Jaloezie en Babbel heeft geen vat meer op Zoe en wil haar vriendje naar huis sturenquote:
ICE komt boven of het wat zachter kanquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lekker schreeuwen, hoop dat iedereen het kan horen
Omdat ze allebei niet luisterenquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:58 schreef Varen het volgende:
Het rare is, dat ze voor het gesprek, rustig met elkaar aan het babbelen waren 😁
Omdat het gesprek niet gaat zoals zij wilt dat het gaatquote:
Net als dat ze constant bleef drammen op Wendy, omdat Wendy zei dat Babbel een kronkel in haar kop hadquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat het gesprek niet gaat zoals zij wilt dat het gaat
Meer meer meer!!quote:
Dat van Zoe haar haren riep Bep hard genoeg dus ik denk wel met de bedoeling dat Wendy dat zou horen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:05 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop Wendy ook gehoord heeft wat Bep over haar zei.
Nee dat de ruzie tussen Bep en Wendy is ontstaan door Marciano.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat van Zoe haar haren riep Bep hard genoeg dus ik denk wel met de bedoeling dat Wendy dat zou horen.
Wendy zag de rol van Marcia al.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee dat de ruzie tussen Bep en Wendy is ontstaan door Marciano.
Nee, Babs en Zoe welquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe heeft volkomen gelijk in deze. Marciano is ook niet te vertrouwen. Hij zal er ook niet voor schromen om Babette spreekwoordelijk voor de trein te gooien
Ze zou de rol van Babette eens moeten inzienquote:
Had Jeff toch geijk wat Bep betreftquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou de rol van Babette eens moeten inzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |