SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Heeft ook al op de Alp gewonnen he (weliswaar van de lamme en de blinde + Meintjes, maar toch).quote:
Maar had niet zo’n geweldig voorjaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft ook al op de Alp gewonnen he (weliswaar van de lamme en de blinde + Meintjes, maar toch).
Is Froome dan de lamme of de blinde?quote:Op zondag 9 juli 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft ook al op de Alp gewonnen he (weliswaar van de lamme en de blinde + Meintjes, maar toch).
Ik zie hem best nog wel top-10 eindigen, zeer weinig echte klassementsrenners dit jaar.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar had niet zo’n geweldig voorjaar.
Denk dat hij nog wel wegzakt overigens.
Vraag is wel of top-10 hem zoveel boeit, dan heeft hij waarschijnlijk liever een ritzege zoals vorig jaar. Maar zo lang plek 3 nog niet heel ver weg is, blijft hij vast voor het klassement gaanquote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie hem best nog wel top-10 eindigen, zeer weinig echte klassementsrenners dit jaar.
Hij wilde volgens mij wel voor het klassement proberen te gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is wel of top-10 hem zoveel boeit, dan heeft hij waarschijnlijk liever een ritzege zoals vorig jaar. Maar zo lang plek 3 nog niet heel ver weg is, blijft hij vast voor het klassement gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |