Nee babbelkous heeft een gesprek met poederloeder aangevraagd maar poederloeder is nog druk bezig met poederen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:49 schreef Frummelie het volgende:
Is dat gesprek met Zoe en Babette al geweest..
Haha oké...thnxquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee babbelkous heeft een gesprek met poederloeder aangevraagd maar poederloeder is nog druk bezig met poederen.
Hopelijk vliegt er weer een kopje in het rond bovenop de knar van Bepquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
Heel lelijk misschien van mij... ik hoop dat er zo'n heftige bonje komt tussen die 2 dat Zoe jankend de loods verlaat... ik kan dat strepenhoofd niet meer aanzien met d'r grote smoel..
En dan Zoe, gelijk inpakken en weg wezen...quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Hopelijk vliegt er weer een kopje in het rond bovenop de knar van Bep
Nee hoor niet lelijk, ik had vanmorgen ook al een wens maar dan met een rode kaart voor Zoëquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
Heel lelijk misschien van mij... ik hoop dat er zo'n heftige bonje komt tussen die 2 dat Zoe jankend de loods verlaat... ik kan dat strepenhoofd niet meer aanzien met d'r grote smoel..
Bep evengoed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:04 schreef Frummelie het volgende:
Zoe denkt gewoon heel de loods in haar pocket te hebben...de hoogmoedswaanzin van die verwaande make-up kwast...
Dan ga ik ook mee met jouw wens..quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee hoor niet lelijk, ik had vanmorgen ook al een wens maar dan met een rode kaart voor Zoë
quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan ga ik ook mee met jouw wens..
Dan wel eenquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee hoor niet lelijk, ik had vanmorgen ook al een wens maar dan met een rode kaart voor Zoë
Ja klopt geel is vervallen, indd gelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan wel eenin 1 keer, want die vorige
is nu toch al vervallen??
Is weer praatjepriet gaat nergens over...quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:14 schreef danaqui het volgende:
Babs en Zoë in de slaapkamer
Nog niet echt een gesprek
Ze klinken nogal aardig tegen elkaarquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:14 schreef danaqui het volgende:
Babs en Zoë in de slaapkamer
Nog niet echt een gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |