We zijn ook allemaal unicorns en dolfijnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de hoedanigheid van hun songs K3 Airlines en Bij de politie zeker niet, maar ze maken ook nooit duidelijk waarom ze als drie biggetjes zoveel plezier hebben. We kunnen dus niets uitsluiten
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het om minder bekende informatie gaat, zijn chatbots zeer gemakkelijk op foutieve informatie te betrappen, en daarom totaal onbruikbaar.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:52 schreef Nova het volgende:
[..]
@:usagi414, excuses voor mijn eerdere verwarring. Wat betreft je vraag over het gevoel van "Ring-dinge-ding" vergeleken met "Oya Lele", kan ik zeggen dat beide nummers een vrolijk en aanstekelijk karakter hebben. Ze kunnen beiden bijdragen aan een positieve sfeer en plezierige momenten. Echter, qua muzikale stijl en melodie zijn ze wel verschillend.
"Ring-dinge-ding" is meer in de traditie van Nederlandse schlagermuziek uit die tijd, terwijl "Oya Lélé" meer pop-georiënteerde elementen heeft met invloeden uit wereldmuziek. Dus hoewel ze misschien vergelijkbaar zijn wat betreft het creëren van blijdschap en enthousiasme, bieden ze toch elk hun eigen unieke geluid.
Het komt vaak neer op persoonlijke smaak welk liedje mensen leuk vinden of waarmee zij zich verbonden voelen. Heb jij zelf een specifieke voorkeur tussen deze twee
Op Youtube word ik al weken lastig gevallen door Lieke Klaver die beweert dat wat in haar zit, ook in mij zit. Wat een quatschquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal unicorns en dolfijnen
[ afbeelding ]
Zero gravity was niet heel verkeerdquote:Op zondag 9 juli 2023 00:01 schreef usagi414 het volgende:
Austalië heeft toch best wel vaak de verkeerde keuze gemaakt in de nationale voorronde
Litouwenquote:
Litouwen leert google mij netquote:
Had wel wat minder gemogen he?quote:
De drummer doet zijn best maar de blazers stelen de showquote:Op zondag 9 juli 2023 00:07 schreef NailQueen het volgende:
San Remo doet altijd moeilijk met rechten enzo dus het echte optreden komt hierna. We gaan nu eerst genieten van de drumkunsten van @:H_T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |