Wat zijn de meningen over een gozer van 20 die een meid van bijna 16 toch wel erg leuk vindt.
Graag normaal opgebouwde antwoorden
Bovendien: als je straks 30 bent, en zij 25, zegt niemand er iets over....
alleen wel rekening houden met haar lichamelijke gesteldheid.
[Dit bericht is gewijzigd door madmatt op 12-02-2003 13:36]
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:35 schreef BigBear het volgende:
Geen problemen mee hoor.... je moet eralleen wel ff rekening mee houden dat ze geestelijk nog niet zover is als jij.
Inderdaad En er zal best commentaar op komen, maar goed, niet iedereen kan er het zelfde over denken...
quote:Tja, mijn ex was 15 en ik 19 toen wij wat kregen dus....tis nu dan 2 maanden uit, maar we hebben t toch 2 jaar volgehouden.
Op woensdag 12 februari 2003 13:38 schreef Rorik het volgende:
Als ze lekkere volwassene meid is (gemakshalve er van uitgaande dat die van 20 dat al is) is er voor mij geen probleem.
quote:tsja is zeker zo, daarom mijn post over volwassenheid
Op woensdag 12 februari 2003 13:39 schreef MrTorture het volgende:[..]
Inderdaad
En er zal best commentaar op komen, maar goed, niet iedereen kan er het zelfde over denken...
quote:Goed zo, en nu voel ik me dan ff kind. Op jouw verborgen verzoek:
Op woensdag 12 februari 2003 13:40 schreef Qautrix het volgende:
Cool man ik had verwacht dat we hier heel veel PEDOFIEL geroep zouden krijgen maar dat valt me erg mee.
Thx ja ze is wel heel leuk en soms ook speels maar he.. daar heb ik niet zo'n probleem mee ze maakt me echt aan het lachen en dat maakt me blij.
Verders ik voel mezelf soms nog kind soms
PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL PEDOFIEL
Maar goed, succes ermee. Ik heb altijd oudere vrouwen die al wat verder zijn meestal. Dat heeft mijn voorkeur. Jongere vrouwen hebben toch vaak andere interesses etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Qautrix op 12-02-2003 13:43]
quote:Hoezo zouden we pedofiel roepen, misschien als je aankomt met 12 jaar dat je dat soort dingen misschien zou horen van sommige maar je stelt niet voor niets een vraag in R&P.....is bedoeld voor normaal antwoord. Have fun als het zo ver
Op woensdag 12 februari 2003 13:40 schreef Qautrix het volgende:
Cool man ik had verwacht dat we hier heel veel PEDOFIEL geroep zouden krijgen maar dat valt me erg mee.
Thx ja ze is wel heel leuk en soms ook speels maar he.. daar heb ik niet zo'n probleem mee ze maakt me echt aan het lachen en dat maakt me blij.
Verders ik voel mezelf soms nog kind soms
Vrienden van mij hebben ook wat : de 1 is 20 en de ander 17 (zij is pas 17 geworden) en dat gaat goed , dus ja waarom niet dan ..........
quote:Precies, wie weet valt het supertegen
Op woensdag 12 februari 2003 13:42 schreef Qautrix het volgende:
Hhahahah dat was geen verborgen verzoek meer om zo afgeschilderd te worden want ook ik weet heb er wel twijfels over of het niet iets te jong is maar zoals sommige zeggen wie niet waagt wie niet wint
quote:tsja ik stemde LPF hun groenlinks, viel (nog steeds) niet echt goed hahaha van ideale schoonzoon naar liever-niet-schoonzoon
Op woensdag 12 februari 2003 13:45 schreef Qautrix het volgende:
Hahhaah ouders....tja... me ex was 21 en haar moeder mocht me ook niet en ik zweer het ik ben echt
Dus schoonouders is echt zo'n geval ze mogen je of ze mogen je niet
quote:Dat volg ik niet helemaal.
Op woensdag 12 februari 2003 13:47 schreef cYbErTiM het volgende:
gevalletje voor UTFS
Maar goed een ouder gozer voor hun kind kan ook de juiste invloed zijn dan een pubberent kereltje wat totaal niet weet waar die meebezig is?
TOCH??
Had je nou gezegt van ik heb 20 en me vriendin is 14 dan had ik gezegt van " hmmm weet je wel zeker dat dat goed gaat?" Maar ik ken meer dan genoeg 16 jarige die ouder lijken en doen dan ik met me 19.
Trouwens mijn ouders schelen ook 9 jaar en die zijn ook nog samen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |