Isaac, Babette of Marcianoquote:Op woensdag 12 juli 2023 23:54 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk is de eerst volgende eli iemand die vertrekt 'een grote vis'. Marciano, Bern of Sasha.
Febo is laks. Snakken naar het einde lijkt hetquote:
febo moet eens goed nadenken... hoe ze dit nog aantrekkelijk kunnen maken en bepaalde personen zeker niet kunnen laten winnen!quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Febo is laks. Snakken naar het einde lijkt het
Dat interesseert de febo niet meer. Het programma is verkocht en een tweede seizoen komt er niet en het is zomervakantie.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
febo moet eens goed nadenken... hoe ze dit nog aantrekkelijk kunnen maken en bepaalde personen zeker niet kunnen laten winnen!
Cynisch, maar ik denk waarquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
D
[..]
Dat interesseert de febo niet meer. Het programma is verkocht en een tweede seizoen komt er niet en het is zomervakantie.
nee zij ligt bij wendy en jappie o.a.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:25 schreef schizolientje het volgende:
Marciano kruipt gezellie bij kletskous in bed en vlgs mij ging Zoe ff naar toilet en weer in bed, moirama moet ff hoesten ( ligt zij ook op die kamer?)
hier wil zij elke dag er op haar best uitzien voor icequote:Op donderdag 13 juli 2023 00:28 schreef realkijkers het volgende:
Nu Erik de vrijstelling heeft, hopelijk vannacht of sowieso morgen een eliminatie.. zoe naar huis gok ik.
over zoe. Iemand hier had het over hoe ze mee deed aan "lang leve de liefde".
Even gegoogled. Valt op hoe ze daar niet schminkte als een clown, en in dit programma wel.
Je zal er maar elke dag tegenaan moeten kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hier wil zij elke dag er op haar best uitzien voor ice
Omdat ze dan wordt opgemaakt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:28 schreef realkijkers het volgende:
Nu Erik de vrijstelling heeft, hopelijk vannacht of sowieso morgen een eliminatie.. zoe naar huis gok ik.
over zoe. Iemand hier had het over hoe ze mee deed aan "lang leve de liefde".
Even gegoogled. Valt op hoe ze daar niet schminkte als een clown, en in dit programma wel.
tja zoiets van daar is the joker weer...je went eraan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je zal er maar elke dag tegenaan moeten kijken
Ik wen er nooit aan, het is vreselijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
tja zoiets van daar is the joker weer...je went eraan.
soort van slechte drag queen...best wel lachwekkendquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wen er nooit aan, het is vreselijk
zij ziet dat anders..ze vindt de rest maar boring... zij houdt van ordinair en opvallen!quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:36 schreef realkijkers het volgende:
Dan nog begrijp ik ook niet, hoe Zoe ondanks vele opmerkingen van mede bewoners, en zichzelf gezien hebbende na opgemaakt te zijn door anderen, toch doorgaat met dat aanbrengen van die zwarte pieten laag.
Dat kan, maar is wat anders dan de helft van je gezicht overslaan. Kan ook zijn dat ze die bril op zou moeten doen, die ze alleen met een spel opdoetquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij ziet dat anders..ze vindt de rest maar boring... zij houdt van ordinair en opvallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |