Zo zie ik vaak 4 films op 1 dag. Voor de prijs van 1. Rond 22:00 kom ik dan weer naar buiten. Ik doe dit altijd bij Pathe Groningen (ze hebben daar 9 zalen)
Ben ik de enige die dit doet? Want al mijn vrienden vinden het maar raar.
quote:Ik doe dit niet. Ik vind het eigenlijk een beetje sneu, maar als jij je er lekker bij voelt...
Op woensdag 12 februari 2003 11:58 schreef achterop23 het volgende:
Ik ga ongeveer elke week een hele dag naar de Pathe.
De eerste film begint vaak rond 12:00 uur. Daar koop ik een kaartje voor. Ik maak vantevoren een schema welke films ik achter elkaar kan zien door bij de speelduur 15 minuten op te tellen. Eten en drinken neem ik natuurlijk mee (Pathe is verrekte duur).Zo zie ik vaak 4 films op 1 dag. Voor de prijs van 1. Rond 22:00 kom ik dan weer naar buiten. Ik doe dit altijd bij Pathe Groningen (ze hebben daar 9 zalen)
zowie zo hou ik er niet van om 4 films achter elkaar te draaien en ik vind het eigenlijk diefstal om op die manier te werk te gaan
quote:In rotterdam is er zaalcontrole, dus helaas. Pathe scheveningen trouwens ook. Maar goed, misschien zijn ze in de randstad meer gewend of zo?
Op woensdag 12 februari 2003 12:00 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik doe dit niet. Ik vind het eigenlijk een beetje sneu, maar als jij je er lekker bij voelt...
Ik snap trouwens niet dat ze geen zaalcontrole hebben
Maandag heb ik bijvoorbeeld 8 Mile, daarna Die another day en daarna catch me if you can (aanrader) gezien. fles cola mee, brood (warm eten wordt een beetje moeilijk als je dus op deze lowbudget manier wilt genieten van de films).
Als het kan, ach waarom niet, ik vind de prijs toch 4 keer te hoog
Maar ikzelf ga niet 10 uur in een bioscoop doorbrengen hoor. Trouwens in Pathe Amsterdam hebben ze wel controle tegenwoordig. Hoe zou DAT nou komen (zie ook topic over 80 mensen die bioscoop uitgezet worden)
Sneu is juist dat ze die kaartjes zo verrekte duur hebben gemaakt
en dan dat eten en drinken meenemen ... dat is übertriest.
Je "jat" al drie voorstellingen en dan ook nog je eigen food+drinks meenemen ... NOT DONE!
quote:Waar is BHFH als je 'm nodig hebt?
De eerste film begint vaak rond 12:00 uur. Daar koop ik een kaartje voor. Ik maak vantevoren een schema welke films ik achter elkaar kan zien door bij de speelduur 15 minuten op te tellen. Eten en drinken neem ik natuurlijk mee (Pathe is verrekte duur).Zo zie ik vaak 4 films op 1 dag. Voor de prijs van 1. Rond 22:00 kom ik dan weer naar buiten. Ik doe dit altijd bij Pathe Groningen (ze hebben daar 9 zalen)
quote:Joh, een maat van me werkt daar. Ik zal 'm eens naar je uit laten kijken
quote:De huidige prijzen, die zijn pas not done
Op woensdag 12 februari 2003 12:02 schreef realist_ik het volgende:
niks beters te doen trouwens?en dan dat eten en drinken meenemen ... dat is übertriest.
Je "jat" al drie voorstellingen en dan ook nog je eigen food+drinks meenemen ...NOT DONE!
vaak is het 3 ofzo. Ik ga nu altijd 'smaandags, omdat ik dan geen college's heb.
Best grappige actie van jou.
Vind het op zich wel een top idee en zolang je het alleen bij Pathe doet, die verdienen toch al meer dan genoeg op die belachelijke consumptieprijzen
Weet je hoeveel dat vreten bij de Pathe kost. Als student neem je dan graag je eigen drinken (blikjes bier) mee.
quote:Je MOET toch niet naar die bioscoop ...
Op woensdag 12 februari 2003 12:04 schreef Lexie het volgende:[..]
De huidige prijzen, die zijn pas not done
. 9 euro voor LOTR2, op een donderdagmiddag
.
Dat je de moeite en tijd neemt om 4 films te kijken zeg..
Ik kan geeneens 4 goeie films van de afgelopen tijd bedenken...
Zonde van m'n tijd man!!!
MAarreh: ga gerust je gang en veel plezier bij de nieuwste Hollywood flutfilms!
Worden er nou nog enigzins "normale" prijzen zoals in snackbars aangehouden, nee een flesje wat in de winkel 50 eurocent kost dat kost in de bios het vijf tot zesvoudige ......
[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 12-02-2003 12:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |