abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209927902
Gisteren (staanplaats) en zaterdag (zitplaats) geweest :)
Nog aan het na genieten!
Gisteren bij het kleine podium op het einde van het concert helemaal vooraan gestaan. Dan sta je er dus amper 2 meter vandaan. Was wel gaaf :)

Geluid vond ik zaterdag echt niet verkeerd op m'n zitplaats. Gisteren op m'n staanplaats vond ik het een stuk minder. Verstond er geen fuck van wat ie allemaal zei. Waarschijnlijk hetzelfde als zaterdag, toen ik het wel verstond op m'n zitplek.
pi_209927916
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 09:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Azijn is weer in de aanbieding zo te zien.

Ik stond links redelijk vooraan en heb een prachtige avond gehad O+
We gaan nou eenmaal niets kunnen doen aan het geluid. Wij waren er zaterdagavond en ik vond super. Begon echt slecht (geluidstechnisch) en werd daarna iets beter.
Met een meidenkwartet
  maandag 17 juli 2023 @ 12:47:11 #28
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_209927964
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
U is geen fan begrijp ik?

Maar ja, dat slechte geluid blijft een probleem. Eigenlijk zou iedereen gewoon moeten stoppen met nog kaarten te kopen voor concerten in de Arena. Maar dat gaat niet gebeuren, dus zal het tot in lengte de jaren de galmbak blijven die werkelijk ieder concert kan verneuken.
Zolang er geen alternatief is qua grootte blijven ze naar de arena gaan.
Kuip kan het niet aan zoveel concerten te doen. De rest is een weide of te klein.
pi_209929926
12 keer de ziggodome dan de volgende keer
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209930192
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2023 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow wat is het publiek in de jaren veranderd :')
Dat viel mij ook op ja! Het leek wel het ideale gezinsuitje; ik zag in ieder geval veel vaders, moeders met zonen en dochters
pi_209931082
Ja en van die huppelkutjes die 90% van het concert zichzelf aan het filmen zijn. :')
  dinsdag 18 juli 2023 @ 10:05:37 #32
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_209938855
Jullie hebben niet doorgehad dat Jan en alleman fan zijn van de mainstream top40 pop-hits van Coldplay? Het is nu inderdaad iets voor gezinnen en de jeugd die 90% filmt voor Tiktok en instagram met de telefoon voor hun kop, zodat iedereen ziet dat ze bij het concert waren.
Ze doen hun oudere nummers alleen omdat die het bekendst zijn en het publiek dan lekker los gaat, niet voor de fans die berhaupt weten dat hun albums X&Y of A Rush of Blood To The Head ook bestaan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_209939137
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 10:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Jullie hebben niet doorgehad dat Jan en alleman fan zijn van de mainstream top40 pop-hits van Coldplay? Het is nu inderdaad iets voor gezinnen en de jeugd die 90% filmt voor Tiktok en instagram met de telefoon voor hun kop, zodat iedereen ziet dat ze bij het concert waren.
Ze doen hun oudere nummers alleen omdat die het bekendst zijn en het publiek dan lekker los gaat, niet voor de fans die berhaupt weten dat hun albums X&Y of A Rush of Blood To The Head ook bestaan.
Ja daar heb je een punt. Heb ze nu 4 keer gezien, maar ik denk dat dit wel de laatste keer is geweest (zeg ik nu :') ).
pi_209939710
Morgen! *O*

Ik zag op diverse foto's best veel plek/ruimte op het veld, klopt dit?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209939785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 10:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Mensen die meezongen met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen! *O*

Ik zag op diverse foto's best veel plek/ruimte op het veld, klopt dit?
Klopt! Wij waren iets na half 7 in het stadion. Eerst stonden we halverwege te wachten, maar toen besloten we toch verder naar boven te lopen want we zouden amper iets kunnen zien met onze lengte van 1.73 :')
En naarmate we liepen kregen we steeds meer ruimte, dus dat raad ik je zeker wel aan om te doen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209940110
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 11:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Mensen die meezongen met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
[..]

Mijn zestienjarige O+
(zonder tiktok)
Met een meidenkwartet
pi_209943116
quote:
7s.gif Op zondag 16 juli 2023 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow wat is het publiek in de jaren veranderd :')
Dat is ook wel logisch toch als je ziet hoe de muziek ook is veranderd.
pi_209943930
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 16:43 schreef Bronson het volgende:
Ja en van die huppelkutjes die 90% van het concert zichzelf aan het filmen zijn. :')
Ik stond achter een gecremeerde kroket van ergens in de 50, inclusief opgespoten lippen die zich steeds door haar man liet filmen :')

We stonden aardig vooraan en het geluid was voor ArenA-begrippen echt prima. Al hoorde je het verder in het stadion wel galmen. Ik vond ‘t tof dat ze toch wel wat oude nummers speelden, de live-versie van Clocks is geweldig en de nieuwe hitjes zijn gewoon leuk om op te feesten.

Ik vond ‘t echt enorm geslaagd. Veel leuker dan Springsteen.
pi_209948683
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 15:56 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Dat is ook wel logisch toch als je ziet hoe de muziek ook is veranderd.
Zeker waar, maar ik was er ook in 2016 bij en toen was het publiek toch wel anders dan nu :D
Maar uiteindelijk geen vervelende of krijsende tienermeisjes in de buurt gehad en heerlijk gefeest :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209950467
Ze speelden "O" gisteravond :o een van m'n favo nummers die ze vrijwel nooit doen. #gemistekans ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209952654
Zondag geweest. Wat. Een. Topshow. O+

quote:
7s.gif Op woensdag 19 juli 2023 07:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze speelden "O" gisteravond :o een van m'n favo nummers die ze vrijwel nooit doen. #gemistekans ;(
En nieuw album materiaal van Moon Music (definitieve naam is nog niet bekend, kan ook gewoon deel 2 van Music of the Spheres gaan heten misschien?) - Aeterna:
twitter
pi_209966185
Erg van genoten gisterenavond. Een geweldige show met een mooie mix van dans/feestnummers en ingetogen klassiekers. Konden erg ruim staan rechtsvoor bij de bar in de buurt. Top geregeld eigenlijk wel, zeker ook de "wc lane" die langs het veld liep.

Enige onbegrijpelijke vond ik de dames met de grote ballen/planeten die tegen het einde op het veld kwamen staan. De beveiligers hadden hun handen vol om mensen op afstand te houden of er op te wijzen dat daar dus iemand stond die bij de show stond. Ging een aantal keer bijna mis met beschonken mensen.
pi_210041070
Weet iemand toevallig de ticketprijzen voor Dsseldorf (staanplaatsen) nu in de presale?

Een kennis van me kwam er door en zei 250, kan me dat haast niet voorstellen?
pi_210052083
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 07:45 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand toevallig de ticketprijzen voor Dsseldorf (staanplaatsen) nu in de presale?

Een kennis van me kwam er door en zei 250, kan me dat haast niet voorstellen?
Ik heb zitplekken, beetje bovenaan, waren 200
O+ BlaBlub O+
  donderdag 27 juli 2023 @ 01:49:26 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_210052125
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 01:35 schreef neggix het volgende:

[..]
Voor hoeveel plekken?
pi_210054353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 01:35 schreef neggix het volgende:

[..]
Sta in de wachtrij op plek 274000 ofzo :')
Als dit de prijs per ticket is ben ik er zo weer uit.
Blij dat ik ze vorige week al 2 keer gezien heb :)
pi_210054495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 10:11 schreef hvan het volgende:

[..]
Sta in de wachtrij op plek 274000 ofzo :')
Als dit de prijs per ticket is ben ik er zo weer uit.
Blij dat ik ze vorige week al 2 keer gezien heb :)
Vorige week 2 keer en nu weer in de rij?

Ik zou andere dingen met m'n geld doen :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_210054743
quote:
5s.gif Op donderdag 27 juli 2023 10:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Vorige week 2 keer en nu weer in de rij?

Ik zou andere dingen met m'n geld doen :D
Had ze voor de Arena gewoon voor reguliere prijzen. Had vorig jaar veel geluk met er door komen toen.
Ik ga er ook echt niet meer dan pakweg 120 euro voor betalen.
pi_210054793
150-200 ga ik niet betalen inderdaad.
pi_210056986
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 10:40 schreef hvan het volgende:

[..]
Had ze voor de Arena gewoon voor reguliere prijzen. Had vorig jaar veel geluk met er door komen toen.
Ik ga er ook echt niet meer dan pakweg 120 euro voor betalen.
Al kostte het een 50eu per keer, dan was ik nog geen tweede keer gegaan :P ben al ruim 15 jaar fan, heb ze sindsdien 5x live gezien. Elke keer met een andere tour en dat is leuk omdat je ze telkens met andere nummers en setting ziet (Goffertpark, Pinkpop, Ahoy en 2x Arena (2016 en 2023)).
Moet iedereen zelf weten hoor, maar ik viel half van m'n stoel toen ik las dat er mensen 2 of 3 keer naar 1 tour gaan kijken :D
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')