Hebben ze een beetje fatsoenlijke prijzen daar in Kleef?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit is wel een goede Franse webshop die voor een paar euro naar Nederland verzend https://www.lepetitvapoteur.com/en/content/43-delivery-international
Ikzelf rijd van het weekend wel even over de grens naar de NLdampshop in Kleef om wat in te slaan
Misschien beter in een spoiler dan maak je geen slapende honden wakker?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit is wel een goede Franse webshop die voor een paar euro naar Nederland verzend https://www.lepetitvapoteur.com/en/content/43-delivery-international
Ikzelf rijd van het weekend wel even over de grens naar de NLdampshop in Kleef om wat in te slaan
Volgens mij ben ik één van de weinigen die tabaksmaken wel lekker vindt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 06:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien beter in een spoiler dan maak je geen slapende honden wakker?
Maar bedabkt want ik zat echt zonder liquid. heb lokaal twee smerige tabaksmaken moeten kopen
Ben je kort geleden gestopt met echt roken?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinigen die tabaksmaken wel lekker vindt.
Nee hoor. Ik gebruik ook alleen maar tabak smaken. Al 7 jaar. Nog geurloos ook, dat vind ik ook een pre.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de weinigen die tabaksmaken wel lekker vindt.
4 jaar geleden voor het laatst een sigaret gerookt. Ik ben begonnen met zoete fruitsmaken, maar vond veel gewoon te zoet. Toen uit nieuwsgierigheid tabaksmaken geprobeerd. Ik dacht eerst ook dat ik die niet lekker zou vinden, maar de meer neutrale smaak bevalt mij prima.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben je kort geleden gestopt met echt roken?
Ik heb in het begin ook tabaksmaak geprobeerd, puur om de overgang te maken. Nu, jaren later, is dat hele roken compleet uit m'n systeem, gadver wat stinkt het, en ben ik puur het vapen als nicotine inname.
Zelf heb ik geen smaakje, vind ik zelf ook wel prima. PG is van zichzelf wel beetje zoet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst een sigaret gerookt. Ik ben begonnen met zoete fruitsmaken, maar vond veel gewoon te zoet. Toen uit nieuwsgierigheid tabaksmaken geprobeerd. Ik dacht eerst ook dat ik die niet lekker zou vinden, maar de meer neutrale smaak bevalt mij prima.
Overigens rookte ik alleen mental sigaretten.
Heb ze DM gedaan ooit eens een keer. Ze zeiden dat ze alles echt wel hebben, maar heb nog een voorraad voor vier maanden ofzo. - Knip-quote:Op zondag 11 februari 2024 10:18 schreef GM78 het volgende:
Iemand ervaring met deze winkel in Meppen?
https://g.co/kgs/h6hwGqS
Gisteren hier in de buurt - Knip- voor 200 euro aan smaakje gekocht, maar daar doe ik natuurlijk ook geen eeuwigheid mee
Alleen om het woordje Telegram? Dat is ook gewoon een legale app. Ik refereerde nergens naar een groep ofzo waar users zouden kunnen joinen. Dat heb ik nooit gezegd. En zou ik ook nooit doen.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:16 schreef Jippie het volgende:
[modbreak] Graag niet bespreken hoe men op illegale wijze aan e-liquid met verboden smaakjes, vapes etc. kan komen.
Adressen van Duitse verkopers, of andere landen waar dat gewoon is toegestaan, is geen enkel probleem. [/modbreak]
Prima, ik heb al achter de schermen gevraagd hoe hier mee om te gaan. Het gaat om e-liquidsquote:Op zondag 11 februari 2024 23:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen om het woordje Telegram? Dat is ook gewoon een legale app. Ik refereerde nergens naar een groep ofzo waar users zouden kunnen joinen. Dat heb ik nooit gezegd. En zou ik ook nooit doen.
Ik heb Qpharm smaakloos (18 mg 70/30 PG/VG)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:04 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand of Primera/CIGO nog Millers liquid verkoopt?
Ik heb wat smaakjes uit Duitsland maar vind ze te zoet en het nicotinegehalte te hoog. Ik wil wat goedkope nicotineloze liquid om het mee te mengen. Maar hier bij de kiosk krijg ik steeds een 'premium' liquidmerk wat 6euro per flesje kostMillers was altijd maar 3 euro.
De meeste vapeshops verkopen nog Millers.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb Qpharm smaakloos (18 mg 70/30 PG/VG)
De Primera in Heerenveen heeft ze voor inderdaad 2,99quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:04 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand of Primera/CIGO nog Millers liquid verkoopt?
Ik heb wat smaakjes uit Duitsland maar vind ze te zoet en het nicotinegehalte te hoog. Ik wil wat goedkope nicotineloze liquid om het mee te mengen. Maar hier bij de kiosk krijg ik steeds een 'premium' liquidmerk wat 6euro per flesje kostMillers was altijd maar 3 euro.
Vandaag in Emmeloord bij de primera gehaald. Beetje menthol toevoegen zijn de nieuwe tabak smaken goed te dampen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
De Primera in Heerenveen heeft ze voor inderdaad 2,99
Blue, Gold en zonder smaak.
De Gold en Blue schelen niet veel. Dampt wel lekker weg.
De Primera in Joure verkoopt ook eliquid, ben even de naam kwijt, geen Millers i.i.g.
MadLab ofzo? voor 3,99![]()
Niet te pruimen dat spul. Soort zuur krijg ik ervan![]()
Hmm. Ik was vandaag hier bij de Primera en vroeg de goedkoopste liquid zonder nicotine, maar kreeg iets van het merk 'Bookwill' ofzo mee a 5eu p.s. Millers zei de verkoopster niks.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
De Primera in Heerenveen heeft ze voor inderdaad 2,99
Blue, Gold en zonder smaak.
De Gold en Blue schelen niet veel. Dampt wel lekker weg.
De Primera in Joure verkoopt ook eliquid, ben even de naam kwijt, geen Millers i.i.g.
MadLab ofzo? voor 3,99![]()
Niet te pruimen dat spul. Soort zuur krijg ik ervan![]()
Toevallig vandaag even in de Joure geweest, daar hebben ze nu ook Millers, maar daar hebben ze ook voor het gemak even een euro per flesje prijsverhoging doorgevoerd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:17 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hmm. Ik was vandaag hier bij de Primera en vroeg de goedkoopste liquid zonder nicotine, maar kreeg iets van het merk 'Bookwill' ofzo mee a 5eu p.s. Millers zei de verkoopster niks.
Deze smaakt een beetje naar honing vind ik.
Ik damp trouwens echt veel te veel als ik thuis werk, merk dat ik er buikpijn van krijg. Hebben jullie nog tips om dat ding af en toe weg te leggen?
Ik heb 'm naast m'n bed liggen, als ik wakker wordt neem ik ff hijsje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:38 schreef Q.C.Passed het volgende:
In het verleden was het eerste wat ik deed als ik opstond een flinke hijs nemen schiet niet op.
Prima!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:51 schreef praadje het volgende:
Ik ben eens op zoek gegaan want de vape die ik gebruik wordt niet meer gemaakt evenals de coils. Nu heb ik een site gevonden in Tsjechie en daar heb ik mijn vape besteld inclusief de coils.
Ze vezenden ook liquids met smaakjes. Ik had mijn pakketje binnen 12 dagen binnen. Liquids heb ik niet besteld want ik vape tabak en dat is hier nog steeds op de hoek verkrijgbaar.
@:Peejtur, @:Jippie, mag ik de link naar de site hier plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |