Gewoon rubberen deurstrips bedoel je voor douche deuren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:41 schreef Piles het volgende:
Ik heb een kleine doch vervelende terugkerende lekkage in onze douchebak: water wat van de deur loopt, loopt aan de verkeerde van het randje (dus aan de buitenkant). Steeds plasje water op de vloer.
Is een huurwoning, dus ga de boel niet vervangen (en verhuurder ook niet).
Nu zie ik wel een oplossing in een rubberen strip bijplaatsen, maar waar vind ik het juiste materiaal.
Ik zoek dus een rubberen strip van ongeveer 5 x 30 cm (of op maat te knippen). Van het zelfde materiaal wat je vaker ziet rond flexibele afdichtingen (want deur beweegt natuurlijk).
Iemand ideeën waar te zoeken? Hen alle bouwmarkten (incl Hornbach) om de hoek.
uitborenquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:00 schreef pitboer het volgende:
Iemand tips hoe je inbus-schroef los kan krijgen waarvan het schroefdraad lam is?Je kunt draaien wat je wil,maar d'r uitkomen doet ie niet.De inbus kop is wel goed.
Welk materiaal zit het in? Is de kop verzonken of steekt het uit?quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:00 schreef pitboer het volgende:
Iemand tips hoe je inbus-schroef los kan krijgen waarvan het schroefdraad lam is?Je kunt draaien wat je wil,maar d'r uitkomen doet ie niet.De inbus kop is wel goed.
Wij hebben een paar maanden geleden sisaltouw aan karton vastgemaakt met nietjes. Tot onze verbazing zit het nog steeds vast op de krabpaal terwijl het dagelijks meermaals wordt mishandeld.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:44 schreef MaximumRush het volgende:
We hebben zo'n piepschuim bol met sisal touw wat erop geplakt zit. Voor de katten als krabpaal. Nu hebben ze dat touw los gekregen. Iemand advies wat voor lijm ik daar het beste voor kan gebruiken?
een nietje of met hot glue.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:44 schreef MaximumRush het volgende:
We hebben zo'n piepschuim bol met sisal touw wat erop geplakt zit. Voor de katten als krabpaal. Nu hebben ze dat touw los gekregen. Iemand advies wat voor lijm ik daar het beste voor kan gebruiken?
Defineer wat niet lang is..quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:49 schreef crystal_meth het volgende:
Ben met een handschuurmachine parket aan het schuren. Met schuurpapier uit de Action (Spectrum Sanding disks). Erg lang gaan die schijven niet mee, dus ik vroeg me af of het zin had om een beter (duurder) merk te kopen. Is er schuurpapier dat significant langer scherp blijft?
"niet lang meegaan" was misschien overdreven, maar het schuren van de eerste tegel (12 x 12 cm) met een nieuwe schijf ging pakweg dubbel zo snel als het schuren van de 5de tegel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |