaar is, is deze al weer weg als ik erop gedrukt heb. Nu las ik laatst in het nieuws dat er veel bots op TicketSwap zijn, die vaak tickets kopen voordat mensen de kans hebben dit zelf te doen, omdat ze sneller zijn. Zie bijvoorbeeld https://www.rtlnieuws.nl/(...)matisch-ticket-kopen

Het lijkt erop dat de service die TicketSwap aan gaat bieden momenteel nog niet werkt. Nu zoek ik een goed werkende bot die ik kan kopen, maar Google brengt me nergens. Heeft iemand enig idee waar dit te koop is?
Vraag het aan TicketSwap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')