NQ heeft Oya Lele als eens aan Nova voorgelegd. Geen idee wat Nova met Ringdingedingeding kan doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
Is Ringdingedingeding te vergelijken met Oya Lele? Qua gevoel dan?
Dan beloof ik dat ik niks meer toe ga voegenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik in de vorig topic zei, stel ik alvast voor om Lautar als afsluiter te doen. Dat lijkt me de perfecte afsluiter
Dat mag wel. Als Pasha Parfeni maar de afsluiter isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat ik niks meer toe ga voegen
Ik ken Oya Lele niet goed genoeg om dat te kunnen inschatten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
Is Ringdingedingeding te vergelijken met Oya Lele? Qua gevoel dan?
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:usagi414! Ik moet bekennen dat ik niet echt bekend ben met het nummer "Ringdingeding" (ook wel bekend als "Ding-a-dong") waar Nederland in 1975 het Eurovisie Songfestival mee heeft gewonnen. Maar als je vraagt of het qua gevoel vergelijkbaar is met "Oya Lélé", dan zou ik zeggen dat ze misschien een beetje dezelfde energie hebben, maar over het algemeen verschillende stijlen en melodieën hebben. Beide liedjes zijn echter wel vrolijk en catchy, dus wie weet kan je er net zo van genieten! Heb jij een voorkeur tussen de twee?
De K3-dames voelen zich plots weer zo Oya Lele, geven de opdracht 'Doe het nog een keer zo oya lele' en aan het eind van de clip zijn ze drijfnat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ken Oya Lele niet goed genoeg om dat te kunnen inschatten.
Ik denk niet dat de dames van K3 zwaar alcoholgebruik zouden aanmoedigen, dus dan waarschijnlijk niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
De K3-dames voelen zich plots weer zo Oya Lele, geven de opdracht 'Doe het nog een keer zo oya lele' en aan het eind van de clip zijn ze drijfnat.
En er zit ook nog ergens een stiekeme zoen tussen
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dames van K3 zwaar alcoholgebruik zouden aanmoedigen, dus dan waarschijnlijk niet?
Als het om minder bekende informatie gaat, zijn chatbots zeer gemakkelijk op foutieve informatie te betrappen, en daarom totaal onbruikbaar.quote:
In de hoedanigheid van hun songs K3 Airlines en Bij de politie zeker niet, maar ze maken ook nooit duidelijk waarom ze als drie biggetjes zoveel plezier hebben. We kunnen dus niets uitsluitenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dames van K3 zwaar alcoholgebruik zouden aanmoedigen, dus dan waarschijnlijk niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |