NQ heeft Oya Lele als eens aan Nova voorgelegd. Geen idee wat Nova met Ringdingedingeding kan doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
Is Ringdingedingeding te vergelijken met Oya Lele? Qua gevoel dan?
Dan beloof ik dat ik niks meer toe ga voegenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik in de vorig topic zei, stel ik alvast voor om Lautar als afsluiter te doen. Dat lijkt me de perfecte afsluiter
Dat mag wel. Als Pasha Parfeni maar de afsluiter isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat ik niks meer toe ga voegen
Ik ken Oya Lele niet goed genoeg om dat te kunnen inschatten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:39 schreef H_T het volgende:
Is Ringdingedingeding te vergelijken met Oya Lele? Qua gevoel dan?
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey @:usagi414! Ik moet bekennen dat ik niet echt bekend ben met het nummer "Ringdingeding" (ook wel bekend als "Ding-a-dong") waar Nederland in 1975 het Eurovisie Songfestival mee heeft gewonnen. Maar als je vraagt of het qua gevoel vergelijkbaar is met "Oya Lélé", dan zou ik zeggen dat ze misschien een beetje dezelfde energie hebben, maar over het algemeen verschillende stijlen en melodieėn hebben. Beide liedjes zijn echter wel vrolijk en catchy, dus wie weet kan je er net zo van genieten! Heb jij een voorkeur tussen de twee?
De K3-dames voelen zich plots weer zo Oya Lele, geven de opdracht 'Doe het nog een keer zo oya lele' en aan het eind van de clip zijn ze drijfnat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ken Oya Lele niet goed genoeg om dat te kunnen inschatten.
Ik denk niet dat de dames van K3 zwaar alcoholgebruik zouden aanmoedigen, dus dan waarschijnlijk niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]
De K3-dames voelen zich plots weer zo Oya Lele, geven de opdracht 'Doe het nog een keer zo oya lele' en aan het eind van de clip zijn ze drijfnat.
En er zit ook nog ergens een stiekeme zoen tussen
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dames van K3 zwaar alcoholgebruik zouden aanmoedigen, dus dan waarschijnlijk niet?
Als het om minder bekende informatie gaat, zijn chatbots zeer gemakkelijk op foutieve informatie te betrappen, en daarom totaal onbruikbaar.quote:
In de hoedanigheid van hun songs K3 Airlines en Bij de politie zeker niet, maar ze maken ook nooit duidelijk waarom ze als drie biggetjes zoveel plezier hebben. We kunnen dus niets uitsluitenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dames van K3 zwaar alcoholgebruik zouden aanmoedigen, dus dan waarschijnlijk niet?
We zijn ook allemaal unicorns en dolfijnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de hoedanigheid van hun songs K3 Airlines en Bij de politie zeker niet, maar ze maken ook nooit duidelijk waarom ze als drie biggetjes zoveel plezier hebben. We kunnen dus niets uitsluiten
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het om minder bekende informatie gaat, zijn chatbots zeer gemakkelijk op foutieve informatie te betrappen, en daarom totaal onbruikbaar.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:52 schreef Nova het volgende:
[..]
@:usagi414, excuses voor mijn eerdere verwarring. Wat betreft je vraag over het gevoel van "Ring-dinge-ding" vergeleken met "Oya Lele", kan ik zeggen dat beide nummers een vrolijk en aanstekelijk karakter hebben. Ze kunnen beiden bijdragen aan een positieve sfeer en plezierige momenten. Echter, qua muzikale stijl en melodie zijn ze wel verschillend.
"Ring-dinge-ding" is meer in de traditie van Nederlandse schlagermuziek uit die tijd, terwijl "Oya Lélé" meer pop-georiėnteerde elementen heeft met invloeden uit wereldmuziek. Dus hoewel ze misschien vergelijkbaar zijn wat betreft het creėren van blijdschap en enthousiasme, bieden ze toch elk hun eigen unieke geluid.
Het komt vaak neer op persoonlijke smaak welk liedje mensen leuk vinden of waarmee zij zich verbonden voelen. Heb jij zelf een specifieke voorkeur tussen deze twee
Op Youtube word ik al weken lastig gevallen door Lieke Klaver die beweert dat wat in haar zit, ook in mij zit. Wat een quatschquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal unicorns en dolfijnen
[ afbeelding ]
Zero gravity was niet heel verkeerdquote:Op zondag 9 juli 2023 00:01 schreef usagi414 het volgende:
Austaliė heeft toch best wel vaak de verkeerde keuze gemaakt in de nationale voorronde
Litouwenquote:
Litouwen leert google mij netquote:
Had wel wat minder gemogen he?quote:
De drummer doet zijn best maar de blazers stelen de showquote:Op zondag 9 juli 2023 00:07 schreef NailQueen het volgende:
San Remo doet altijd moeilijk met rechten enzo dus het echte optreden komt hierna. We gaan nu eerst genieten van de drumkunsten van @:H_T
Noorse voorrondequote:
Daar zat ik ook al op te wachten.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:21 schreef Sableheart het volgende:
ah, de mislukte intro is hier uit geknipt.
Het was leukquote:Op zondag 9 juli 2023 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid
Leuk! Ik ben net iets te laat, maar had op de terugweg wel Fulenn in mijn hoofdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T @:Molloot200 en (misschien) @:BillDauterive de afterparty start over 2 minuten!
Beelden uit het gastland met muziek eronder hebben we vaker gehoord, en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo sterk ben in het herkennen van componisten. Dus dat gevoel had ik minder.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:03 schreef usagi414 het volgende:
Dit is echt een Rogier van Otterloo intro
Het nummer van de leadzanger een jaar later was veel beterquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:10 schreef Sableheart het volgende:
Oostenrijk heeft redelijke stukken, maar maakt op mij niet vreselijk veel indruk.
Ook daarbij moet ik moeite doen om hem me voor de geest te halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het nummer van de leadzanger een jaar later was veel beter
Cyprus 1982?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Deze zangeres zien we pas over 26 jaar weer terug.
Waar zal Luxemburg mee komen volgend jaar ? Leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:20 schreef Sableheart het volgende:
En dan doet ze de aankondiging in het Frans ipv in het Luxemburgs.
Verder denk ik dat @:Momo dit nummer wel iets zal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |