Sascha heeft al eerder een en ander tegen Wendy gehoord en toen ze dit eindelijk vertelde barste de bom los. Toch wil ze dingen niet verzwijgen voor Wendy maar blijft moeilijk.quote:
DIe komt er wel denk ik. Vermoedelijk wat later op de dag om ze lekker in zak en as te laten zittenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:23 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel grappig als er echt geen verdienopdracht komt.. dan kan het nog leuk worden..
Ja precies, je wil jezelf niet voor de bus gooien.. al heb ik soms ook wel m'n twijfels bij Sasha hoor, ik weet niet of zij zuiver op de graat is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En daar heeft ze groot gelijk in. Wel jammer inderdaad, want zo kun je de boel dus nooit uit elkaar spelen omdat jij dan de volgende bent die op de stip eindigt. Hoewel Sascha zelf al bewezen heeft dat ze die stip aankan.
Het is al uitgelekt, alleen is niet alles verteld wat iik net begrijpquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lekt toch wel uit. In deze fase is iedereen mogelijk het haasje.
Als ze wat te eten willen hebben, zal het wel moeten, alleen de prijs van de boodschappen gaat x 25. Ik hoop dat de FEBO daar op aanstuurtquote:
Ze spelen nu eenmaal allemaal het spel. Maar bij Sascha heb ik wél het gevoel dat ze het sneu vindt voor Wendy dat er zoveel over haar geroddeld word en als ze Wendy aan haar kant krijgt is hun groep toch groter en kunnen ze rake klappen uitdelen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, je wil jezelf niet voor de bus gooien.. al heb ik soms ook wel m'n twijfels bij Sasha hoor, ik weet niet of zij zuiver op de graat is...
thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk...10.000 euries eruit en lekker bestellen..
Ik hoorde Imi wel over bestelmomenten...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komt er wel denk ik. Vermoedelijk wat later op de dag om ze lekker in zak en as te laten zitten
Maar vast voor ze bestelmomentje wat ze vast hebben gezet
Ja en dan Sascha tegen Zoe óf babbelkous.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:28 schreef Clasientje het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als straks weer een eliminatie komt😁
Ja, die zetten ze altijd vast. En is al twee keer vergeten om ze in te trekken een paar voor een hoop geld aan koffie binnen gekomenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde Imi wel over bestelmomenten...
Denk niet eerder dan volgende week. Denk nu elke week een eli.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:28 schreef Clasientje het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als straks weer een eliminatie komt😁
Ik ben benieuwd... als Sasha alles verteld zou hebben, had Wendy misschien al overgestapt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze spelen nu eenmaal allemaal het spel. Maar bij Sascha heb ik wél het gevoel dat ze het sneu vindt voor Wendy dat er zoveel over haar geroddeld word en als ze Wendy aan haar kant krijgt is hun groep toch groter en kunnen ze rake klappen uitdelen.
Dat is nou precies wat een nitwit is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie heeft het over dom? Een nitwit heeft niets met dom zijn te maken..
Je redt het daar niet om 100% zuiver te zijn, het gaat om veel geld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, je wil jezelf niet voor de bus gooien.. al heb ik soms ook wel m'n twijfels bij Sasha hoor, ik weet niet of zij zuiver op de graat is...
Dus 25 x 10.000. Gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk...10.000 euries eruit en lekker bestellen..
Klopt het konkelt allemaal... kan ook niet anders zo dicht bij de eindstreep..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Je redt het daar niet om 100% zuiver te zijn, het gaat om veel geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |