Dat zou wel heel erg leuk zijn...quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk die 48 uur dominopdracht in stelling gebracht? It's about time!
Dit bevestigd Zoe toch zelf dat ze dat gezegd heeft dat Babs niet meer in de buurt van Wendy mag komen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:29 schreef Alocanda het volgende:
Echt Zoe krijgt de schuld dat Bep niet meer met Wendy kan. Wat een in en in gemeen mens is die Bep.
De leuke tijden in de groene kamer tijdens dit soort wachttijden zijn definitief voorbij sinds Jeff daar weg is.quote:
En zoe zelf wel? Gisteren heeft Wendy haar haar nog gefikst.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:34 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit bevestigd Zoe toch zelf dat ze dat gezegd heeft dat Babs niet meer in de buurt van Wendy mag komen.
Ik heb het idee dat ze van achter geen namen mogen noemen als ze spelgericht praten over hun medebewoners.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:43 schreef Hildetje het volgende:
Wie is nou wie met die nummers? Hoor Babs en tiano steeds over nummers…
Dat is wel ridicuul zeg. Hoe moet je nu TV maken met alleen fake namen en nummers. De kijker weet dan toch ook niet over wie het gaat?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze van achter geen namen mogen noemen als ze spelgericht praten over hun medebewoners.
Ik denk zelfs dat achter af en toe peilt wie op de nominatie staat.
Ik weet over die nummers alleen dat ze op het schoonmaakrooster ook nummers gebruiken ipv namen.
Dat vinden ze makkelijker.
Gelukkig dan maar dat het programma maar een jaar duurt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben commentaar over hoe lang Erik open pakken crackers/koekjes? bewaard. Een jaartje of drie.
Zoe hoorde ik zeggen dat ze dan zacht worden. Eriken zegt: zolang er geen vocht bij komt is er niks aan de hand volgens mij. En gaat weer liggen.
Tja.
Die zenders/batterijen hebben persoonlijke nummers. Misschien bedoelen ze die maar ik weet zo niet wie welk nummer heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:43 schreef Hildetje het volgende:
Wie is nou wie met die nummers? Hoor Babs en tiano steeds over nummers…
Licht uitquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:06 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik denk dat we vreselijk verwend gaan worden, dit wordt een spectaculaire opdracht...
De lopende band van Mies Bouman... dat zou leuk zijn..
Jaja... mooi...quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Licht uit
Spot aan.
Start de band: >>> wc papier, hondenriem, koekjes, een boot, .. .. .. .>>>>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |