Moraima vind geen enkele opdracht leukquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima vind het nu al niet leuk deze opdracht![]()
Dat hebben ze al eens gedaan en deze voorwerpen gebruikte ze hier voor, dus nu iets anders. Snap de gedachten er achter.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef spapaars het volgende:
Je verwacht toch hout voor vuur, en een ijsblok om te laten smelten, maar nee hoor, gewicht raden.
Van waar is die foto?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we hier hebben
5 gaan de finale week in.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:37 schreef Wibehh het volgende:
Hoe moet ik de finale zien? Gaan er bijvoorbeeld 10 deelnemers tegen elkaar een wedstrijd doen op 1 dag of hoe?
Jammer dat Zoe altijd hulp verwacht..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë staat te leuren bij Jasper dat hij haar moet helpen, omdat zij moeite heeft met 'nullen'
Ze moeten het totale gewicht raden van vuurkorf, hout, hooi/stro e.d.
Misschien gewicht raden als finalespel, ze zijn er fantasieloos genoeg voor dat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:37 schreef Wibehh het volgende:
Hoe moet ik de finale zien? Gaan er bijvoorbeeld 10 deelnemers tegen elkaar een wedstrijd doen op 1 dag of hoe?
Maar winnen met gokken vind ik stom.. een doe opdracht vind ik veel tofferquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef xsaskiax het volgende:
Dat is de ellende bij dit soort opdrachten, iedereen zou het kunnen winnen met gokken
Ze verwacht het niet alleen,, ze 'eist' het ook...... nu loopt ze weer bij Isaac te praten.... hoeveel gram 1 kg is...... en ja hoor, hij geeft antwoord.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat Zoe altijd hulp verwacht..
Ja precies..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze verwacht het niet alleen,, ze 'eist' het ook...... nu loopt ze weer bij Isaac te praten.... hoeveel gram 1 kg is...... en ja hoor, hij geeft antwoord.....
Ze probeert meer los te krijgen, maar hij hapt verder niet
Want altijdquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom verwacht Zoe hulp? Dit is een individuele opdracht.
Je zou zeggen, eerst even een tijdje met de kids.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Eindhoven. Een dag na de exit van Eunice.
Zeg maar ja Isaac!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef Ash het volgende:
Zowie, hoeveel is een kilo? Isaac: 1000 gram
Zowie: dus met 5 nullen?
Natuurlijk zijn het allemaal aannamesquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet alles als feit te presenteren, en je weet helemaal niets is het vermoeden.
Toch geeft men haar vaak die hulp, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom verwacht Zoe hulp? Dit is een individuele opdracht.
Oh ik dacht idd dat t kloptequote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet alles als feit te presenteren, en je weet helemaal niets is het vermoeden.
Misschien zitten die wel in Mexico.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zou zeggen, eerst even een tijdje met de kids.
Ik zou haar heel verkeerde info gevenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef Ash het volgende:
godver kan 1 van FEBO niet even Zoe terugfluiten dat ze het zelf maar moet oplossen, ze is al bij Babs, Sasha, Ice en Rupert geweest om te vragen wat ze moet opschrijven en hoeveel nullen ze moet noteren
Want zoe is zieligquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch geeft men haar vaak die hulp, onbegrijpelijk.
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze kilo's op schrijven?
Ik zie bij Babette staan 16000 en 11000
Lijkt mij een beetje te hoog ingeschat..
Ik weet dat wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niemand weet dat nog.
Dat zouden ze moeten verbieden om elkaar info te gevenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef Ash het volgende:
godver kan 1 van FEBO niet even Zoe terugfluiten dat ze het zelf maar moet oplossen, ze is al bij Babs, Sasha, Ice en Rupert geweest om te vragen wat ze moet opschrijven en hoeveel nullen ze moet noteren
Gramquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze kilo's op schrijven?
Ik zie bij Babette staan 16000 en 11000
Lijkt mij een beetje te hoog ingeschat..
Ja, ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou haar heel verkeerde info geven
Zo werken dit soort afvalraces nu eenmaal. Zo moeilijk is dat dus niet om dit te concluderen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |