Je mag toch van je afbijten als ze je zó aan het treiteren zijn, want zo zie ik het tenminste.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus is ze naïef. Ik snap wel dat je in zo'n kleine ruimte elkaar niet kunt ontwijken, maar iemand even goed op zijn of haar plek zetten, behoort wel tot de mogelijkheden
Kan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zie ik strakjes nog in de finale staan..
Zit Tiano niet bij zijn liefje Babette?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:49 schreef OmaJacky het volgende:
Ze denken dat morri de volgende is die op de stip komt.
Ze zeggen tegen morri dat ze moet zeggen wie er eventueel naast haar moet staan.
Je kan wel goed zien nu wie er nu echt in de groep ice zitten.
Ice,morri,tiano,rupi en imi.
Dat blijkt nu wel, wist ik niet. Ben ik nu óók naïef?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kan.
Maar als groep sasha morri op de stip zet en als het een duel zou zijn met bv rekenen dat zal groep ice zoe erop zetten hoor om morrie te beschermen.
Groep ice doet alles om morrie te beschermen. Zelfs playboy zei net dat hij op alle koppen zal drukken behalve morri en ice.
Wel goed om te zien dat hij babbelkous dus gebruikt.
Nopen, hij zei echt dat hij alleen niet op ice of Morri hun kop zou drukken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit Tiano niet bij zijn liefje Babette?
Black Lives Matterquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kan.
Maar als groep sasha morri op de stip zet en als het een duel zou zijn met bv rekenen dat zal groep ice zoe erop zetten hoor om morrie te beschermen.
Groep ice doet alles om morrie te beschermen. Zelfs playboy zei net dat hij op alle koppen zal drukken behalve morri en ice.
Wel goed om te zien dat hij babbelkous dus gebruikt.
LOLquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nopen, hij zei echt dat hij alleen niet op ice of Morri hun kop zou drukken.
Kadootje voor Marcianoquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Waar heeft Babette nu weer geld voor nodig?
Dus eigenlijk betaald Marciano nu voor zijn eigen cadeautje?quote:
Heeft ze van twee gehoordquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Hoe weet Babette eigenijk dat Isaac haar eruit wil hebben...?
Ik denk Rupie en Ima want daar heeft Ice het mee besproken.quote:
Ben benieuwd wat febo hier mee gaat doen dan want ze hebben tijd geleden gezegd dat er geen geld meer uitgeleend mag worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:58 schreef mootie het volgende:
The money is geregeld…
Isaac heeft dus voor Bep geld geleend bij iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |