Wat staat hier?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
op een dag ziet je partner dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?
Begrijpend lezen gaat me meestal wel goed af, maar dit had ik er niet uitgehaald.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij wil TS weten of hij een rebound is.
Ik snap dat wel. een half jaar geleden zat ze op een maandag avond nog op de bank (met haar inmiddels ex vriend) met een lekker glas barolo, genieten van het leven. Haar rijke vriend heeft haar aan de kant gezet, en nu zit ze bij jou op de bank en ziet hoe jij iedere avond dronken geraakt van halve liters schultenbrau.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat zouden jullie doen als je drie maanden in een serieuze relatie zit en op een dag ziet je partner dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?
Oja dat klinkt nog veel logischerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zoals ik het lees: TS z’n vriendin zat te huilen op de bank omdat ze zag dat haar ex een ander heeft.
Zeg tegen je maat dat ie gewoon twee samsonites koopt, haar spullen er in mikt en d'r buiten flikkertquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het gaat niet om mezelf.
Ik heb hier zelf echt het geduld niet voor en bij mij had ze allang buiten gestaan.
Bovendien woon ik nog thuis.
Dit gaat om een collega en maat.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 01:16 schreef JeWa100 het volgende:
Dat is toch een duidelijk teken om het uit te maken? Ze houdt nog genoeg van haar ex om daarover te gaan huilen bij haar nieuwe vriend.. dat is niet echt bevorderlijk voor een relatie
Niet mee bemoeien, het gaat niet om jezelf, wie ben jij om je neus in een andermans relatie te steken?quote:
Dan moet je haar troosten! Als iemand zo een verdriet heeft. IK vrees dat jij eraan verbindt dat ze liever bij hem zou zijn, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar er zullen best ook mooie herinneringen zijn en die kunnen ook boven komen, net zoals herinneringen aan slechte dingen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon even een vraagje, reden voor plaatsing is vooral omdat ik het iemand wil laten lezen.
Met jullie goedvinden.
Wat zouden jullie doen als je drie maanden in een serieuze relatie zit en op een dag ziet je partner op social media dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?
Punt 1: Goed lezen, het gaat niet om mij.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Dan moet je haar troosten! Als iemand zo een verdriet heeft. IK vrees dat jij eraan verbindt dat ze liever bij hem zou zijn, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar er zullen best ook mooie herinneringen zijn en die kunnen ook boven komen, net zoals herinneringen aan slechte dingen.
Allemaal zo zwart wit, zo ongenuanceerd, zo onvolwassen.
Mijn partner ooit kwam eens thuis en vertelde in bed dat ze een nieuwe collega had en ze verliefd was op hem. IK heb iets gezegd in de trant van ... och arme schat, en haar eens goed geknuffeld en toen gaan slapen. Dag erna kwam ze thuis en ik zeg, hoe gaat het met de verliefdheid. Oh, dat is al over.
Denk eraan, centenbek, waar wij testosteron hebben, die maar één ding wil (juist, ja, dat) en verder alleen logisch redeneren, hebben vrouwen zeer veel verschillende hormonen die in bepaalde periodes ook nog heel anders werken dan andere periodes. Heb een beetje begrip voor hen, het is voor een vrouw momenteel een heel moeilijke tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |