abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8433323
Ik vind dat toch typisch...
Bepaalde users zijn vaak (en prominent) aanwezig (geweest) op R&P. Je leest veel van ze, ze vertellen veel over zichzelf, je leert ze aardig 'kennen'. Soms worden mensen overstelpt met en delen ze die ook gortig uit. Je zou bijna denken dat er een soort van band ontstaat...

En dan opeens zijn ze er niet meer. Namen die me te binnen schieten zijn bv ComCommer, Svart Rose, Altertje, Pridemeid, Red-Ace. Anderen ben ik kennelijk vergeten .

Zelf was ik laatst een paar dagen niet op Fok! en ik was aangenaam verrast dat een aantal mensen naar me vroeg. Maar na een langere tijd afwezigheid ben je toch vergeten. Uit het oog, uit het hart.

"Hou ons op de hoogte" lees je wel eens, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Ik vraag me dan af, hoe oprecht is die betrokkenheid? Is er iemand die het werkelijk interesseert hoe het nu eigenlijk met (bijvoorbeeld) bovengenoemde users gaat?

Zomaar een overpeinzing over de betrekkelijkheid van i-netcontact op een grijze uitziek-woensdagmiddag .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8433398
Ligt eraan of je toen bij die topics betrokken was. Ik heb een paar maanden geleden de verliefdheid van perfxion gevolgd en 'begeleid' en ben inderdaad benieuwd hoe het nu gaat!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_8433424
Ik herinner me yingyang die door een moeilijke periode hier ging en daarna plots een tijd weg was. Ik was toch bbest benieuwd hoe het met hem ging, en vond het dan ook goed te zien toen hij hier weer postte. En dat terwijl ik niet eens in zijn topics gereageerd heb.

Motto: je ziet ze niet maar ze zijn er wel?

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8433560
Blijkbaar moet je hier niet te veel posten. Want met je frequente post ga je bij bepaalde users een commitment aan, en voor je het weet stel je ze erg teleur.

Leef eens in het moment Moonah.

Reality is a thing of the past. Welcome to the Real World.
pi_8433756
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:07 schreef zwijntje het volgende:
Ik herinner me yingyang die door een moeilijke periode hier ging en daarna plots een tijd weg was. Ik was toch bbest benieuwd hoe het met hem ging, en vond het dan ook goed te zien toen hij hier weer postte. En dat terwijl ik niet eens in zijn topics gereageerd heb.

Motto: je ziet ze niet maar ze zijn er wel?

Ik had een time-out nodig, maar dat heb ik niet vermeld hier omdat ik toch dacht dat niemand het interesseerde enzo.

Hoelang ik precies afwezig ben geweest dat weet ik niet. Maar ik had toen hoognodig een internet-loze periode nodig. Nu ben ik terug maar post ik met mate, in die drukke tijd van mij opende ik teveel topics enzo.

Wel leuk dat iemand me gemist heeft

Ooit komt er bij mij weer een tijd dat internet op de achtergrond komt. Maar nu heb ik zoveel tijd dat ik gewoon 24/7 online kan zijn als het ware.

Maar echt helemaal verdwijnen doe ik niet meer. 's avonds zit ik liever online dan voor de tv. Omdat internet gewoon leuker is voor mij.

Ik mis alter-ego, die was vroeger moderator hier in R&P en die heb ik nooit meer gezien hier.

pi_8433798
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:13 schreef Gospelkees het volgende:
Leef eens in het moment Moonah.
Oh, dat lukt steeds beter hoor .

Ik zat te denken, zegt het iets over mijn eigen oprechtheid? Hm. Ben ik nog niet over uit.
Zegt het iets over mijn eigen betrokkenheid? Ja. Ik weet van mezelf dat ik soms te betrokken kan raken bij mensen (niet alleen op Fok!, ook IRL).
Bovendien kan ik niet zo goed tegen zaken die 'onaf' zijn. Of niet duidelijk gedefinieerd. Kan het niet zo goed uitleggen, maar daar heeft deze overpeinzing wel mee te maken.

pi_8433820
Iedereen heeft hier wel wat gemeen...
Lambo of Rekt
pi_8433882
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef yingyang het volgende:
Wel leuk dat iemand me gemist heeft
Ik heb je niet gemist. Maar toen je terug was, was ik wel verrast .
quote:
Ik mis alter-ego, die was vroeger moderator hier in R&P en die heb ik nooit meer gezien hier.
Ik mis haar ook.
Zoek eens op Otherside, da's haar 'nieuwe' alter ego.
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:29:47 #9
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8438512
Ik ben er wel betrokken bij, maar het is niet zo, dat als ik niet achter internet zit ik denk van goh hoe zou het nou zijn met die en die...
Eigenlijk wel met pridemeid....
vind het weljammer dat zei "weg" is....
Andere kant mensen zullen daar wel redenen voor hebben...
en tuurlijk, de een trekt je meer dan de ander maar dat is irl ook zo....
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8441362
tja ik moet zeggen dat ik mijn "probleem" topics plaats om wat hulp en hints te krijgen van anderen. vervolgens ben ik daarna ook geintersseerd hoe het met de posters in mijn topics die zo'n soort zelfde problemen hebben gehad, gaat.
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:09:45 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8441615
Op een bepaald moment sluit je fok af en ga je verder met je leven. Zo is het met veel dingen.
  woensdag 12 februari 2003 @ 19:28:48 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8441977
Ja, bij sommige mensen blijft dat me interesseren. Ook mensen van buiten R&P.
En ook iemand als KonnieKipke. ik vond het leuk zijn verhaal weer op te pakken en te merken dat het met hem weer beter ging.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8442047
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, bij sommige mensen blijft dat me interesseren. Ook mensen van buiten R&P.
En ook iemand als KonnieKipke. ik vond het leuk zijn verhaal weer op te pakken en te merken dat het met hem weer beter ging.

Tja, ondertussen gaat het wel beter met me. Maar de situatie blijft vreemd hoor.
pi_8442070
[quote]Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef yingyang het volgende:

[..]

Ik had een time-out nodig, maar dat heb ik niet vermeld hier omdat ik toch dacht dat niemand het interesseerde enzo.

Hoelang ik precies afwezig ben geweest dat weet ik niet. Maar ik had toen hoognodig een internet-loze periode nodig. Nu ben ik terug maar post ik met mate, in die drukke tijd van mij opende ik teveel topics enzo.

Als ik het me goed herinner zat je toen op een ander forum zo'n 14 postings per dag te doen. Je werd daar toen nogal op je nummer gezet en verscheen toen weer hier. Hoezo Internet-loze periode????????

Krijg nou tietuh.....
pi_8442295
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:32 schreef second.hand.rose het volgende:
[quote]Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef yingyang het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner zat je toen op een ander forum zo'n 14 postings per dag te doen. Je werd daar toen nogal op je nummer gezet en verscheen toen weer hier. Hoezo Internet-loze periode????????

Ach jij zal het wel beter weten Heb dus echt een tijd gehad dat ik geen internet heb gedaan. Alleen maar andere dingen en 's avonds dvd's kijken.

Andere fora zat ik na 2 maanden totale afwezigheid idd op af en toe. Maar niet op fok.

Fok ben ik een poos geleden een hele tijd niet op geweest.

En op mijn nummer gezet Daar weet ik in ieder geval niets van Op het nummer worden gezet via internet is zowiezo iets dat niet snel gebeurt Hoewel mensen wel elkaar vaak proberen te irriteren enzo.

En nu hou ik m'n mond

En weer ontopic graag

En stop om mij te stalken

by the way....wat stellen 14 posts per dag nu voor Dat is toch geen hoeveelheid waar mijn mond van open gaat staan

[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 12-02-2003 19:57]

pi_8482830
Hmm ja , dat heb ik ook met sommige mensen hier . Sommige verhalen zijn heel herkenbaar en daar blijf je dan ook vaak afvragen hoe het gaat. En inderdaad als je ze niet meer ziet posten dan is het ook vaak he wat is daar mee gebeurd. Ik weet van mezelf dat ik in periodes hier veel post en dan weer niet een beetje wisselvallig , maar dat is mijn eigen.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8522548
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:03 schreef Moonah het volgende:
Zomaar een overpeinzing over de betrekkelijkheid van i-netcontact op een grijze uitziek-woensdagmiddag .
Ik vraag me eigenlijk af hoe het met jou gaat
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_8522672
Het zal me een dikke worst wezen of mensen me vergeten of herinneren.
Het gaat er toch alleen maar om, dat je informatie uitwisselt. De persoon maakt niks uit, die doet er helemaal niet toe.
Biggest idol fan? That's me!
  zondag 16 februari 2003 @ 21:06:52 #19
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8522693
Mensen zouden me zeker vergeten Mijn posts zijn niet bepaald dat je zegt de moeite van het onthouden waard

En ja, soms denk ik wel eens "hoe zou het met [bepaalde user] gaan"....

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8523078
Ik zit hier eigenlijk niet om herinnerd te worden maar gewoon mijn ei kwijt te kunnen en af en toe ontmoet je hier mensen waar het mee klinkt en op een golflengte mee zit of dezelfde soort situaties meemaken en daar denk ik dan wel eens aan .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 16 februari 2003 @ 22:07:39 #21
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8524386
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:01 schreef Anton het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af hoe het met jou gaat

Goed hoor .
Met jou ook he?
pi_8524830
quote:
Op zondag 16 februari 2003 22:07 schreef Moonah het volgende:

[..]

Goed hoor .
Met jou ook he?

Zeker weten Alleen zou een dag best 26 uur mogen duren... dan kan ik nog ff uitslapen Ik ga eens wat tijd vrij maken om wat bij te praten/mailen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_8524899
Ik ken ze allemaal niet, maar ben ook redelijk nieuw in R&P.

Verder post ik hier alleen maar om een legende te worden.

We can sing and dance and we don't need pants
  zondag 16 februari 2003 @ 22:29:36 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8524969
quote:
Op zondag 16 februari 2003 22:26 schreef countblah het volgende:
Ik ken ze allemaal niet, maar ben ook redelijk nieuw in R&P.

Verder post ik hier alleen maar om een legende te worden.

just going to the top

mjwa ik weet niet of ik beroemd of verguisd wil zijn... volgens mij zijn dr nu al mensen die na goed contact me opeens anders zien, komt door moeilijke periodes (psycholoog doet onderzoek naar borderline..) en in zo'n periode komen de ware fok!kers toch naar voren, diegene die helpen en niet schreeuwen dat je aandachtstekort hebt...

put
your
clothes
on!
pi_8538857
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:06 schreef MrTorture het volgende:
Mensen zouden me zeker vergeten Mijn posts zijn niet bepaald dat je zegt de moeite van het onthouden waard

En ja, soms denk ik wel eens "hoe zou het met [bepaalde user] gaan"....

Nah, toevallig denk ik iedere dag wel even aan user MrTorture... gewoon omdat je een toffe peer bent!
Biggest idol fan? That's me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')