als de zon er is scheelt dat echt 5 gradenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
raar weer vandaag, dan weer zon, dan ineens een fikse bui en nu weer zon en lekker
ja hier ook, zelfs nu weer 24 graden hierquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
als de zon er is scheelt dat echt 5 graden
Ja vanmorgen om half 8quote:
Dat lelijke ding daarquote:
wat is dezequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lelijke ding daar![]()
[ afbeelding ]
oh haha in een gamequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lelijke ding daar![]()
[ afbeelding ]
Gewoon tuinslang op zetten....kan ie niet tegenquote:
Ja Zelda weerquote:
ik dacht het alquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon tuinslang op zetten....kan ie niet tegen
[..]
Ja Zelda weer
Ken die game niet en Zelda ook niet, maar zag wel dat game wasquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht het al
lijkt Zelda achtig
Ik ben van de shootersquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zelda vind ik wel 1 van de leukere games
en Mario kart
Ik vind de laatste Zelda echt heel gaaf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zelda vind ik wel 1 van de leukere games
en Mario kart
Kan ook leuk zijn maar ik ben daar vaak heel erg slecht inquote:
rainbowroadquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de laatste Zelda echt heel gaaf.
En Mario Kart is ook heel leuk ja. Eerst deed ik dat nog wel eens online met een groepje...heel geinig
Ik heb ook Mario Golf, vind ik zelf ook een heerlijk spel omdat het zo relaxed is. Mario kart is een stuk meer stressen
gaat om de fun, wij gamen ook met meerdere en samen op discord, vaak wel gezelligquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn maar ik ben daar vaak heel erg slecht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |