Wat een baasquote:Zwinkels spande daarop twee nieuwe rechtszaken aan, tegen RTL Nederland en tegen SBS, om zijn onschuld aan te tonen. Tijdens de zitting toonde de advocaat van SBS een document waarin stond dat speciaal voor Zwinkels een gedragscode was ontwikkeld toen hij nog werkte voor 'Eigen Huis & Tuin'. In die code stond onder meer dat hij vrouwen met rust moest laten, geen seksueel getinte moppen mocht tappen, geen scheten mocht laten, moest doorwerken als de camera's niet draaiden en op de set geen alcohol mocht drinken.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:14 schreef Piles het volgende:
Ja bedankt, nu heb ik de hele dag dat deuntje in mn hoofd
Klinkt als een doorsnee huwelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:10 schreef BamiRammer het volgende:
In die code stond onder meer dat hij vrouwen met rust moest laten, geen seksueel getinte moppen mocht tappen, geen scheten mocht laten, moest doorwerken als de camera's niet draaiden en op de set geen alcohol mocht drinke
Nico is dus gewoon een man eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:18 schreef PotjeSambal het volgende:
Een contract moeten tekenen over het laten van scheten
Nico Z. is een viespeuk die scheten laat
Klopt ja. Praxis deed goede zaken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt een klusprogramma, echter is het hele lange reclame voor de bouwmarkt in kwestie.
Bij welke klus dan ook kiezen ze altijd voor een methode die zoveel mogelijk product gebruikt. Zo leggen ze in dat tv-programma een laminaatvloer diagonaal, want dan heb je het meeste laminaat nodig.
Tering die Rob Verlinde is niet mooi oud gewordenquote:
Hield ineens van pikkequote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tering die Rob Verlinde is niet mooi oud geworden
AIDS volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tering die Rob Verlinde is niet mooi oud geworden
WTF man, wtf, echt zulks een oude opa ineensquote:
Niet ineens toch , was toen toch al bekend dat hij liever een lul dan een boterham in z'n mond had ?quote:
Ik lees idd net HiV en parkinsonquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet ineens toch , was toen toch al bekend dat hij liever een lul dan een boterham in z'n mond had ?
[..]
Ik lees idd net HiV en parkinson
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |