Nee dit was wel heel zacht, sowieso een rot geluid op stream 1quote:
Bep wilde de waarheid over een verhaal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dit was wel heel zacht, sowieso een rot geluid op stream 1
Zat ik ook net naar te kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Wendy een stuk van haar haar afgeknipt? Het lijkt een stuk korter dan ze had
Het lijkt er wel op Was net een gesprek tussen Zoë en Babette,quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
Gaan we weer rondjeslopers en de 2 sporters
Over het op de stip zetten van Wendy?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op Was net een gesprek tussen Zoë en Babette,
En Wendy die wat bij Sasha na kwam vragen
Ik schat het intelligentieniveau van de groep Sasha hoger in, dan de groep Babettequote:Op donderdag 13 juli 2023 13:30 schreef lojanda het volgende:
Nou Sasha haar gesprek met Wendy is klaar en nu op naar de volgende nitwit.. Zoë of Mirthe. Wie zal als eerste op zoeken
Ja,quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Over het op de stip zetten van Wendy?
Ik vind Sasha erg verstandig en ziet de dingen haarscherpquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik schat het intelligentieniveau van de groep Sasha hoger in, dan de groep Babette
Absoluutquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Sasha er verstandig en ziet de dingen haarscherp
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Sasha er verstandig en ziet de dingen haarscherp
Bern is ook niet dom, beide hebben het goed doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |