abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 08:28:17 #76
388664 crew  Dotteke
pi_209873788
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:14 schreef cinsan het volgende:

[..]
en als ze er 1 krijgen pas morgen boodschappen binnen
Dan kunnen ze op een houtje gaan bijten
Maar het zal wel mee vallen zie ze toch steeds in de keuken bezig gisteren ook nog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209873792
En dan krijgen we waarschijnlijk het hele Isaac ritueel weer... kan kort, kan lang zijn..
Gewoon omdat het kan!
pi_209873814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar het zal wel mee vallen zie ze toch steeds in de keuken bezig gisteren ook nog
Gisteren waren het nog restjes vandaag worden het restjes van de restjes, ik ben bang dat het wel een beetje karig kan worden..
Gewoon omdat het kan!
pi_209873826
Erik heeft zich ook weer in z'n kleren gehesen...
Gewoon omdat het kan!
pi_209873842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
voornamelijk de bro s
pi_209873900
Ooh Isaac heeft het korte ritueel vandaag... Erik heeft weer een glad bekkie.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_209873932
D'r is een verandering op het menubord voor vandaag... ik kan het net niet allemaal lezen maar ik zag Johnny-Cake staan
Gewoon omdat het kan!
pi_209873945
Erik op zoek naar eten... en gaat elke koelkast af...
Gewoon omdat het kan!
pi_209873954
D'r is waarschijnlijk nu echt geen brood volgens Erik..
Gewoon omdat het kan!
pi_209873972
Erik legt lief de batterijen klaar voor de bewoners en pakt z'n eetdoosje... daar komen weer lekkere ontbijt dingetjes uit.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209874042
Erik besmeerd altijd de gaatjeskant van de crackers, ik pak altijd de andere kant, dat smeert iets makkelijker... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209874059
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik besmeerd altijd de gaatjeskant van de crackers, ik pak altijd de andere kant, dat smeert iets makkelijker... :D
Zo heeft hij meer pasta op zijn crackers, die gaatjes zitten nu ook vol met pasta, ja ja hij is uitgekookt hoor _O-
pi_209874069
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:59 schreef danaqui het volgende:

[..]
Zo heeft hij meer pasta op zijn crackers, die gaatjes zitten nu ook vol met pasta, ja ja hij is uitgekookt hoor _O-
Terwijl ik het post dacht ik precies hetzelfde... maar dit is z'n eigen voorraad.. al doet hij die hele pot in die gaatjes... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_209874073
Beste deelnemers jullie nest uit aub
pi_209874079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Terwijl ik het post dacht ik precies hetzelfde... maar dit is z'n eigen voorraad.. al doet hij die hele pot in die gaatjes... _O-
_O- _O-
pi_209874083
Met andere woorden, luie mormels willen jullie je nest uit komen..

Ik wil reuring, veel reuring vandaag... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_209874103
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:59 schreef danaqui het volgende:

[..]
Mogguh :)
Ik heb met enige verbazing zitten kijken, want Erik smeert geen chocopasta in de gaatjes, maar boter die hij uit de koelkast gehaald heeft...... als de gaatjes vol zijn gaat er een dunner laagje chocopasta en op de andere vruchtenhagelslag overheen.......
Zo houd je wel meer van je eigen spullen over...
pi_209874120
Sorry voor de Erik lovers... maar ik zou nooit maar dan ook nooit met Erik aan tafel kunnen zitten.. zijn manier van eten krijg ik de kriebels van.. en dan heb ik het nog niet eens over het vingerlikken enzo...
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 13 juli 2023 @ 09:07:52 #94
388664 crew  Dotteke
pi_209874126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Hij smeert ze ook iedere keer helemaal vol _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209874127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:05 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ik heb met enige verbazing zitten kijken, want Erik smeert geen chocopasta in de gaatjes, maar boter die hij uit de koelkast gehaald heeft...... als de gaatjes vol zijn gaat er een dunner laagje chocopasta en op de andere vruchtenhagelslag overheen.......
Jaaaaa dat is ook zo ik was helemaal die boter vergeten _O-
pi_209874136
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:05 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Mijn neef heeft Asperge, valt onder het autisme spectrum, en doet exact hetzelfde als Eric wat eten betreft.
Toen ik nog niet wist dat hij deze aandoening had, ergerde ik me kapot aan zijn gedrag, maar later kon ik het beter begrijpen, maar ik blijf het wonderlijk vinden... :Y
pi_209874140
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij smeert ze ook iedere keer helemaal vol _O-
Met precizie uitgemeten... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209874143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Sorry voor de Erik lovers... maar ik zou nooit maar dan ook nooit met Erik aan tafel kunnen zitten.. zijn manier van eten krijg ik de kriebels van.. en dan heb ik het nog niet eens over het vingerlikken enzo...
Vergeet het constante rondkijken niet...... ik zou hypernerveus van die man worden.
en dan het jaknikken.... hij is volgens mij heel tevreden met zichzelf :)
pi_209874165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:09 schreef xdiashalizx het volgende:

[..]
Mijn neef heeft Asperge, valt onder het autisme spectrum, en doet exact hetzelfde als Eric wat eten betreft.
Toen ik nog niet wist dat hij deze aandoening had, ergerde ik me kapot aan zijn gedrag, maar later kon ik het beter begrijpen, maar ik blijf het wonderlijk vinden... :Y
ja zoals ik al zei verbaas ik me er echt over, zat als een 'dommetje' te kijken hoe hij het deed..... maar wel het handige om de gaatjes met boter vol te plamuren, want dat scheelt in zijn eigen voorraad..... die man overdenkt werkelijk alles :)
pi_209874175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 09:10 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Vergeet het constante rondkijken niet...... ik zou hypernerveus van die man worden.
en dan het jaknikken.... hij is volgens mij heel tevreden met zichzelf :)
Ja precies dat ook allemaal.. ik word er ook nerveus van..

Wat Erik ook heeft, is best triest, al heeft hij er zelf geen moeite mee..
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')