Ja zoietsquote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk een zelfde soort opdracht als met Madeleine dan?
In dat uur ga je het er ook niet meer in krijgen.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
en dat van nog 1 uur leren wat ik net las, klopt wel?
zou ik belachelijk vinden, ze hebben tijd genoeg gehad en sommigen hebben er geen flikker aan gedaan.
Wat ik begreep is, dat als degene met de meeste stemmen het theorie examen haalt, je mag blijven en anders moet je naar huisquote:Op maandag 10 juli 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
De geselecteerde persoon mag 1 uur studeren werd gezegd, volgens mij enkelvoud
En aan een uur heb je ook niks, hoor, daar ga je het nooit mee redden. Door dat toe te staan veroorzaak je alleen maar meer stress en dat is natuurlijk wel weer leuk...quote:Op maandag 10 juli 2023 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
en dat van nog 1 uur leren wat ik net las, klopt wel?
zou ik belachelijk vinden, ze hebben tijd genoeg gehad en sommigen hebben er geen flikker aan gedaan.
nee en dan komt er nog eens stress bijquote:Op maandag 10 juli 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
In dat uur ga je het er ook niet meer in krijgen.
Of Eunice.. dat kan ook nog.quote:
nee maar tochquote:Op maandag 10 juli 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 10 juli 2023 14:50 schreef engine het volgende:
[..]
En of Wendy dan wel of niet gekozen mag wordenquote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef Wibehh het volgende:
Dus nog steeds niet duidelijk of de winnaar iemand naara huis mag sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |