quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:16 schreef madmatt het volgende:
witte en rooie
Die grote witte ken ik wel maar ik weet niet hoe ze heten. Print je foto en neem 'm mee naar een goeie bloemist. Die kunnen je vast helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 12-02-2003 13:18]
quote:Toch.. Mijn oma zei dat namelijk ook al en toen zei ze in eens nee is toch een orchidee soort..
Op woensdag 12 februari 2003 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Die kleine witte zijn Lelietjes van Dalen
quote:Waarom neem je die foto niet mee naar de bloemenwinkel dan? Ik neem aan dat ze 't daar wel zullen weten
Op woensdag 12 februari 2003 13:15 schreef Tally het volgende:
Mijn ouders zijn over 2 weken 25 jaar getrouwd.. Heel bijzonder natuurlijk.. Nu wil ik het bruidsboeket laten namaken die ze 25 jaar geleden ook hadden.. Ik heb aan mijn oma gevraagd of ze wist wat er in zat.. Maar op de rozen na wist ze het niet precies.. Zouden jullie me kunnen helpen en me kunnen vertellen welke bloemen er in het onderstaande bruidboeket zitten?? THANKS!
Leuk idee overigens
Maar de bloemenkenners zitten in Flora & Fauna, ondanks dat het om een bruidsboeket gaat (wat dan weer hier hoort) denk ik toch dat ik het beter daarnaartoe kan verplaatsen.
Ik hoop dat het je lukt om het na te maken.
quote:zijn ze niet wit en rood dan
Op woensdag 12 februari 2003 13:17 schreef Tally het volgende:[..]
Als je niets zinnigs heb te melden pleur dan op.. Is een dood normale vraag ja.. En wil graag serieuze antwoorden
quote:Lelietjes van dalen idd! zie je wel samen komen we er wel!
Op woensdag 12 februari 2003 13:18 schreef Lois het volgende:
Mooi boeket, even kijken hoor wat zie ik: Rode rozen, witte orchideeen en bonte hedera.
Alleen die kleine witte bloempjes....... die weet ik even niet.
quote:Die kleine bloempjes zijn dan de lelies van dale.. Die bonte hedera dat is dat blad soort?
Op woensdag 12 februari 2003 13:18 schreef Lois het volgende:
Mooi boeket, even kijken hoor wat zie ik: Rode rozen, witte orchideeen en bonte hedera.
Alleen die kleine witte bloempjes....... die weet ik even niet.
quote:Bonte hedera zijn idd die wit/groene blaadjes.
Op woensdag 12 februari 2003 13:19 schreef Tally het volgende:[..]
Die kleine bloempjes zijn dan de lelies van dale.. Die bonte hedera dat is dat blad soort?
quote:O te gek.. Ben even naar de bloemenwinkel..
Op woensdag 12 februari 2003 13:20 schreef Lois het volgende:[..]
Bonte hedera zijn idd die wit/groene blaadjes.
quote:Nee dat probleem heb ik dus ook.. Vandaar dat ik er eerst een beetje achterwilde komen wat voor soort bloemen er in zitten voor ik naar de winkel gaat
Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Bonte Hedera is een klimopsoortOf die grote witte nou inderdaad orchideeën zijn, Lois? Foto is jammer genoeg niet zo scherp.
wat een enorm leuk idee trouwens!
Die witte zijn zeker weten orchideeen, tenminste zo zeker als ik kan zijn als bloemistendochter.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 12-02-2003 13:23]
quote:Ik geloof je onmiddellijk
Op woensdag 12 februari 2003 13:22 schreef Lois het volgende:
Die witte zijn zeker weten orchideeen, tenminste zo zeker als ik kan zijn als bloemistendochter.
Dacht zelf eigenlijk aan die witte wasachtige bloemen, met zo'n gele spriet (stamper?) in het midden. Weet niet hoe ze heten.
* Lois kan er ook natuurlijk helemaal naast zitten en dan zijn het geen orchideeen of orchidee-achtigen.
quote:Die witte lijken me ook orchideeen.
Op woensdag 12 februari 2003 13:26 schreef Lois het volgende:
* Lois kan er ook natuurlijk helemaal naast zitten en dan zijn het geen orchideeen of orchidee-achtigen.
Maar ga er inderdaad gewoon mee naar de bloemist, die herkent het vast.
quote:Het leuke is dat mijn schoonmoeder en mijn moeder dezelfde jurken hadden
Op woensdag 12 februari 2003 13:23 schreef Rewimo het volgende:
't Is echt een jaren '70 boeketOok de bruidsjurk, voor zover ik het kan zien. Leuk!
quote:Doe ik
Op woensdag 12 februari 2003 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Grappig! Zeg, als het boeket klaar is, plaats je dan nog even een foto?
Ik dacht ineens aan dit topic vanmiddag en toen herinnerde ik me de beloofde foto.
Waar blijft die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |