En dan opeens zijn ze er niet meer. Namen die me te binnen schieten zijn bv ComCommer, Svart Rose, Altertje, Pridemeid, Red-Ace. Anderen ben ik kennelijk vergeten .
Zelf was ik laatst een paar dagen niet op Fok! en ik was aangenaam verrast dat een aantal mensen naar me vroeg. Maar na een langere tijd afwezigheid ben je toch vergeten. Uit het oog, uit het hart.
"Hou ons op de hoogte" lees je wel eens, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Ik vraag me dan af, hoe oprecht is die betrokkenheid? Is er iemand die het werkelijk interesseert hoe het nu eigenlijk met (bijvoorbeeld) bovengenoemde users gaat?
Zomaar een overpeinzing over de betrekkelijkheid van i-netcontact op een grijze uitziek-woensdagmiddag .
Motto: je ziet ze niet maar ze zijn er wel?
Leef eens in het moment Moonah.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:07 schreef zwijntje het volgende:
Ik herinner me yingyang die door een moeilijke periode hier ging en daarna plots een tijd weg was. Ik was toch bbest benieuwd hoe het met hem ging, en vond het dan ook goed te zien toen hij hier weer postte. En dat terwijl ik niet eens in zijn topics gereageerd heb.Motto: je ziet ze niet maar ze zijn er wel?
Hoelang ik precies afwezig ben geweest dat weet ik niet. Maar ik had toen hoognodig een internet-loze periode nodig. Nu ben ik terug maar post ik met mate, in die drukke tijd van mij opende ik teveel topics enzo.
Wel leuk dat iemand me gemist heeft
Ooit komt er bij mij weer een tijd dat internet op de achtergrond komt. Maar nu heb ik zoveel tijd dat ik gewoon 24/7 online kan zijn als het ware.
Maar echt helemaal verdwijnen doe ik niet meer. 's avonds zit ik liever online dan voor de tv. Omdat internet gewoon leuker is voor mij.
Ik mis alter-ego, die was vroeger moderator hier in R&P en die heb ik nooit meer gezien hier.
quote:Oh, dat lukt steeds beter hoor
Op woensdag 12 februari 2003 13:13 schreef Gospelkees het volgende:
Leef eens in het moment Moonah.
Ik zat te denken, zegt het iets over mijn eigen oprechtheid? Hm. Ben ik nog niet over uit.
Zegt het iets over mijn eigen betrokkenheid? Ja. Ik weet van mezelf dat ik soms te betrokken kan raken bij mensen (niet alleen op Fok!, ook IRL).
Bovendien kan ik niet zo goed tegen zaken die 'onaf' zijn. Of niet duidelijk gedefinieerd. Kan het niet zo goed uitleggen, maar daar heeft deze overpeinzing wel mee te maken.
quote:Ik heb je niet gemist. Maar toen je terug was, was ik wel verrast
Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef yingyang het volgende:
Wel leuk dat iemand me gemist heeft
quote:Ik mis haar ook.
Ik mis alter-ego, die was vroeger moderator hier in R&P en die heb ik nooit meer gezien hier.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, bij sommige mensen blijft dat me interesseren. Ook mensen van buiten R&P.
En ook iemand als KonnieKipke. ik vond het leuk zijn verhaal weer op te pakken en te merken dat het met hem weer beter ging.
[..]
Ik had een time-out nodig, maar dat heb ik niet vermeld hier omdat ik toch dacht dat niemand het interesseerde enzo.
Hoelang ik precies afwezig ben geweest dat weet ik niet. Maar ik had toen hoognodig een internet-loze periode nodig. Nu ben ik terug maar post ik met mate, in die drukke tijd van mij opende ik teveel topics enzo.
Als ik het me goed herinner zat je toen op een ander forum zo'n 14 postings per dag te doen. Je werd daar toen nogal op je nummer gezet en verscheen toen weer hier. Hoezo Internet-loze periode????????
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 19:32 schreef second.hand.rose het volgende:
[quote]Op woensdag 12 februari 2003 13:21 schreef yingyang het volgende:[..]
Als ik het me goed herinner zat je toen op een ander forum zo'n 14 postings per dag te doen. Je werd daar toen nogal op je nummer gezet en verscheen toen weer hier. Hoezo Internet-loze periode????????
Andere fora zat ik na 2 maanden totale afwezigheid idd op af en toe. Maar niet op fok.
Fok ben ik een poos geleden een hele tijd niet op geweest.
En op mijn nummer gezet Daar weet ik in ieder geval niets van
Op het nummer worden gezet via internet is zowiezo iets dat niet snel gebeurt
Hoewel mensen wel elkaar vaak proberen te irriteren enzo.
En nu hou ik m'n mond
En weer ontopic graag
En stop om mij te stalken
by the way....wat stellen 14 posts per dag nu voor Dat is toch geen hoeveelheid waar mijn mond van open gaat staan
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 12-02-2003 19:57]
quote:Ik vraag me eigenlijk af hoe het met jou gaat
Op woensdag 12 februari 2003 13:03 schreef Moonah het volgende:
Zomaar een overpeinzing over de betrekkelijkheid van i-netcontact op een grijze uitziek-woensdagmiddag.
En ja, soms denk ik wel eens "hoe zou het met [bepaalde user] gaan"....
quote:Goed hoor
Op zondag 16 februari 2003 21:01 schreef Anton het volgende:[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe het met jou gaat
quote:Zeker weten
Op zondag 16 februari 2003 22:07 schreef Moonah het volgende:[..]
Goed hoor
.
Met jou ook he?
Verder post ik hier alleen maar om een legende te worden.
quote:just going to the top
Op zondag 16 februari 2003 22:26 schreef countblah het volgende:
Ik ken ze allemaal niet, maar ben ook redelijk nieuw in R&P.Verder post ik hier alleen maar om een legende te worden.
mjwa ik weet niet of ik beroemd of verguisd wil zijn... volgens mij zijn dr nu al mensen die na goed contact me opeens anders zien, komt door moeilijke periodes (psycholoog doet onderzoek naar borderline..) en in zo'n periode komen de ware fok!kers toch naar voren, diegene die helpen en niet schreeuwen dat je aandachtstekort hebt...
quote:Nah, toevallig denk ik iedere dag wel even aan user MrTorture... gewoon omdat je een toffe peer bent!
Op zondag 16 februari 2003 21:06 schreef MrTorture het volgende:
Mensen zouden me zeker vergetenMijn posts zijn niet bepaald dat je zegt de moeite van het onthouden waard
En ja, soms denk ik wel eens "hoe zou het met [bepaalde user] gaan"....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |