abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2023 @ 08:28:08 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209848245
Gewoon even een vraagje, reden voor plaatsing is vooral omdat ik het iemand wil laten lezen.
Met jullie goedvinden.

Wat zouden jullie doen als je drie maanden in een serieuze relatie zit en op een dag ziet je partner op social media dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?

[ Bericht 2% gewijzigd door Joopklepzeiker op 11-07-2023 10:49:50 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 08:31:09 #2
269689 crew  Viv
pi_209848268
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 08:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
op een dag ziet je partner dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?
Wat staat hier? :?
pi_209848275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 08:31 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat staat hier? :?
Volgens mij wil TS weten of hij een rebound is.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 08:32:59 #4
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209848280
Ik zou een topic aanmaken om mijn gelijk te krijgen dat haar gevoelens geen plaats hebben in onze relatie.
pi_209848343
Huilt die partner wel vaker om nikszeggende dingen? Dan geen probleem.
Is het voor het eerst dat die partner huilt in jouw bijzijn? Dan is het tijd voor een gesprek waarbij zij aangeeft waar zijn / haar gevoelens nu echt liggen.
  Manager PR/Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 08:44:43 #6
269689 crew  Viv
pi_209848386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 08:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volgens mij wil TS weten of hij een rebound is.
Begrijpend lezen gaat me meestal wel goed af, maar dit had ik er niet uitgehaald. :D
pi_209848413
quote:
Wat zouden jullie doen als je drie maanden in een serieuze relatie zit en op een dag ziet je partner dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?
Ik snap dat wel. een half jaar geleden zat ze op een maandag avond nog op de bank (met haar inmiddels ex vriend) met een lekker glas barolo, genieten van het leven. Haar rijke vriend heeft haar aan de kant gezet, en nu zit ze bij jou op de bank en ziet hoe jij iedere avond dronken geraakt van halve liters schultenbrau.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 10:19:24 #8
441859 crew  Lenny77
pi_209849310
Dus de ex van de nieuwe partner van een vriend van jou is in het huis van jouw vriend komen janken bij de nieuwe partner van hem?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209849785
Zoals ik het lees: TS z’n vriendin zat te huilen op de bank omdat ze zag dat haar ex een ander heeft.

Nee, dat lijkt me niet helemaal normaal TS, dan ben je gewoon een troostprijs voor haar. Duidelijk nog gevoelens voor haar ex.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 11:26:38 #10
441859 crew  Lenny77
pi_209849989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zoals ik het lees: TS z’n vriendin zat te huilen op de bank omdat ze zag dat haar ex een ander heeft.

Oja dat klinkt nog veel logischer :+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209850111
Dat zou ik niet normaal vinden. Als je geen gevoel hebt voor je ex, dan huil je niet als diegene een nieuwe partner heeft.

Echter zijn er ook uitzonderingen. Ik zou misschien wel huilen bij het zien van zoiets van een bepaalde ex van mij, en dan niet omdat hij een nieuwe partner heeft, maar omdat ik terugdenk aan hoe hij mij behandeld heeft en dat het er dan wel inhakt dat diegene een nieuwe partner heeft. Niet omdat ik hem terug wil (absoluut niet), maar omdat het veel traumatische situaties weer naar boven haalt. Het gaat dan meer om het principe en het idee, dan om dat je nog gevoel hebt voor diegene.

Zou eerst de reden proberen te ontdekken van het huilen. Kans is natuurlijk 99% dat diegene nog gevoel voor de ex heeft, maar het kan ook, in een kleiner % van de gevallen, om iets anders gaan. Emoties van vroeger die loskomen, trauma.
  Vis een optie? dinsdag 11 juli 2023 @ 12:14:59 #12
70532 loveli
N
pi_209850544
Hangt er een beetje vanaf wat eraan vooraf is gegaan. Hoeveel tijd zat er tussen beide relaties, is de nieuwe partner van de ex een bestie van de huiler, of zijn de lovebirds op de vakantiebestemming die oorspronkelijk samen was geboekt.

Les 1: blokkeer je ex van alle social media.
crap in = crap out
pi_209850961
Hoeveel halve liters heb je al op?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:04:19 #14
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209851077
Het gaat niet om mezelf.
Ik heb hier zelf echt het geduld niet voor en bij mij had ze allang buiten gestaan.
Bovendien woon ik nog thuis.
Dit gaat om een collega en maat.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:48:19 #15
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_209853451
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het gaat niet om mezelf.
Ik heb hier zelf echt het geduld niet voor en bij mij had ze allang buiten gestaan.
Bovendien woon ik nog thuis.
Zeg tegen je maat dat ie gewoon twee samsonites koopt, haar spullen er in mikt en d'r buiten flikkert
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_209853525
Niks mis mee, gek op labiele wijven O+
pi_209853983
Hij mag huilen. In zijn eigen huis, als single.
Purr.
pi_209858788
Dat lijkt me gevalletje wegwezen dan. Want als ex op een gegeven moment weer aanklopt, dan ben jij weer bedankt.
pi_209872346
Ik geloof niet dat deze relatie een toekomst heeft.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_209872882
Dat is toch een duidelijk teken om het uit te maken? Ze houdt nog genoeg van haar ex om daarover te gaan huilen bij haar nieuwe vriend.. dat is niet echt bevorderlijk voor een relatie
pi_209882302
Reden voor een goed gesprek. Kan je gelijk checken of je het samen over moeilijke onderwerpen kan hebben. Op zich kan ik me best voorstellen dat er nog wat gevoel zit. Wel klote als het in je eigen huis gebeurd natuurlijk.

Als ze het er eerlijk en open over kan hebben en er komt voor je collega een bevredigend antwoord op van haar kant, hoeft het geen breekpunt te zijn. Wat begrip mag je ook wel opbrengen voor je partner. Maar goed, aks ze het bijv al vaker over die ex heeft, of in het gesprek aangeeft te twijfelen, zou ik toch eieren voor mijn geld kiezen of evt een pauze inlassen waarbij ze haar gevoelens kan uitzoeken.

Het is op zich ook zonde om een in zijn ogen serieuze relatie te snel weg te gooien.
pi_209884235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2023 01:16 schreef JeWa100 het volgende:
Dat is toch een duidelijk teken om het uit te maken? Ze houdt nog genoeg van haar ex om daarover te gaan huilen bij haar nieuwe vriend.. dat is niet echt bevorderlijk voor een relatie
Inderdaad.

Als iemand al de hele dag bezig is over haar ex, dan is dat al een no go. Laat staan als iemand er over jankt.
pi_209885912
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Niet mee bemoeien, het gaat niet om jezelf, wie ben jij om je neus in een andermans relatie te steken?
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:06:11 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_209890848
quote:
Gewoon even een vraagje, reden voor plaatsing is vooral omdat ik het iemand wil laten lezen.
Met jullie goedvinden.

Wat zouden jullie doen als je drie maanden in een serieuze relatie zit en op een dag ziet je partner op social media dat haar/zijn ex dat die iemands anders heeft en die gaat daar op de bank om zitten janken? Bij jouw thuis?
Dan moet je haar troosten! Als iemand zo een verdriet heeft. IK vrees dat jij eraan verbindt dat ze liever bij hem zou zijn, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar er zullen best ook mooie herinneringen zijn en die kunnen ook boven komen, net zoals herinneringen aan slechte dingen.

Allemaal zo zwart wit, zo ongenuanceerd, zo onvolwassen.

Mijn partner ooit kwam eens thuis en vertelde in bed dat ze een nieuwe collega had en ze verliefd was op hem. IK heb iets gezegd in de trant van ... och arme schat, en haar eens goed geknuffeld en toen gaan slapen. Dag erna kwam ze thuis en ik zeg, hoe gaat het met de verliefdheid. Oh, dat is al over.

Denk eraan, centenbek, waar wij testosteron hebben, die maar één ding wil (juist, ja, dat) en verder alleen logisch redeneren, hebben vrouwen zeer veel verschillende hormonen die in bepaalde periodes ook nog heel anders werken dan andere periodes. Heb een beetje begrip voor hen, het is voor een vrouw momenteel een heel moeilijke tijd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 14 juli 2023 @ 15:56:17 #25
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209892335
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Dan moet je haar troosten! Als iemand zo een verdriet heeft. IK vrees dat jij eraan verbindt dat ze liever bij hem zou zijn, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Maar er zullen best ook mooie herinneringen zijn en die kunnen ook boven komen, net zoals herinneringen aan slechte dingen.

Allemaal zo zwart wit, zo ongenuanceerd, zo onvolwassen.

Mijn partner ooit kwam eens thuis en vertelde in bed dat ze een nieuwe collega had en ze verliefd was op hem. IK heb iets gezegd in de trant van ... och arme schat, en haar eens goed geknuffeld en toen gaan slapen. Dag erna kwam ze thuis en ik zeg, hoe gaat het met de verliefdheid. Oh, dat is al over.

Denk eraan, centenbek, waar wij testosteron hebben, die maar één ding wil (juist, ja, dat) en verder alleen logisch redeneren, hebben vrouwen zeer veel verschillende hormonen die in bepaalde periodes ook nog heel anders werken dan andere periodes. Heb een beetje begrip voor hen, het is voor een vrouw momenteel een heel moeilijke tijd!
Punt 1: Goed lezen, het gaat niet om mij.
Punt 2: Je vrouw heeft zich waarschijnlijk ter afsluiting laten pakken op het bureau of van achter op het kopieerapparaat, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')