abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8434123
Hey mensen,

Wat zijn de meningen over een gozer van 20 die een meid van bijna 16 toch wel erg leuk vindt.
Graag normaal opgebouwde antwoorden

pi_8434153
Geen problemen mee hoor.... je moet eralleen wel ff rekening mee houden dat ze geestelijk nog niet zover is als jij.

Bovendien: als je straks 30 bent, en zij 25, zegt niemand er iets over....

woensdag 12 februari 2003 @ 13:36:10 #3
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8434160
waarom is dat een prob? als je vader 50 is en je moeder 46 is dat toch ook niet erg?

alleen wel rekening houden met haar lichamelijke gesteldheid.

[Dit bericht is gewijzigd door madmatt op 12-02-2003 13:36]

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_8434175
Kan goed gaan, maar je kunt er ook achter komen dat je te "volwassen" bent... Gewoon proberen dus
yankee charlie dinges
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:37:53 #5
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8434217
Mwah , ik zou dat niet doen , te jong en ze is nog niet oud genoeg voor .......
pi_8434223
Als ze lekkere volwassene meid is (gemakshalve er van uitgaande dat die van 20 dat al is) is er voor mij geen probleem.
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_8434256
Hangt ook helemaal van haar af je hebt een bijna 16 jarige en een bijna 16 jarige als je me snapt. Gewoon proberen en zien hoe het gaat. Het kan zijn dat het goed gaat en niet goed gaat maar als je het niet probeerd weet je het ook nooit zeker.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:39:30 #8
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8434257
Ik zie het probleem niet echt. Wat misschien wel verstandig is, is om niet gelijk heel erg diep in te gaan op de relatie. Geef elkaar in ieder geval wat vrijheid.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:39:38 #9
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8434263
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:35 schreef BigBear het volgende:
Geen problemen mee hoor.... je moet eralleen wel ff rekening mee houden dat ze geestelijk nog niet zover is als jij.

Inderdaad En er zal best commentaar op komen, maar goed, niet iedereen kan er het zelfde over denken...

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Moderator woensdag 12 februari 2003 @ 13:40:11 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8434276
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:38 schreef Rorik het volgende:
Als ze lekkere volwassene meid is (gemakshalve er van uitgaande dat die van 20 dat al is) is er voor mij geen probleem.
Tja, mijn ex was 15 en ik 19 toen wij wat kregen dus....tis nu dan 2 maanden uit, maar we hebben t toch 2 jaar volgehouden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_8434277
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:39 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Inderdaad En er zal best commentaar op komen, maar goed, niet iedereen kan er het zelfde over denken...

tsja is zeker zo, daarom mijn post over volwassenheid doelde dus hier ook op... maar goed, succes ermee
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_8434281
Cool man ik had verwacht dat we hier heel veel PEDOFIEL geroep zouden krijgen maar dat valt me erg mee.
Thx ja ze is wel heel leuk en soms ook speels maar he.. daar heb ik niet zo'n probleem mee ze maakt me echt aan het lachen en dat maakt me blij.
Verders ik voel mezelf soms nog kind soms
pi_8434292
Maar goed ik was bijna 17 en me vriend 4 jaar ouder ging ook goed maar ja misschien ben ik wat ouder voor me leeftijd (of hij jonger). Maar idd doe het lekker rustig aan en kijk hoe het gaat.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_8434293
ik zie het probleem ook niet echt.. een meisje van 16 kan geestelijk al best wel oud zijn.. en ik ken genoeg gozers van 20 waarvan je ze nog amper 16 zou geven.. ligt dus ook heel erg aan hoe de twee personen zijn.. maar in principe zeg ik: DOEN
** Watch me live my life in vain.. **
pi_8434305
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:40 schreef Qautrix het volgende:
Cool man ik had verwacht dat we hier heel veel PEDOFIEL geroep zouden krijgen maar dat valt me erg mee.
Thx ja ze is wel heel leuk en soms ook speels maar he.. daar heb ik niet zo'n probleem mee ze maakt me echt aan het lachen en dat maakt me blij.
Goed zo, en nu voel ik me dan ff kind. Op jouw verborgen verzoek:

PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL

Maar goed, succes ermee. Ik heb altijd oudere vrouwen die al wat verder zijn meestal. Dat heeft mijn voorkeur. Jongere vrouwen hebben toch vaak andere interesses etc.

pi_8434328
Hhahahah dat was geen verborgen verzoek..
Was eerder bang om zo afgeschilderd te worden want ook ik weet heb er wel eens twijfels over of het niet iets te jong is maar zoals sommige zeggen wie niet waagt wie niet wint

[Dit bericht is gewijzigd door Qautrix op 12-02-2003 13:43]

pi_8434333
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:40 schreef Qautrix het volgende:
Hoezo zouden we pedofiel roepen, misschien als je aankomt met 12 jaar dat je dat soort dingen misschien zou horen van sommige maar je stelt niet voor niets een vraag in R&P.....is bedoeld voor normaal antwoord. Have fun als het zo ver komt.
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:43:34 #18
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8434349
Ik ben dus de enige die zegt : Niet doen hh , mja ik ben zelf 21 en ik wil niet met een meisje dat drie jaar jonger is dan mij , maar ja das persoonlijk.

Vrienden van mij hebben ook wat : de 1 is 20 en de ander 17 (zij is pas 17 geworden) en dat gaat goed , dus ja waarom niet dan ..........

pi_8434359
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:42 schreef Qautrix het volgende:
Hhahahah dat was geen verborgen verzoek meer om zo afgeschilderd te worden want ook ik weet heb er wel twijfels over of het niet iets te jong is maar zoals sommige zeggen wie niet waagt wie niet wint
Precies, wie weet valt het supertegen allemaal vervelende kleine vriendinnen. Moet ze nog ongesteld worden voor het eerst of vinden haar paps en mams het niet zo leuk. Of snapt ze niet dat je ambities hebt of carriere wilt maken alles kan!!!
pi_8434400
Hahhaah ouders....tja... me ex was 21 en haar moeder mocht me ook niet en ik zweer het ik ben echt
Dus schoonouders is echt zo'n geval ze mogen je of ze mogen je niet
pi_8434420
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:45 schreef Qautrix het volgende:
Hahhaah ouders....tja... me ex was 21 en haar moeder mocht me ook niet en ik zweer het ik ben echt
Dus schoonouders is echt zo'n geval ze mogen je of ze mogen je niet
tsja ik stemde LPF hun groenlinks, viel (nog steeds) niet echt goed hahaha van ideale schoonzoon naar liever-niet-schoonzoon
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:47:45 #22
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8434465
gevalletje voor UTFS
Je leeft maar één keer...
pi_8434542
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:47 schreef cYbErTiM het volgende:
gevalletje voor UTFS
Dat volg ik niet helemaal.

Maar goed een ouder gozer voor hun kind kan ook de juiste invloed zijn dan een pubberent kereltje wat totaal niet weet waar die meebezig is?
TOCH??

Nerd met benen woensdag 12 februari 2003 @ 13:50:49 #24
18073 miss_bleu
pi_8434546
Ik zie het probleem niet. Als jij er goed bij voelt en zij ook waarom niet?

Had je nou gezegt van ik heb 20 en me vriendin is 14 dan had ik gezegt van " hmmm weet je wel zeker dat dat goed gaat?" Maar ik ken meer dan genoeg 16 jarige die ouder lijken en doen dan ik met me 19.

Trouwens mijn ouders schelen ook 9 jaar en die zijn ook nog samen

pi_8434549
daar is niks mis mee, ik had een vriendje van 19 dus ja dat maakt verder niet echt veel uit hoor.
geen problemen mee gehad in ieder geval
Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')