En al het eten is gratis en hij hoeft er niets voor te doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die leeft toch ook echt niet gezond![]()
Ik snap wel dat hij zo graag daar is want hij heeft nog nooit zoveel variatie gehad..
Ja ze moet ook ook nog 30 euro aan Mirthe betalen voor het pak maar hoopt dat mirthe dat vergeet. Wat een teringwijf is het toch.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ze moet ook ook nog 30 euro aan Mirthe betalen voor het pak maar hoopt dat mirthe dat vergeet. Wat een teringwijf is het toch.![]()
Ik denk niet dat ze het kan regelen want de febo heeft verboden dat er nog geld geleend mag worden aan elkaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:58 schreef engine het volgende:
MUTE
iemand anders mag verslaan gaan doen. Het is geregeld.
dan ben ik benieuwd wanneer er iets aan gedaan gaat wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het kan regelen want de febo heeft verboden dat er nog geld geleend mag worden aan elkaar.
Het is een verhaallijn dus ze laten haar eerst het voor elkaar krijgen en dan wordt het een halt toegeroepen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd wanneer er iets aan gedaan gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |