abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8432532
Mochten jullie mijn topics toevallig bij houden, wist je het al, anders weet je het nu: Mijn relatie is over. Ik woonde met haar samen, en nu nog dus. Ik ben heel ernstig op zoek naar een kamer/appartement, maar het is hopeloos. Nauwelijks kamers te krijgen, en dan heb ik het niet over de prijs.

Thuis wordt de situatie alleen maar gespannender. Je zit opeens echt op elkaars lip, irritaties over en weer enz enz.

Ik word er langzamerhand gek van. Soms gaat het goed met me, zie ik alles zitten, lekker druk bezig Maar soms het is gewoon bagger. Het wil me maar niet lukken een kamer te vinden, de spanning in huis wordt groter en groter. Ik wil dolgraag weg, maar het kan gewoon niet, want ik heb geen kamer....

Bij vrienden intrekken lukt niet. De meesten hebben zelf maar een kamer of zo iets, ik heb schreeuwende ruzie met mijn ouders, dus daar kan ik ook niet terrecht.

Ik wil er zo graag weg. Ik hou nog steeds van mijn ex, zij van mij, maar dit werkt niet. We probeen zo goed en zo kwaad als het gaat in huis samen te leven, maar het word steeds moeilijker.

Ik weet ff niet meer wat ik moet doen. Iemand nog een advies?

zo ik ben mijn ei kwijt.....

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8432565
Pff lastige situatie jah..
Vriend van mij heeft nadat het uitging nog een half jaar samengewoond... totdat ze beiden klaar waren met de studie..
Het was voor hem ook heel moeilijk een andere woning vinden...

Succes!

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8432622
Je kan toch een spoedgeval opgeven bij de woningbouw?
"Ja, maar dat kan toch alleen in noodgevallen, EggsTC?"
Mijn broers vriendin heeft ook een spoedgeval opgegeven omdat ze thuis problemen had.
"Hoe snel werkt dat dan, EggsTC?"
Binnen 3 maanden moeten ze je wat aanbieden dan.
Lambo of Rekt
pi_8432647
Ik zou toch maar eens proberen die ruzie met je ouders te gaan bijleggen. Dan kun je daar misschien weer terecht, is misschien wel het goedkoopste ook.

Succes!

woensdag 12 februari 2003 @ 12:26:24 #5
46610 Bashir
It never hurts to help !!
pi_8432654
Waarom moet jij het huis uit gaan ... heeft zij niet meer mogelijkheden buiten de deur ouders of vriendinnen ?
pi_8432684
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Je kan toch een spoedgeval opgeven bij de woningbouw?
"Ja, maar dat kan toch alleen in noodgevallen, EggsTC?"
Mijn broers vriendin heeft ook een spoedgeval opgegeven omdat ze thuis problemen had.
"Hoe snel werkt dat dan, EggsTC?"
Binnen 3 maanden moeten ze je wat aanbieden dan.
Ik dacht dat wanneer ik hoogzwanger ben of ik stelselmatig mishandelt word dan een noodgeval zou zijn
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8432700
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:26 schreef Bashir het volgende:
Waarom moet jij het huis uit gaan ... heeft zij niet meer mogelijkheden buiten de deur ouders of vriendinnen ?
't Is haar flat. Ik kan moeilijk vragen aan haar of zij ff uit haar eigen flat wil gaan
burgerweeshuis
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:29:41 #8
46610 Bashir
It never hurts to help !!
pi_8432722
jah dan wordt dat gedeelte moeilijker ,,,, sta je ingeschreven bij een woning verreniging?
pi_8432802
Au...ik ken de situatie...verre van leuk...nog minder zelfs.

Je zult waarschijnlijk moeten gaan venten met je probleem. Briefjes ophangen in supermarkten, rondvragen en de gemeente lastig vallen.

In ieder geval wens ik je veel succes.

Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_8432908
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:27 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ik dacht dat wanneer ik hoogzwanger ben of ik stelselmatig mishandelt word dan een noodgeval zou zijn

Nee, de vriendin van mijn broer wilde niet meer thuis zijn, omdat dr ouders altijd ruzie hadden. Jij wil niet meer thuis zijn, omdat je ruzie heb met je vriendin EN met je ouders.
Lambo of Rekt
pi_8432946
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:29 schreef Bashir het volgende:
jah dan wordt dat gedeelte moeilijker ,,,, sta je ingeschreven bij een woning verreniging?
In de gemeente Deventer werkt het op een puntensysteem. en ik heb dus lang niet genoeg. je moet onderhand vanaf je geboorte ingeschreven staan om in aanmerking te komen
burgerweeshuis
pi_8432955
Ligt ook aan de stad (of gemeente) hoe snel ze een
urgentie verklaring geven, als er woningnood is dan
krijg je veel minder snel zo'n verklaring nml. Succes
pi_8432986
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:43 schreef Logician het volgende:
Ligt ook aan de stad (of gemeente) hoe snel ze een
urgentie verklaring geven, als er woningnood is dan
krijg je veel minder snel zo'n verklaring nml. Succes
Bij me broer stond een rij van 125 mensen, dus woonnood zal het niet geweest zijn wat de urgentie verklaring toewees.
Lambo of Rekt
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:56:10 #14
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8433159
egg heeft gelijk! ik heb zelf bij een woningcoorporatie gewerkt in utrecht. het is inderdaad zo dat je in noodgevallen bij hun kan aankloppen. dan zijn zij verplicht om je binnen x tijd een woning aan te bieden.

wat zijn noodgevallen: gevallen dat jij geen dak meer boven je hoofd hebt, omdat je bijvoorbeeld het huis wordt / bent uitgezet. dit is een noodgeval, omdat het uit is met je vriendin. jij moet dus het huis uit, en je kan nergens naar toe.

dus als ik jou was zou ik gewoon met een woningconsulent een afspraak maken bij je coorporatie om je probleem voor te leggen.
en denk er aan. maak het allemaal wat ingewikkelder dan het is he! natuurlijk niet zeggen dat het "zo niet gaat" maar dat je het huis uit MOET van haar binnen x tijd!!!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8433465
ok ok, je hebt me overtuigt. maar ik woon nu nog in de gemeente Zwolle, maar ik kom oorspronkelijk uit Deventer. En daar wil ik naar terug. Zal dat ook werken?
burgerweeshuis
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:14:44 #16
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8433582
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:09 schreef zwaaibaai het volgende:
ok ok, je hebt me overtuigt. maar ik woon nu nog in de gemeente Zwolle, maar ik kom oorspronkelijk uit Deventer. En daar wil ik naar terug. Zal dat ook werken?
zou zeggen pak de telefoon en bel even... (ze zijn vast tot 14:30 open )
Heb ook in dezelfde situatie gezeten.
Alleen moest zij weg.
Ik probeerde gewoon zo weinig mogelijk thuis te zijn...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:17:25 #17
10016 RipCurl
pi_8433645
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:09 schreef zwaaibaai het volgende:
ik ben bang dat dat niet echt gaat werken!
heb jij een binding met deventer? werk je daar ofzo? of heb je daar in de afgelopen 3 jaar gewoond?

werk je daar niet, en woon je al 3 jaar niet meer in deventer, dan wordt het denk ik ERRUG lastig. maar je kan het natuurlijk altijd proberen!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8433736
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:17 schreef RipCurl het volgende:

[..]

ik ben bang dat dat niet echt gaat werken!
heb jij een binding met deventer? werk je daar ofzo? of heb je daar in de afgelopen 3 jaar gewoond?

werk je daar niet, en woon je al 3 jaar niet meer in deventer, dan wordt het denk ik ERRUG lastig. maar je kan het natuurlijk altijd proberen!

Ik heb vanaf mijn 6e tot mijn 20e gewoond, en ook vanaf mijn 23e tot mijn 24e. en vanaf mijn 25e tot mijn 26e. Ik heb er een grote sociale kring aldaar ( veel familie en ongeveer al mijn vrienden). Dus de sociale binding is daar errug groot
burgerweeshuis
pi_8436322
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:27 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Nee als je opgeeft dat je thuis dikke vette ruzie hebt en dat het ook bij je vriendin gewoon slecht gaat heb je meestal binnen een maand een huis, althans dat had ik wel
I chose not to choose life, I choose something else. And the reasons? There are no reasons, who needs reasons when you've got heroin?
pi_8438278
Ik heb hetzelfde met mijn ex. Het is sinds een week ofzo uit en we wonen nog een korte tijd bij elkaar. Het enige verschil is dat we weten dat het nog maar een paar dagen duurt, dus we gaan er goed mee om. Ook is het een fijne manier van afscheid van elkaar nemen.

Het 'dubbele' is wel dat je je opeens heel lief gaat gedragen t.o.v. de ander, en nooit meer ruzie hebt. Maar dat komt gewoon omdat je weet dat je uit elkaar gaat en dat je niet meer op je tenen hoeft te lopen voor elkaar.

In jouw situatie is het heel anders, en ik hoop echt dat er gauw een goede oplossing voor je komt. Veel sterkte met deze rotsituatie!

Just FokYouAll
pi_8438408
Bouw een hut

Nee ff seri :

Bel gewoon is wat rond naar die woningbouw vereningen. Heb je geen broer of iets waar je een tijdje kan zijn, of een neef. Je zegt dat je in deventer wilt wonen en veel familie daar woont.

Lambo of Rekt
pi_8438484
het is gewoon waaaaaaaaaannnnnnnnzzzzzzzziiiiiiiiinnnnnnnnnniiiiiiiiiggggggg
kkkkkuuuuuuuuttttttttttttttt!!!!!!!!1

Zo ff schreeuwen lucht op

burgerweeshuis
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:49:41 #23
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8439072
Wat een lastige situatie... als je nou in Den Haag zou wonen, zou ik zeggen dat we hier nog een woonkamer hebben die 's nachts niet gebruikt wordt.

Probeer iig of je urgentie kan krijgen, of ga desnoods tijdelijk via zo'n particuliere instantie huren? Of hang overal briefjes op "kamer gezocht"??

Ik hoop dat je snel iets anders vind

woensdag 12 februari 2003 @ 16:54:58 #24
10016 RipCurl
pi_8439209
sociale binding telt alleen niet....
met binding wordt bedoelt of je daar werkt.
maar je zei dat je er vorig jaar nog woonde, dus dan zit het wel goed!
pi_8439326
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:49 schreef Christine het volgende:
Probeer iig of je urgentie kan krijgen, of ga desnoods tijdelijk via zo'n particuliere instantie huren? Of hang overal briefjes op "kamer gezocht"??

Ik hoop dat je snel iets anders vind

Ik heb ook bij een tweetal particuliere bureaus ingeschreven, maar het aanbod is gewoon errug magertjes. Een briefje kamer gezocht had als resultaat dat een vaag persoon belde die nog wel een kamer had in een buurt waar je 'snachts niet over straat durft en overdag niet in je eentje...

aaaarrrrrgggggggghhhhhhh

burgerweeshuis
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:03:52 #26
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8439412
Ik herinner me iemand van een ander forum, die in zo'n zelfde situatie zat. Zij heeft toen via haar baas een ander huis geregeld.
pi_8439454
kraken
pi_8439470
Kraken ook al geen optie. Er staat nauwelijks wat leeg
burgerweeshuis
pi_8439594
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Kraken ook al geen optie. Er staat nauwelijks wat leeg
Ga maar eens echt goed kijken, je zult verbaasd staan.

http://squat.net/kraakhandleiding/amsterdam.html

pi_8439773
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:19 schreef zwaaibaai het volgende:

Hey veel suc6 met zoeken.
Ik weet hoe lastig het is en dan kun je ook nog eens geen kant uit en je relatie is stuk.

Sterkte

pi_8439907
thanks. Het is inderdaad iets om helemaal wanhopig van te worden.
burgerweeshuis
pi_8440010
Poeh, zou het echt niet kunnen, misschien ook de reden dat ik niet zo snel samen ga wonen. Anything but that! Sterkte hoor.
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 12 februari 2003 @ 20:22:35 #33
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8443115
Asielzoekerscentrum: ze gaan 20000 plaatsen opbreken.

Dus... melden !

Voordeel: veel ruimte; tafeltennishal, eigen kantine etc.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8478739
GVD!! Wat ze me nu flikt!!!

Ik ben erg op zoek naar een huisje, maar het wil nog niet helemaal lukken. Ik heb een appartementje aangeboden gekregen, maar dat is veel te duur. Ik heb dat aan haar vertelt, en ik krijg als reactie dat ik dat maar wel moet doen, anders moet ik maar bij mijn zus gaan wonen of zo. Ze vindt het van zichzelf egoistisch en ik al helemaal!!!

Hoe haalt ze dit in haar hoofd. Ik weet dat ik weg moet, ik doe mijn stinkende best, en zij vergroot de druk alleen maar. Of ik al niet gespannen genoeg ben!! Ik snap dat ze graag wilt dat ik weg ga, maar dit is wel heel kinderachtig. ik doe toch mijn best?

Ik kan wel janken......

burgerweeshuis
  vrijdag 14 februari 2003 @ 14:31:50 #35
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8478895
Zit hier niks voor je bij??

Voor tijdelijk is een kamer misschien een optie...

http://www.kamernet.nl/dsp_searchResultsOffered.php?RWMaxPrice=700&RoomLocationID=16

pi_8478908
heb ik al gekeken, gemaild en gebeld. Maar al die kamers zijn al bezet en ze hebben geen nieuwe......

aargghh ik trek dit echt niet meer hoor!!

burgerweeshuis
  vrijdag 14 februari 2003 @ 14:35:30 #37
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8478954
Sta je ook op die mailinglijst voor als er nieuwe kamers binnekomen in Deventer?
pi_8479011
yep
burgerweeshuis
  vrijdag 14 februari 2003 @ 14:43:06 #39
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8479117
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:19 schreef zwaaibaai het volgende:
Mochten jullie mijn topics toevallig bij houden, wist je het al, anders weet je het nu: Mijn relatie is over. Ik woonde met haar samen, en nu nog dus. Ik ben heel ernstig op zoek naar een kamer/appartement, maar het is hopeloos. Nauwelijks kamers te krijgen, en dan heb ik het niet over de prijs.

Thuis wordt de situatie alleen maar gespannender. Je zit opeens echt op elkaars lip, irritaties over en weer enz enz.

Ik word er langzamerhand gek van. Soms gaat het goed met me, zie ik alles zitten, lekker druk bezig Maar soms het is gewoon bagger. Het wil me maar niet lukken een kamer te vinden, de spanning in huis wordt groter en groter. Ik wil dolgraag weg, maar het kan gewoon niet, want ik heb geen kamer....

Bij vrienden intrekken lukt niet. De meesten hebben zelf maar een kamer of zo iets, ik heb schreeuwende ruzie met mijn ouders, dus daar kan ik ook niet terrecht.

Ik wil er zo graag weg. Ik hou nog steeds van mijn ex, zij van mij, maar dit werkt niet. We probeen zo goed en zo kwaad als het gaat in huis samen te leven, maar het word steeds moeilijker.

ik heb in dezelfde situatie gezeten, is inderdaad niet te doen op zo'n manier.
Is het niet mogenlijk dat zij voorlopig even bij dr ouders gaat wonen?
want zometeen krijgen jullie zo'n irritaies dat je elkaar niet meer kunt zien of luchten, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Het gaat weer helemaal nergens over
pi_8479219
ze blijft maar roepen dat het haar huis is, en dat ik maar iets moet gaan zoeken, en zsm

als dit zo doorgaat, krijg ik nog een hekel aan haar. en dat is niet mijn bedoeling

burgerweeshuis
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:01:51 #41
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8479545
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:47 schreef zwaaibaai het volgende:
ze blijft maar roepen dat het haar huis is, en dat ik maar iets moet gaan zoeken, en zsm

als dit zo doorgaat, krijg ik nog een hekel aan haar. en dat is niet mijn bedoeling

ja dat is echt vervelend......heb helaas geen andere suggesties voor je
pi_8482653
onder het motto, het kan vriezen, het kan dooien:

Dinsdag ga ik kijken voor een appartement in het centrum. Ik ben de eerste kijker

spannenddddd....

Wel ff ruzie geschopt met mijn ex. Ik vind haar nog steeds erg kortzichtig, egoistisch. En zij word gek van mij.............

maar als ik dat appartement heb, zijn die zorgen binnen drie weken over.....

burgerweeshuis
  vrijdag 14 februari 2003 @ 18:22:49 #43
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8482826
Spannend... ik zal voor je duimen dinsdag
  vrijdag 14 februari 2003 @ 18:26:39 #44
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8482911
ik zal voor je duimen hoor
pi_8483381
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:22 schreef Christine het volgende:
Spannend... ik zal voor je duimen dinsdag
lof joe toe christine. Je bent een schat
burgerweeshuis
pi_8483393
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 18:26 schreef _Snowball_ het volgende:
ik zal voor je duimen hoor
thanks snowball, lof joe toe.
burgerweeshuis
pi_8561782
zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis,zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis, zwaaibaai heeft een huis,
burgerweeshuis
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:18:31 #48
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_8562039
En zwaaibaai is blij, zwaaibaai is blij

Ik ben blij voor je dat je toch nog zo snel wat hebt gevonden. Wanneer kun je erin?

"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  dinsdag 18 februari 2003 @ 16:19:58 #49
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_8562084
GEFELICITEERD

VOLGENS MIJ ZIJN ALLE MOGELIJKE EMOTIES OP HUN PLAATS HIER
Kunst zonder trein.
pi_8562269
Vrijdag de sleutel, dan errug veel schoonmaken en verhuizen maar!!
burgerweeshuis
  dinsdag 18 februari 2003 @ 18:39:43 #51
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8565079
helemaal te gek man
(heeft dat duimen vandaag toch geholpen )
  dinsdag 18 februari 2003 @ 19:29:41 #52
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8566340
Blij voor je

Heb je mensen die je kunnen helpen met verhuizen?

pi_8583854
Genoeg, van het weekend schoonmaken en het weekend er op verhuizen
burgerweeshuis
pi_8583870
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:00 schreef zwaaibaai het volgende:
Genoeg, van het weekend schoonmaken en het weekend er op verhuizen
hartstikke fijn voor je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8583900
gefeliciteerd zwaaibaai!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: