Slechte act.quote:
Zoe ziet er elke dag uit als een slecht opgemaakte drag queen!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
heeft zoa teveel bruin in
geziecht gekregen?
Nee met Jasper als ik het goed hebquote:Op zondag 9 juli 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
Dat filoodsofisch gesprek is dat met babbel vandaag?
Leuk! Jasper heeft altijd een leuk verhaal, kan goed vertellen, leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft hij zijn sport niet genoeg gepromoot?
Ze is het waarschijnlijk even vergeten. Babette, aandachtstrekkerquote:
Er lijkt geen eind aan te komen, maar het gaat volgens mij over topsport, amateursport e.d.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft hij zijn sport niet genoeg gepromoot?
Hoezo lijkt er geen eind aan te komen? Hij heeft een voordracht gehouden over zijn sport. De evenementen die hij heeft georganiseerd hebben maar zijdelings te maken gehad met zijn sport. Een parcours rijden met kinderkarretjes aan een hoverboard gekoppeld, link ik niet gelijk aan ijsspeedway.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er lijkt geen eind aan te komen, maar het gaat volgens mij over topsport, amateursport e.d.
Nee je begrijpt me verkeerd (of ik zei het verkeerd).quote:Op zondag 9 juli 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoezo lijkt er geen eind aan te komen? Hij heeft een voordracht gehouden over zijn sport. De evenementen die hij heeft georganiseerd hebben maar zijdelings te maken gehad met zijn sport. Een parcours rijden met kinderkarretjes aan een hoverboard gekoppeld, link ik niet gelijk aan ijsspeedway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |