Dan kunnen ze op een houtje gaan bijtenquote:Op donderdag 13 juli 2023 08:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
en als ze er 1 krijgen pas morgen boodschappen binnen
Gisteren waren het nog restjes vandaag worden het restjes van de restjes, ik ben bang dat het wel een beetje karig kan worden..quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze op een houtje gaan bijten
Maar het zal wel mee vallen zie ze toch steeds in de keuken bezig gisteren ook nog
voornamelijk de bro squote:Op donderdag 13 juli 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze op een houtje gaan bijten
Maar het zal wel mee vallen zie ze toch steeds in de keuken bezig gisteren ook nog
Zo heeft hij meer pasta op zijn crackers, die gaatjes zitten nu ook vol met pasta, ja ja hij is uitgekookt hoorquote:Op donderdag 13 juli 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik besmeerd altijd de gaatjeskant van de crackers, ik pak altijd de andere kant, dat smeert iets makkelijker...
Terwijl ik het post dacht ik precies hetzelfde... maar dit is z'n eigen voorraad.. al doet hij die hele pot in die gaatjes...quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zo heeft hij meer pasta op zijn crackers, die gaatjes zitten nu ook vol met pasta, ja ja hij is uitgekookt hoor
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Terwijl ik het post dacht ik precies hetzelfde... maar dit is z'n eigen voorraad.. al doet hij die hele pot in die gaatjes...
Mogguhquote:Op donderdag 13 juli 2023 08:59 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zo heeft hij meer pasta op zijn crackers, die gaatjes zitten nu ook vol met pasta, ja ja hij is uitgekookt hoor
Hij smeert ze ook iedere keer helemaal volquote:Op donderdag 13 juli 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Erik besmeerd altijd de gaatjeskant van de crackers, ik pak altijd de andere kant, dat smeert iets makkelijker...
Jaaaaa dat is ook zo ik was helemaal die boter vergetenquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Ik heb met enige verbazing zitten kijken, want Erik smeert geen chocopasta in de gaatjes, maar boter die hij uit de koelkast gehaald heeft...... als de gaatjes vol zijn gaat er een dunner laagje chocopasta en op de andere vruchtenhagelslag overheen.......
Zo houd je wel meer van je eigen spullen over...
Mijn neef heeft Asperge, valt onder het autisme spectrum, en doet exact hetzelfde als Eric wat eten betreft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Ik heb met enige verbazing zitten kijken, want Erik smeert geen chocopasta in de gaatjes, maar boter die hij uit de koelkast gehaald heeft...... als de gaatjes vol zijn gaat er een dunner laagje chocopasta en op de andere vruchtenhagelslag overheen.......
Zo houd je wel meer van je eigen spullen over...
Met precizie uitgemeten...quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij smeert ze ook iedere keer helemaal vol
Vergeet het constante rondkijken niet...... ik zou hypernerveus van die man worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Sorry voor de Erik lovers... maar ik zou nooit maar dan ook nooit met Erik aan tafel kunnen zitten.. zijn manier van eten krijg ik de kriebels van.. en dan heb ik het nog niet eens over het vingerlikken enzo...
ja zoals ik al zei verbaas ik me er echt over, zat als een 'dommetje' te kijken hoe hij het deed..... maar wel het handige om de gaatjes met boter vol te plamuren, want dat scheelt in zijn eigen voorraad..... die man overdenkt werkelijk allesquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mijn neef heeft Asperge, valt onder het autisme spectrum, en doet exact hetzelfde als Eric wat eten betreft.
Toen ik nog niet wist dat hij deze aandoening had, ergerde ik me kapot aan zijn gedrag, maar later kon ik het beter begrijpen, maar ik blijf het wonderlijk vinden...
Ja precies dat ook allemaal.. ik word er ook nerveus van..quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vergeet het constante rondkijken niet...... ik zou hypernerveus van die man worden.
en dan het jaknikken.... hij is volgens mij heel tevreden met zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |