abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:16:15 #1
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8433612
Even korte inleiding voor mensen die mijn eerdere topics nooit gelezen hebben. (sja echt interessant waren ze niet )

In een notendop:

Het meisje in kwestie is mijn beste vriendin.. We vinden elkaar erg leuk... maar zij durft niet omdat ze bang is dat als het verkeerd loopt onze vriendschap kapot gaat. Waar ik absoluut ook niet voor wil zorgen.. mocht et ooit fout lopen... ze weet dat ik alleen maar goeds in mn zin heb en nooit vreemd zou gaan enzo... maar ze is te bang dat ZIJ iets doet... wat et kapot zou maken..

Twas net uit met dr vriend, 2 maanden relatie en ze is na 7 relaties in 2 jaar et allemaal een beetje zat met jongens in het algemeen..
Tijdens de relatie wisten we van elkaars gevoelens af..
Ze heeft ook een hoop klote problemen thuis, en een relatie is wel het laatste wat ze wilt met iemand... we hebben een tijd gewoon geleefd met elkaar alsof er een relatie zou komen.. maar ze twijfelde gewoon.... durft niet.... ze heeft niet veel echte vrienden en ik ben dr beste...

We hebbe nu alle twee een pauze genomen en verwachten niets meer voor elkaar, en beloofden elkaar dat er geen ander meisje of jongen tussendoor zou komen.. voordat wij er uit zouden zijn...
Nu sinds anderhalve week gaat et contact tussen ons dramatisch naar beneden.... ze heeft een gozer ontmoet met wie ze ineens veel sms-ed.... en opzoekt enzo..
Ze zweert tegen mij dat er niets is.. dus ik geloof haar..
Terug sms-en naar mij doet ze niet meer, smsen als ze niet kan slapen ook niet, impulsieve smsjes om niets ook niet meer.

Op msn spreekt ze met die gozer af (die overdags werkt) om 12 uur snachts en praten ze tot 3 uur snachts.. alleenmaar omdat et zo gezellig is, ik ben meestal tot 2 online... en wij praten dan ook wel, maar je merkt gewoon dat ze veel trager reageerd dan dat ze eerst deed.

Ik zie gewoon een achteruitgang in onze vriendschap en ik ben doodsbang dat er wél iets is tussen hun twee, maar dat ik er niet achter mag komen en dat ze na een tijdje zegt: "Nee, het gaat niets worden" tegen mij. En er dan na een weekiej of 2 met de smoes:
"kvin die andere gozer leuker dan ik dacht!" aankomen en met hem er vandoor gaan

Wat is nu mijn beste houding?

1. moet ik net als haar afstandelijk tegen dr doen .. geen (9 van de 10 keer niet beantwoorde) sturen en haar niet meer aanspreken op msn voordat zij het doet...

2. moet ik zo door gaan, smsje sturen, aanspreken op msn direct als ze online is... valentijnskaartje sturen.... (die ik eerlijk gezegd toch niet van haar verwacht).

Of zijn er nog andere adviezen....
Kheb gewoon advies nodig omdak zelf beetje ten einde raad ben en voor mezelf NU een keuze moet gaan maken voor hoe ik me de komende periode op moet stellen...

alvast bedankt!

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_8433722
Ik zou nix van je laten horen... tot ze weer contact met jouw zoekt(hoe moeilijk het ook is). Dan kom je waarschijnlijk te weten hoe het met die andere gozer is afgelopen, of dat ze er misschien wel wat mee heeft.

Als ze er wat mee heeft, zou ik dr laten vallen als een baksteen, net zoals zij nu bij jouw doet.

Lambo of Rekt
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:22:14 #3
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8433783
Tja gozer , face it , ze vindt die andere gozer waarschijnlijk veel leuker , anders zit ze er niet zo lang mee te chatten en bellen / sms`en.

Ik vind het niet eerlijk van haar ten opzichte van jou omdat julli elkaar beloofd hebben dat er geen andere relaties o.i.d. tussen zouden komen totdat jullie er uit zouden zijn.

Ik zou zeggen : eis duidelijkheid want hier heb je niks aan en mocht de reactie zo zijn dat ze die jongen wil / heeft kun jij in ieder geval verder met je leven en zelf iets zoeken of beginnen met een meisje dat je wel wil.

P.S. ik ken het

pi_8433805
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:16 schreef Gehaktbal het volgende:
Twas net uit met dr vriend, 2 maanden relatie en ze is na 7 relaties in 2 jaar et allemaal een beetje zat met jongens in het algemeen..
Lesbische vrouw wordt het dus?
Maar ik zou zeggen sloof je maar lekker uit... Leuk om te doen en vindt ze vast geweldig!
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:23:27 #5
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8433818
ik snap niet dat je nog op haar ben terwijl zei zo lulleg tege jouw doet maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:24:40 #6
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8433847
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:23 schreef Rorik het volgende:

[..]

Lesbische vrouw wordt het dus?
Maar ik zou zeggen sloof je maar lekker uit... Leuk om te doen en vindt ze vast geweldig!

Juist niet !!!
Laat haar maar lekker vertellen wat er aan de hand is.

Enne ..... ik had dit ook niet getrokken hoor

pi_8433848
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:23 schreef kikkerlikker het volgende:
ik snap niet dat je nog op haar ben terwijl zei zo lulleg tege jouw doet maar goed dat is mijn mening
Ik had dr idd ook allang aan de kant geschoven....
"Beste vriendin" noemt ze dat dan NOT
Lambo of Rekt
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:25:57 #8
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_8433878
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:20 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou nix van je laten horen... tot ze weer contact met jouw zoekt(hoe moeilijk het ook is). Dan kom je waarschijnlijk te weten hoe het met die andere gozer is afgelopen, of dat ze er misschien wel wat mee heeft.

Als ze er wat mee heeft, zou ik dr laten vallen als een baksteen, net zoals zij nu bij jouw doet.

hier sluit ik me bij aan hoe moeilijk het ook is....
als ze die gozer kiest, zeker na te zeggen dat het niks word, dan is ze jou niet waard joh....
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_8433892
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:24 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Juist niet !!!
Laat haar maar lekker vertellen wat er aan de hand is.

Enne ..... ik had dit ook niet getrokken hoor

Hmm je kan het nog goed laten blijken om haar te laten twijfelen of ze vaart haar koers, onverandert verder!
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:28:38 #10
36884 Hells_Angel
pi_8433953
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:23 schreef kikkerlikker het volgende:
dat is moeilijk hoor want je gevoelens kan je vaak niet bepalen!
en als je een zwak voor diegene heb kan diegene veel flikken natuurlijk..!

maarre inderdaad EIS duidelijkheid en laat je niet als vuil behandelen!!

Lost in the 4400
Know thyself
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:28:50 #11
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8433960
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:26 schreef Rorik het volgende:

[..]

Hmm je kan het nog goed laten blijken om haar te laten twijfelen of ze vaart haar koers, onverandert verder!

Mja , het ligt eraan hoe graag topicstarter met haar wil ....... Maar als het mij zou betreffen had ik duidelijkheid gevraagd , ik hou niet van dat vage gedoe , ik hou van open en eerlijkheid , niet eromheen draaien
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:30:16 #12
36884 Hells_Angel
pi_8434006
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:28 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Maar als het mij zou betreffen had ik duidelijkheid gevraagd , ik hou niet van dat vage gedoe , ik hou van open en eerlijkheid , niet eromheen draaien

je haalt de woorden uit me mond!!!!
wel uitkijken he als je dat doet...
Lost in the 4400
Know thyself
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:56:23 #13
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8434687
hm, je bent een beetje jaloers. ( ja is moeilijk toegeven, maar lijkt er toch echt op.)

ze heeft je verteld dat ze niet echt iets met je wilt, iig niets meer dan vriendschap, blijkbaar vindt ze die jongen leuk, en dan is het toch niet zo vreemd dat hij wat meer aandacht krijgt atm.

"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:43:47 #14
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_8435928
Het beste wat je kan doen is haar een doodschop geven en zeggen dat ze eens moet leren eerlijk te zijn.
Ik heb ze ook allemaal al eens gehoord: "Waarom zijn andere mannen niet zoals jij?" "Met jou kan ik zo goed praten" "Jij bent een echte vriend" en natuurlijk "Ik wil de vriendschap niet op het spel zetten".
Kutsmoesjes, dat zijn het, redenen die ze ter plekke zit te verzinen om jou aan het lijntje te houden.
Het kan zijn dat ze dat doet om je niet te kwetsen: "Je bent niet populair genoeg" of "Je bent te klein/groot/dik/dun" of zo is immers niet iets wat je zomaar tegen een vriend zegt, maar uiteindelijk is het feit dat ze dat NIET zegt veel kwetsender voor jou.
Daarbij is het voor haar wel makkelijk zo...
Als het met die andere knul niets wordt, kan ze weer even bij jou terecht voor de gezelligheid, voor ze in de volgende relatie stapt.

Nogmaals; (been there, done that) breken met dat wijf

Kunst zonder trein.
  woensdag 12 februari 2003 @ 14:50:27 #15
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8436124
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:56 schreef David_Aames het volgende:
hm, je bent een beetje jaloers. ( ja is moeilijk toegeven, maar lijkt er toch echt op.)

ze heeft je verteld dat ze niet echt iets met je wilt, iig niets meer dan vriendschap, blijkbaar vindt ze die jongen leuk, en dan is het toch niet zo vreemd dat hij wat meer aandacht krijgt atm.

Niet moeilijk toe te geven, ben jaloers op em, hij woont bij dr in dr buurt, ik woon half uur met de trein van dr vandaan. Echt vaak zie ik haar niet, afgelopen zondag nog met een stel vrienden derbij een hele gezellige (maar ook met moeilijke momenten) dag gehad.

Ze weet nog niet zeker of het ooit wat wordt, omdat ze bang is. Ze heeft et nu eventjes gehad met mannen.
Ze zal pas een knoop doorhakken als ze voelt dat ze weer klaar is voor een relatie. Ik kan best wachten, en haar in de tussentijd een beetje van mij af zetten.. dat is niet zo moeilijk..
Maar als er een andere gozer tussendoor lijkt te gaan lopen,.... dan wordt dat dus een heel stuk moeilijker
(ps. ze belt niet met em, alleen smsen, msnen en soms gewoon filmpie kijken of poolen).

Ik neem geen contact meer met 'r op totdat ze het met mij doet...
We houden echt veel van elkaar (vriendschaps termen).
Khoop dat ik et durf om om duidelijkheid te vragen....
Ben zo bang negtiefs te horen, maar aan de andere kant hoop ik op wat positiever nieuws

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:02:57 #16
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_8436423
Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt.. Ik was verliefd, zij wilde geen relatie maar vond me toch eigenlijk wel leuk.

Naja, veel met elkaar omgaan enzo deden we dan nog wel gewoon..

Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd dat ik het zat was en dat ik van plan was d'r een tijdje niet meer tegen te komen, zodat ik mezelf er ff overheen kon zetten. Naja, door wat toevallige omstandigheden (normaal gesproken had ik m'n poot stijf gehouden) zag ik haar toch een paar dagen later al in de kroeg en anderhalve week later hadden we een relatie.

Ok, zij was niet verliefd oid op iemand anders natuurlijk.. Maar het probleem is misschien een beetje hetzelfde. Ze denkt dat ze jou toch wel heeft en is niet bang dat ze je kwijtraakt. Misschien helpt het om te laten merken dat ze je ook opeens kwijt kan zijn.

En als ze daar niet mee zit kun je beter een nutteloze relatie beginnen met iemand anders ofzo, want dan wordt het toch nooit meer wat met dat meisje waar je het over had.

Vind ik, natuurlijk..

You can only scratch the surface..
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:05:02 #17
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_8436477
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 14:50 schreef Gehaktbal het volgende:

[..]

Niet moeilijk toe te geven, ben jaloers op em, hij woont bij dr in dr buurt, ik woon half uur met de trein van dr vandaan. Echt vaak zie ik haar niet, afgelopen zondag nog met een stel vrienden derbij een hele gezellige (maar ook met moeilijke momenten) dag gehad.

Ze weet nog niet zeker of het ooit wat wordt, omdat ze bang is. Ze heeft et nu eventjes gehad met mannen.
Ze zal pas een knoop doorhakken als ze voelt dat ze weer klaar is voor een relatie. Ik kan best wachten, en haar in de tussentijd een beetje van mij af zetten.. dat is niet zo moeilijk..
Maar als er een andere gozer tussendoor lijkt te gaan lopen,.... dan wordt dat dus een heel stuk moeilijker
(ps. ze belt niet met em, alleen smsen, msnen en soms gewoon filmpie kijken of poolen).

Ik neem geen contact meer met 'r op totdat ze het met mij doet...
We houden echt veel van elkaar (vriendschaps termen).
Khoop dat ik et durf om om duidelijkheid te vragen....
Ben zo bang negtiefs te horen, maar aan de andere kant hoop ik op wat positiever nieuws

Nix niet duidelijkheid vragen! Die geeft ze toch niet, tenzij het duidelijkheid is die je niet wil horen. Gewoon laten merken dat je hier niet van gediend bent.
You can only scratch the surface..
pi_8436841
Als ze met hem er vandoorgaat (negatief nieuws dus) zou ik haar ook laten vallen. Als dit het geval is, flest ze je omdat jullie hadden afgesproken eerst samen eruit te komen
Lambo of Rekt
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:21:34 #19
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8436922
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:02 schreef Sokki het volgende:
Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt.. Ik was verliefd, zij wilde geen relatie maar vond me toch eigenlijk wel leuk.

Naja, veel met elkaar omgaan enzo deden we dan nog wel gewoon..

Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd dat ik het zat was en dat ik van plan was d'r een tijdje niet meer tegen te komen, zodat ik mezelf er ff overheen kon zetten. Naja, door wat toevallige omstandigheden (normaal gesproken had ik m'n poot stijf gehouden) zag ik haar toch een paar dagen later al in de kroeg en anderhalve week later hadden we een relatie.

Ok, zij was niet verliefd oid op iemand anders natuurlijk.. Maar het probleem is misschien een beetje hetzelfde. Ze denkt dat ze jou toch wel heeft en is niet bang dat ze je kwijtraakt. Misschien helpt het om te laten merken dat ze je ook opeens kwijt kan zijn.

En als ze daar niet mee zit kun je beter een nutteloze relatie beginnen met iemand anders ofzo, want dan wordt het toch nooit meer wat met dat meisje waar je het over had.

Vind ik, natuurlijk..

Misschien is dit een goede oplossing... we hebben elkaar een keer een weekie niet gesproken en toen waren we alletwee nogal overstuur... (toen kende ze die andere knakker niet).
Kweet niet of et nu weer zo is, of dat ze gewoon fijn omgaat met die andere knakker en mij gewoon vergeet.. Als ze dat écht zou doen dan hou ik de eer aan mijzelf en zet ik per direct de vriendschap op een 10 keer lager pitje.....
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:13:58 #20
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8441694
Gedraag je normaal, dan doe je al gek genoeg.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:52:52 #21
45267 Lord_Gannon
Het is weer feest :-)
pi_8442471
een van m'n exen had eerst ook zoiets met een jongen. Mij vertelde ze wat voor een onwijze kneus ze hem vond enzo en allemaal grote verhalen over hoe hij haar wou en zij hem niet. Dus dat vond ik uiteraard wel erg grappig omdat ik ook wel wist dat ze hem allemaal andere dingen vertelde. Ik vond het nog grappiger dat ik haar laatst tegen kwam bij de film samen met die gozer. Terwijl hij natuurlijk helemaal gedesilusioneerd een keer aan me verteld had dat ie haar nooit meer wou zien enzo.

Maar goed wat ik dus wil zeggen is, laat je niet flessen door zo'n wijf. Ze zijn echt niet boeiend om een relatie mee te hebben. Wat heb je nou aan iemand die niet eens durft te vertellen dat ze je niet wil omdat ze je niet wil. Waarschijnlijk doet ze het inderdaad om je gewoon aan het lijntje te houden. Zodra ze weer weg is bij die gozer komt ze weer terug lopen naar jou. Waarom denk je dat ze zoveel relaties in 2 jaar tijd heeft gehad?

there is no gain without sacrifice
  maandag 17 februari 2003 @ 16:59:23 #22
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8539426
Gewoon niet veel meer van je laten horen. Beste oplossing.
Je bent verliefd op haar en zij houdt je aan het lijntje. Dan voel je je alleen maar kut.
Als ze vraagt waarom je niet zoveel contact meer met haar heeft, kun je dat gewoon zeggen. "Ja hoor eens. Ik ben nog steeds hoteldebotel op je en ik heb besloten om maar wat afstand te nemen aangezien je toch geen relatie wilt. Ik pijnig mezelf alleen maar. Wellicht dat die verliefdheid zo sneller overgaat."

Of ze besluit om toch een relatie aan te gaan (leuk voor jou), of ze voelt zich een beetje schuldig (geeft toch een beetje wraakgevoel) of ze begrijpt het en het contact verwatert wat (wat ook goed voor jou is, want dan ben je af van die onbeantwoorde liefde-gevoelens)

win-win situatie

Religie maakt meer kapot dan je lief is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')