Ja klooie gehoor ook..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze mogen niet dit en ze mogen niet dat, maar dat pitten eten......pfffffffff verschrikkelijk!!!!
Wat een oud wijf is dat ook af en toe..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Yver73 het volgende:
O Erik denkt: ik ga er ook weer even bij zitten. Die heeft ook geen antenne voor wanneer hij niet gewenst is
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is...... ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Yver73 het volgende:
O Erik denkt: ik ga er ook weer even bij zitten. Die heeft ook geen antenne voor wanneer hij niet gewenst is
Kan er mee leven, hij heeft veel gedaan voor de groep .... maar toch liever Wendy ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is......
ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijd
Het zou toch wat zijn, Erik als toekomstige winnaar
Af en toe is hij best hilarisch, gisterenavond ook...heerlijk..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is...... ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijd
Ik gun het Wendy ook het meestequote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan er mee leven, hij heeft veel gedaan voor de groep .... maar toch liever Wendy ....
hij krijgt nu ineens veel beeldschermtijd ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is...... ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijd
ik bedoel dat hij eens niet etend (op wat voor manier dan ook) in beeld gebracht wordtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:58 schreef Verida het volgende:
[..]
hij krijgt nu ineens veel beeldschermtijd ?
![]()
![]()
Ja dat denk ik ook die is op deze manier niet meer te handhaven daarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoë al een tijdjje off-stream, gesprekje achter neem ik aan ....
Over het 'plukje' van Marciano dat geverfd moet wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Discussie Wendy en Babette even gemist, weet iemand waar dit over gaat ?
Ik kan idd ook wel leven met Erik als winnaar. Bij hem komt het geld wel echt in goede handen denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan er mee leven, hij heeft veel gedaan voor de groep .... maar toch liever Wendy ....
hoop dat wendy nu eens voet bij stuk houdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:07 schreef woxxel het volgende:
Babette is uit alle macht Wendy naar hun groep aan het trekken, maar lijkt niet te lukken
Rare bezigheid, vreselijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
oh gottegot Sasha gaat weer SM'en met een pincet bij Bern, hij gaat er braaf voor liggen
Zoë is over en uit denk ik ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:38 schreef schizolientje het volgende:
Zoe mag lang achter blijven, die krijgen ze de tent weer niet uit denk ik, herhalen herhalen en
herhalen ze moeten er wel iemand tegenover zetten die hele goede gespreksvaardigheden heeft
Dat ze shag krijgen is ook wonderbaarlijk, dat kan alleen nog via K5, want online kan je het niet meer bestellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Daarnet hadden Babette en Wendy het over Rupert, o.a. over dat hij en Imadiddin op 'wonderbaarlijke wijze' weer shag hebben..... ik snap die kerels niet, Wendy is buiten henzelf de enige die rookt, waarom geven ze haar ook niet???? (zo voorkomen ze trouwens ook 'gedoe') en dit voelt zo opvallend oneerlijk aan.
Daar hadden Wendy en Babette het ook over, kleine dingen als je manager bent, tot daar aan toe, maar zowel bij Rupert als nu ook bij Imadiddin gebeuren er dingen die echt niet kunnen.... iedereen weet het en niemand zegt er iets over.
ja ze kunnen het 1 keer in de week via kamer 5 bestellen, dat zeiden ze ook, maar er was ruim 100 euro 'over' na de boodschappen. Daar zou Imadiddin 'algemene' dingen voor kopen, maar 'ineens' was er shag voor hem en Rupert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze shag krijgen is ook wonderbaarlijk, dat kan alleen nog via K5, want online kan je het niet meer bestellen.
wel een slimmequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Sasha wil als het een dueleliminatie wordt om Babette en Zoë tegenover elkaar te zetten
Wat erik er over denkt
Gaat hem niet worden denk ik Erik ziet niets in haar planquote:
En die snap ik niet. Babette wilde Erik op de stip.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft liever Babette er in dan heel veel anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |